Heb heel de weg op Ben in zitten te praten maar hij wide niet luisteren.
Hij/we weten in iedergeval nu wel dat het een traag hok is............

Robin schreef:Mooi man Ben!
We hebben hier nu dus m3-chris, Romo, Leen, Wouter, Marius(?) André, Booh en Robin. We zitten al over helft qua mensen en er al dik over qua aantal auto's:)
Vanwege de 12 Apostelen en elke keer dat ik erin rij weer denk: Jeses Kristes wat fijn:)
![]()
Veel plezier ermee.
Daar moet ik nog een beetje aan wennen, tik iedere keer ook direct de alarmlichten aan namelijkRobin schreef:Hanz, a car is as fast as its driver , dus geen wonder dan:-)
Dat knopje voor alles uit ook nog niet gevonden maak ik daaruit op Lol:)
Wie niet?Downforce Hans schreef:Ik zou er graag 1 willen, Robin........
Dat traag valt erg meeRobin schreef:
Wel 5 sec ofzo ingedrukt houden he...
Traag maar wel lache of wat?
Dat heet 2-kleuren wildverband Hans, ouwe stratenmakerbasherDownforce Hans schreef:De bestrating is inderdaad ook wel erg apart........
Ja het was de auto van Chris inderdaad ...pibe schreef:@Booooh
Heb je de 1M van Chris gekocht?
tomgtr schreef:Mooi Ben. Nou, heb nu 2 aanwinsten te bewonderen, blauw en rood! Heel gaaf!
Hij wil jullie niet meer kennen.Downforce Hans schreef:tomgtr schreef:Mooi Ben. Nou, heb nu 2 aanwinsten te bewonderen, blauw en rood! Heel gaaf!
We zijn al drie keer langsgeweest voor een bakkie maar telkens ben je er niet........
Ja dag! Je weet nog niet eens waar het is grapjas. Maar van harte welkom, bioscoop is klaar en de pooltafel/dart board zijn er ook al. Kan je al weer lopen ouwe?Hielke schreef:Hij wil jullie niet meer kennen.Downforce Hans schreef:tomgtr schreef:Mooi Ben. Nou, heb nu 2 aanwinsten te bewonderen, blauw en rood! Heel gaaf!
We zijn al drie keer langsgeweest voor een bakkie maar telkens ben je er niet........
Gebruikers op dit forum: Darudevampire, EricT, Fabian, Rogerb, Thomas H en 13 gasten