Robin schreef:Dan doe ik mee met een 'Ik heb géén Skoda' t -shirt.Bram schreef:Mag ik dan meelopen met een 'Ik heb een Skoda' t-shirtRobin schreef:Downforce Hans moet 'n shirt aantrekken met: Ik heb 'n Amerikaan.
Elmar ook trouwens.
Jammer trouwens dat de doelgroep ellendelingen niet uit dat land van Djenghis Khan, net boven China (hoofdstad Ulan Bator) komen.
Had ik die shirts wel eens willen zien.
Nederland gaat naar de haaien
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Re: Nederland gaat naar de haaien
- 350 Z
Reken maar eens uit wat die 5000 man op jaarbasis ons kosten vanwege de religie van de vrede.
- InjectTheVenom
Ik zal wel weer te kort door de bocht, te zwart/wit en racistisch zijn hoor, maar als je rond loopt met een shirt waar de tekst "ik ben Marokkaan" op staat....
Wat doe je hier dan nog in Nederland

- InjectTheVenom
Ik kan je haarfijn uitleggen hoe het komt dat je er geen flauw idee van hebt, doordat je continu bezig bent om de aandacht weg te leiden van de kern van het probleem omdat het door de meeste mensen als een te heet hangijzer beschouwd word kun je automatisch geen ideeën vormen over die beste oplossing.Bram schreef:Dit terwijl ik gewoon toegeef dat er inderdaad een probleem is als we het hebben over een deel van de categorie jeugdige mannelijke Marokkanen. En ik net als jullie van mening ben dat daar iets aan gedaan moet worden en geen flauw idee heb wat daar de beste oplossing voor is.
Dat is geen op de man spelen maar een constatering van feiten. Robin had wat dat betreft een prachtige comeback.
- Luco
Maandelijks handje ophoudenInjectTheVenom schreef:Ik zal wel weer te kort door de bocht, te zwart/wit en racistisch zijn hoor, maar als je rond loopt met een shirt waar de tekst "ik ben Marokkaan" op staat....
- InjectTheVenom
Oja vergeten, sorryLuco schreef:Maandelijks handje ophoudenInjectTheVenom schreef:Ik zal wel weer te kort door de bocht, te zwart/wit en racistisch zijn hoor, maar als je rond loopt met een shirt waar de tekst "ik ben Marokkaan" op staat....

Zo jammer dat niemand het er over wil hebben want anders klinken er gelijk weer alarmroepen van mensen die het nodig vinden om op te komen voor mensen die het daadwerkelijk nodig hebben die vervolgens de zo ontzettend nodige discussie over maatregelen altijd weer de kop in weten te drukken.
- GTRene
NL veroveren zeiden ze toch?InjectTheVenom schreef:Ik zal wel weer te kort door de bocht, te zwart/wit en racistisch zijn hoor, maar als je rond loopt met een shirt waar de tekst "ik ben Marokkaan" op staat....
Islamiseren van...
schijnbaar zijn er al meer dan 500 moskeeën in NL

- glnk
Meer moskeeën dan kerken 

- GTRene
hier kun je zien waar ze zitten...en welke, bv turks of marokkaans e.d. op kleur als je een provincie aanklikt...
in groningen zitten geen marokkaanse zo lijkt
maar in utrecht en amsterdam enz veel
http://www.moskeewijzer.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
in groningen zitten geen marokkaanse zo lijkt

maar in utrecht en amsterdam enz veel

http://www.moskeewijzer.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- glnk
Wat moet een marokkaan nou op het platte land. Daar valt niet zoveel te halen per vierkante meter en grotere kans dat ze nooit weer gevonden worden. Bij mij in de omgeving geen moskees te bekennen 

-
Aangepast.Bij mij in de omgeving geen hersencel te bekennen
- glnk
Aangepast.Shakes schreef:Bij mij in de omgeving geen humor te bekennen
Jij woont zeker tussen dat tuig. Ik snap je frustratieWoonplaats: De Apenheul

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Hoe was 't ook weer? Wilders benoemt 'n groep en 'de groep' speelt op 'de man'(Wilders)
Nu zie ik hier ook wat 'op-de-man-spelerij', heeft weinig zin naar mijn idee...

Nu zie ik hier ook wat 'op-de-man-spelerij', heeft weinig zin naar mijn idee...

-
Laat ik 't zo zeggen, ik ben niet kerkgaand. M'n achtergrond en van m'n vrouw is RK. Ging naar Openbare en Chr scholen.
Maar mocht hier in deze woonplaats op één of andere manier 'n nieuwe moskee (niet zijnde een ruimte in 'n deel van 'n sporthal) komen, denk ik daar niet al te positief over.
Maar mocht hier in deze woonplaats op één of andere manier 'n nieuwe moskee (niet zijnde een ruimte in 'n deel van 'n sporthal) komen, denk ik daar niet al te positief over.
- glnk
Ik vind Wilders een volksheld. Hij heeft, op zijn manier, ervoor gezorgd dat dit probleem bespreekbaar is en dat mensen eindelijk eens wakker worden en nu (hopelijk) aktie gaan ondernemen. Criminelen met een dubbel paspoort moeten na vervolging het land uitgezet worden en ontnomen worden van hun Nederlandse paspoort. Wie is het daar nou niet mee eens?
Verder mogen ze van mij elk geloof afschaffen want dat is mijns inziens niet meer van deze tijd. Of dat nou het christendom of de islam is, maakt mij niet uit. Anderszijds maakt het mij niet uit wat andere mensen doen en mogen ze wat mij betreft elke dag naar de kerk of moskee gaan, als ze er maar geen andere mensen mee lastig vallen. Ik vind het wel bijzonder storend als ze luidsprekers op de moskeeën gaan plaatsen om mensen tot gebed op te roepen.
Verder mogen ze van mij elk geloof afschaffen want dat is mijns inziens niet meer van deze tijd. Of dat nou het christendom of de islam is, maakt mij niet uit. Anderszijds maakt het mij niet uit wat andere mensen doen en mogen ze wat mij betreft elke dag naar de kerk of moskee gaan, als ze er maar geen andere mensen mee lastig vallen. Ik vind het wel bijzonder storend als ze luidsprekers op de moskeeën gaan plaatsen om mensen tot gebed op te roepen.
- RVV
TATATDAAAAAAA daar is ie dan de DOMSTE post van 2014... het heeft even geduurd.. maar eigenlijk ook wel weer voorspelbaar.
- glnk
Kom eens met argumenten in plaats van beoordelingen. Jouw posts zijn 10x dommer. Het niveau van een klein kind. Politiek is discutabel en andermans keuze kan je aanhoren en vervolgens bespreken of je kan het domweg afkeuren en zeggen dat iemand die niet dezelfde mening heeft als jijzelf dom is. Dat laatste is volgens mij pas echt dom. Zeker op de manier zoals jij dat doet. Wij hebben nog steeds vrijheid van meningsuiting hier in Nederland, misschien niet op DF maar wel in Nederland.RVV schreef:TATATDAAAAAAA daar is ie dan de DOMSTE post van 2014... het heeft even geduurd.. maar eigenlijk ook wel weer voorspelbaar.
- RVV
En ja ik vind de overlast van Marokkaanse jongeren die overlast veroorzaken (want ze doen het echt niet allemaal) ook onwenselijk. Dat er 2 tijdens een overval het loodje leggen lig ik ook geen seconde wakker van. Maar als het 2 bleekscheten waren geweest die kapot werden geschoten vond ik het ook niet erg.glnk schreef:Ik vind Wilders een volksheld. = Niks geen volksheld, iemand die geen verantwoording neemt en schuilt achter zijn eigen stelling Hij heeft, op zijn manier, ervoor gezorgd dat dit probleem bespreekbaar 17 miljoen mensen in dit land met 17 miljoen problemen, Wilders zijn probleem is niet mijn probleem is en dat mensen eindelijk eens wakker worden en nu (hopelijk) aktie gaan ondernemen iedereen met een ander kleurtje/gedachte industrieel ruimen dan maar? . Criminelen met een dubbel paspoort moeten na vervolging het land uitgezet worden en ontnomen worden van hun Nederlandse paspoort. duh het land uitzetten hoe had je dat dan voor je gezien? Dat in Marokkijestan de deuren wagenwijd voor onze criminelen worden opengezet? ze zijn niet gek daaro Wie is het daar nou niet mee eens? De meeste mensen in Nederland niet.
Verder mogen ze van mij elk geloof afschaffen want dat is mijns inziens niet meer van deze tijd. Jij bent ook een product van het geloof, iedereen, of we dat willen of niet. Onze samenleving en moreel heeft het geloof als basis, staat verder los van of je zelf wel of niet wil geloven. Of dat nou het christendom of de islam is, maakt mij niet uit. Anderszijds maakt het mij niet uit wat andere mensen doen en mogen ze wat mij betreft elke dag naar de kerk of moskee gaan, precies leven en laten leven als we alleemaal hetzelfde zouden moeten doen dan krijg je Noord Koreaanse toestanden. als ze er maar geen andere mensen mee lastig vallen. Ik vind het wel bijzonder storend als ze luidsprekers op de moskeeën gaan plaatsen om mensen tot gebed op te roepen. Anderen vinden het storend dat je met 200 km per uur te lawaaien voor hun huis knalt
Weet je wat het probleem is met mensen zoals jij Slink.. dat is de glijdende schaal, het aangrijpen van incidenten om een discriminerende gedachtegoed te spuien. Flink doen achter je computerscherm ergens in de polder bij ma op zolder. Afgeven op iemand (Shakes) die als leerkracht midden in de samenleving staat waar dagelijks met deze problematiek te dealen is.
Er is geen hullie en sullie en wij.. er is een groep van 17 miljoen mensen in dit land die op de een of andere manier met elkaar verder moet. Afduwen kan, maar naast elkaar kan ook en dan hoef je niet te knuffelen.. gewoon je eigen weg gaan.
Gvd ik verspil ook geen tijd meer aan een leeghoofdig simpubertje met een levenservaring die niet hoger is dan het checken van een simranking

- Snipe
Je bedoelt dat Bolkestein en Fortuyn dit onderwerp nooit aansneden?glnk schreef:Ik vind Wilders een volksheld. Hij heeft, op zijn manier, ervoor gezorgd dat dit probleem bespreekbaar is
Wakker worden als in: toen Theo van Gogh werd vermoord sliepen mensen rustig door en pas toen Wilders iets zei werden ze allemaal massaal wakker?glnk schreef:Hij heeft, op zijn manier, ervoor gezorgd dat dit probleem bespreekbaar is en dat mensen eindelijk eens wakker worden
Ik.glnk schreef:Criminelen met een dubbel paspoort moeten na vervolging het land uitgezet worden en ontnomen worden van hun Nederlandse paspoort. Wie is het daar nou niet mee eens?
Aangezien driekwart van de wereldbevolking religieus is zal dat wel niet heel snel gebeuren.glnk schreef:Verder mogen ze van mij elk geloof afschaffen want dat is mijns inziens niet meer van deze tijd. Of dat nou het christendom of de islam is, maakt mij niet uit.
Dat hoeft voor mij ook niet. Maar toen ik zondagmiddag in de tuin zat en een half uur lastig werd gevallen met kerkklokken, vond ik dat ook niet nodig.glnk schreef: Anderszijds maakt het mij niet uit wat andere mensen doen en mogen ze wat mij betreft elke dag naar de kerk of moskee gaan, als ze er maar geen andere mensen mee lastig vallen. Ik vind het wel bijzonder storend als ze luidsprekers op de moskeeën gaan plaatsen om mensen tot gebed op te roepen.
- RVV
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... .html#more" onclick="window.open(this.href);return false;
- glnk
Bolkestein is voor mijn tijd, toen hield de poltiek mij nog niet bezig. Helaas moesten Fortuyn en van Gogh eerst vermoord worden voordat er weer wat ogen open gingen. Dat verklaart de plotselinge groei van de LPF destijds. Wat denk je wat er met Wilders en zijn gezin gebeurt als zij niet zwaar beveiligd zouden worden? En is dat wat hij verdient?Snipe schreef:Je bedoelt dat Bolkestein en Fortuyn dit onderwerp nooit aansneden?glnk schreef:Ik vind Wilders een volksheld. Hij heeft, op zijn manier, ervoor gezorgd dat dit probleem bespreekbaar is
Wakker worden als in: toen Theo van Gogh werd vermoord sliepen mensen rustig door en pas toen Wilders iets zei werden ze allemaal massaal wakker?glnk schreef:Hij heeft, op zijn manier, ervoor gezorgd dat dit probleem bespreekbaar is en dat mensen eindelijk eens wakker worden
Ik hoop niet dat Shakes zijn leerlingen net zo behandeld. Voor wat voor een klas staat hij als ik vragen mag?RVV schreef:Flink doen achter je computerscherm ergens in de polder bij ma op zolder. Afgeven op iemand (Shakes) die als leerkracht midden in de samenleving staat waar dagelijks met deze problematiek te dealen is.
Laatst gewijzigd door glnk op 04 apr 2014, 11:45, 2 keer totaal gewijzigd.
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Die vrijheid om je mening te uiten geeft je niet het recht om te discrimineren. Niks nieuws aan. In mijn klas denken studenten dat dit totaal geen probleem is, het is immers hun mening. Zo werkt het dus niet.glnk schreef:Kom eens met argumenten in plaats van beoordelingen. Jouw posts zijn 10x dommer. Het niveau van een klein kind. Politiek is discutabel en andermans keuze kan je aanhoren en vervolgens bespreken of je kan het domweg afkeuren en zeggen dat iemand die niet dezelfde mening heeft als jijzelf dom is. Dat laatste is volgens mij pas echt dom. Zeker op de manier zoals jij dat doet. Wij hebben nog steeds vrijheid van meningsuiting hier in Nederland, misschien niet op DF maar wel in Nederland.RVV schreef:TATATDAAAAAAA daar is ie dan de DOMSTE post van 2014... het heeft even geduurd.. maar eigenlijk ook wel weer voorspelbaar.
-
Kortom we willen méér Marokkanen, da's wel duidelijk! 

- glnk
Quote even het zinnetje waarin ik discrimineer. Het klopt wel dat er vaak over Marokkanen in het algemeen gepraat wordt als daarmee eigenlijk de criminele Marokkaan bedoeld wordt, misschien ben ik daar zelf ook schudig aan.Bram schreef:Die vrijheid om je mening te uiten geeft je niet het recht om te discrimineren. Niks nieuws aan. In mijn klas denken studenten dat dit totaal geen probleem is, het is immers hun mening. Zo werkt het dus niet.

-
Dan ga ik even zoeken naar quotes van Marokkanen /Moslims die ONS discrimineren. Maar wat wordt 'toegestaan' door de politieke correctheid:)glnk schreef:Quote even het zinnetje waarin ik discrimineer. Het klopt wel dat er vaak over Marokkanen in het algemeen gepraat wordt als daarmee eigenlijk de criminele Marokkaan bedoeld wordt, misschien ben ik daar zelf ook schudig aan.Bram schreef:Die vrijheid om je mening te uiten geeft je niet het recht om te discrimineren. Niks nieuws aan. In mijn klas denken studenten dat dit totaal geen probleem is, het is immers hun mening. Zo werkt het dus niet.
Kan even duren hoor zal 'n ellenlange post worden LOL.