Vast niet voor PS4 ?
Aspertsham public roads in Bavaria met kruispunten en alles

Elk nadeel heb z'n nadeel
Zit ook 'n Huayra BC in!Macboy schreef: 20 dec 2017, 08:19 Heel gaaf dit soort ontwikkelingen. En gewoon allemaal gratis. Leuk dat mensen actief betrokken worden. Dikke Quattroporte en Panamera met volledige interieuren zeg !
Ben nu wel benieuwd naar jullie drift filmpjes !
We are incredibly proud to unveil Bonus Pack 3, coming as FREE content!
This new update includes seven amazing cars from Alfa Romeo, Automobili Lamborghini, Maserati and Pagani Automobili, that represent some of the excellence from the past and the present of our industry, in terms of beauty, elegance, technology, performance and heritage.
Assetto Corsa v1.16 Changelog
- New Alfa Romeo tipo 33 Stradale
- New Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
- New Lamborghini Huracán Performante
- New Lamborghini Sesto Elemento
- New Maserati Alfieri
- New Maserati Quattroporte GTS
- New Pagani Huayra BC
- New Laguna Seca Circuit
- Corrected Porsche 908LH Fuel consumption
- Corrected Pagani Huayra front splitter aero position
- Added steering wheel alert on race start.
- Potential workaround for launcher losing input focus after session ends; reported after Windows 10 Fall Creators Update.
- Templates added for Bonus Pack cars
- Various minor updates to digitial instruments in older content
- Various minor graphical fixes in older content
In welke maand zit je nu?Vliet schreef: 22 dec 2017, 09:35 Ziet er weer goed uit. Van het weekend maar weer eens proberen. Heb nu een nieuwe PC met Oculus rift. Dus dat wordt genieten. Wel even wennen aan de misselijkheid zo af en toe.
Robin schreef: 22 dec 2017, 09:53In welke maand zit je nu?Vliet schreef: 22 dec 2017, 09:35 Ziet er weer goed uit. Van het weekend maar weer eens proberen. Heb nu een nieuwe PC met Oculus rift. Dus dat wordt genieten. Wel even wennen aan de misselijkheid zo af en toe.![]()
Prachtig OR, ik had vanwege de Good&BadWeather mod icm Contentmanager in de off AC UI de rendering op: Oculus Rift, en die moest op single screen.
Huracan Performante met de juiste setup, wat een gaaf ding.
Bijna niet te moeilijk. Maar daardoor iets minder uitdagend tov: 991 GT2RS(mod) Huayra BC en vooral de P1 GTR die ik vanochten even op softs testte tov de rest hierboven. Totale racefeel en sound, maar wat 'n kutding op over de grens, grip/slip en kwijt ben ik 'm als je niet oppast. Er zit geen greintje mildheid in tov GT2RS/Huayra BC, notabene geen duffe konijnen ook.
Deze zijn al wat ouder toen ik uploaden nog snapte(nu geen zin in dus ha) , maar heb je even een idee:)Macboy schreef: 24 dec 2017, 10:39 Wat gaaf zeg !!
Mooi die optie om stuur uit te doen. Heb je nog die driftfilmpjes kunnen vinden Robin ?
(ftfflmpjs)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten