
De nieuwe 911 (991) stelt zich voor...
-
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: De nieuwe 911 (991) stelt zich voor...
Kwestie van wennen. De boyracers kunnen een Cayman of M135i nemen 

-
- Berichten: 8315
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
- Locatie: 036
Re: De nieuwe 911 (991) stelt zich voor...
Exact. In dit geval is er weinig mis met evolutie.
-
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: De nieuwe 911 (991) stelt zich voor...
http://www.roadandtrack.com/car-reviews ... comparison" onclick="window.open(this.href);return false;In the 911, one issues orders and observes their inevitable fulfillment; in the Evora, there’s a conversation going on, one in which both participants are expected to understand subtlety.
Maar wel een mooi plaatje

- JP
- Berichten: 34328
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: Boomer Life Matters
Re: De nieuwe 911 (991) stelt zich voor...
991 Turbo testwerk.....






-
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: De nieuwe 911 (991) stelt zich voor...
Daarom C4(S).

- matthyssie
- Berichten: 6223
- Lid geworden op: 10 aug 2012, 23:54
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
- Locatie: VAM-berg
Re: De nieuwe 911 (991) stelt zich voor...
Heerlijk dikke kont. Alhoewel misschien wel iets te dik voor een echte sportwagen.
- JP
- Berichten: 34328
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: Boomer Life Matters
- Downforce Hans
- Berichten: 12608
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: De nieuwe 911 (991) stelt zich voor...
En dan gelijk die adv.1 velgen er onder...........ipv die Johnny tuning velgen...........Ruben schreef:Daarom C4(S).
-
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: De nieuwe 911 (991) stelt zich voor...
http://imp.porsche.com/netherlands/nl/m ... 1-turbo-s/#" onclick="window.open(this.href);return false;
Koopje!
Koopje!

-
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: De nieuwe 911 (991) stelt zich voor...
http://imp.porsche.com/netherlands/nl/m ... 911-turbo/" onclick="window.open(this.href);return false;
Turbo, 520 pk, 186.000 euro
Turbo S, 560 pk en 220.000 euro.
Turbo, 520 pk, 186.000 euro
Turbo S, 560 pk en 220.000 euro.
- Robin Hartog
- Berichten: 8474
- Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
Re: De nieuwe 911 (991) stelt zich voor...
Respectievelijk 3,2 en 3,1 seconden naar de 100. Best rap.
Gaaf ding! Nu wachten op de Nordschleife tijden.

Gaaf ding! Nu wachten op de Nordschleife tijden.

- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: De nieuwe 911 (991) stelt zich voor...
Die verwacht ik vanmiddag.
gaaf ding! Eerste 991 die me wel wat doet.

-
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: De nieuwe 911 (991) stelt zich voor...
Nee hoor
U vraagt, wij draaien

U vraagt, wij draaien

Robin Hartog schreef:Respectievelijk 3,2 en 3,1 seconden naar de 100. Best rap.![]()
Gaaf ding! Nu wachten op de Nordschleife tijden.
Porsche heeft de 911 Turbo voor het eerst voorzien van actieve aerodynamica. Dit omvat een uit drie delen opgebouwde voorspoiler, waarvan de delen pneumatisch verstelbaar zijn, en een achterspoiler die drie standen kent.
De bestuurder heeft de keuze uit instellingen die variëren van optimale efficiency (minder weerstand, meer snelheid) tot uiterst sportief. Kiest de bestuurder voor het laatste, dan is de voorspoiler volledig ‘uitgeschoven’ voor maximale neerwaartse druk op de vooras. De achterspoiler staat dan in de ‘hoogste’ stand voor optimale neerwaartse druk op de achterwielen. Alleen al déze voorziening zorgt voor een tijdwinst van twee seconden op de Nordschleife van de Nürburgring. Voorzien van Porsche Dynamic Chassis Control, voor het eerst optioneel leverbaar in de Turbo en standaard in de Turbo S-versie, legt de 911 Turbo S een ronde van het 20,8 km lange circuit af in minder dan 7 minuten en 30 seconden.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: De nieuwe 911 (991) stelt zich voor...
0 naar 200 in slechts 10.3sec is ook wel lekker.
- Robin Hartog
- Berichten: 8474
- Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
Re: De nieuwe 911 (991) stelt zich voor...
Nou, een GT-R deed de Ring in 7:24.22 de vorige 911 Turbo deed het in 7:41.23. Een tijd onder de 7:30 is dus best wel netjes.
GT2 RS deed het in 7:24, ben benieuwd of deze nieuwe Turbo (S) daar eventueel nog onder gaat komen.
Anyway, begeerlijke auto, do want, do want.

GT2 RS deed het in 7:24, ben benieuwd of deze nieuwe Turbo (S) daar eventueel nog onder gaat komen.

Anyway, begeerlijke auto, do want, do want.

-
- Berichten: 55201
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: De nieuwe 911 (991) stelt zich voor...
Leuk. Turbo. Lekker:)
Ja Stefan Bellof deed 'n rondje ook (ruim) onder de 7:30 toendertijd.LOL(ja en ik weet z'n laptime)
7:29.9 of 7:14 id ook wel 'n verschil.
Ja Stefan Bellof deed 'n rondje ook (ruim) onder de 7:30 toendertijd.LOL(ja en ik weet z'n laptime)
7:29.9 of 7:14 id ook wel 'n verschil.
-
- Berichten: 9982
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
- Auto: M3P, 130i
- Locatie: Spaceship in silence
Re: De nieuwe 911 (991) stelt zich voor...
Nissan GT-R’s 7:19.1Robin Hartog schreef:Nou, een GT-R deed de Ring in 7:24.22 de vorige 911 Turbo deed het in 7:41.23. Een tijd onder de 7:30 is dus best wel netjes.![]()
GT2 RS deed het in 7:24, ben benieuwd of deze nieuwe Turbo (S) daar eventueel nog onder gaat komen.
Anyway, begeerlijke auto, do want, do want.
-
- Berichten: 9982
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
- Auto: M3P, 130i
- Locatie: Spaceship in silence
- Robin Hartog
- Berichten: 8474
- Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
Re: De nieuwe 911 (991) stelt zich voor...
Ik gebruikte deze lijst, daar was het snelste een 7:24.22. Maar zal vast niet helemaal up to date zijn dan.indobesar schreef:Nissan GT-R’s 7:19.1Robin Hartog schreef:Nou, een GT-R deed de Ring in 7:24.22 de vorige 911 Turbo deed het in 7:41.23. Een tijd onder de 7:30 is dus best wel netjes.![]()
GT2 RS deed het in 7:24, ben benieuwd of deze nieuwe Turbo (S) daar eventueel nog onder gaat komen.
Anyway, begeerlijke auto, do want, do want.
-
- Berichten: 55201
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: De nieuwe 911 (991) stelt zich voor...
Het begint er echt op te lijken nu. De basis 991/S vind ik qua looks te lief/rond, niet stoer genoeg.
Dit is prima. Ik vind 'm 'mooier' dan de GT3 eigenlijk.
Dit is prima. Ik vind 'm 'mooier' dan de GT3 eigenlijk.
-
- Berichten: 8315
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
- Locatie: 036
Re: De nieuwe 911 (991) stelt zich voor...
Robin, 6:11 om precies te zijn.
- martll
- Berichten: 1413
- Lid geworden op: 30 apr 2012, 19:42
-
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 15 nov 2006, 22:01
- Locatie: 997.2 Gt3
Re: De nieuwe 911 (991) stelt zich voor...
romo schreef:Godspeed schreef:Verdomme, dit zijn geen goeie berichten, de 997 GT3 MK2 is denk ik toch wel mijn favoriet...Andre schreef:Godspeed ik had dat zelfde gevoel. Heb me toen een 997 gt3 mk2 clubsport gekocht. En na 1.5 jaar onderstuur weer verkocht:)
Hij reed het beste als je de 90 liter tank tot aan de rand vol had.
build quality was wel uber. Ding voelde aan alsof je zo de race er mee kon rijden. Maar ik irriteerde me toch echt aan het onderstuur op de grens. 997 GT3 Cup is een stuk beter.![]()
Ik heb inderdaad vaker vernomen dat jouw GT3 voor jou niet je van het was. Ik heb werkelijk geen idee wat voor een chauffeur/coureur je bent, hoeveel ervaring ed. Maar geldt het niet voor de 911 in het algemeen, dat je die iets anders moet rijden dan andere sportauto's met de motor wel op de 'goede' plek? Ik bedoel, als ik Chris Harris on cars kijk met een GT3 of willekeurige andere 911, hoor ik hem niet zeggen dat het onderstuurde rothokken zijn![]()
Wat betreft onderstuur, daar ben ik wel bekend mee, mijn Impreza (1.8 GL '94) doet het liefst ook niks anders haha
Nu, met >180 per uur alle klaverbladen in het Heerenveense dwarser dan dwars is mij stuurman genoeg
De mening van André is leuk om te lezen, maar totaal niet representatief voor normale bestuurders zonder racelicentie. Mijn 996 gt3 mk1 clubsport geeft precies het gevoel zoals godspeed het zich voorstelt totdat de suggestie wordt gewekt dat een gt3 een onderstuurd rothok zou kunnen zijn. Er zijn ook genoeg YouTube recensies waarin de gt3 de hemel in wordt geprezen.
Als je op het Porscheforum gaat lezen zul je iets slechtere verhalen lezen over de BMW.
Ik denk dat 90% van de bevolking (net als ikzelf) te slecht kan rijden om de eventuele zwakke plekken van een gt3 te ondervinden.
En voor godspeed, een gt3 is echt super gaaf, precies zoals jij je het graag voorstelt.
Als je het wilt ervaren als bijrijder ben je welkom hoor.
Maar ik ben niet zo blind om te denken dat het het beste is, het is een aparte beleving. Een e46 m3 csl zou waarschijnlijk dezelfde beleving kunnen geven.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: De nieuwe 911 (991) stelt zich voor...
Die nieuwe Turbo vind ik toch wel erg fraai. De oude Turbo vond ik vooral van achter erg lelijk. Heb er nooit aan kunnen wennen maar deze nieuwe kan mij nu al bekoren. Prachtig ook grijs met blauw leer. Top combo.
En de Turbo is flink goedkoper geworden door CO2 tax ?
En de Turbo is flink goedkoper geworden door CO2 tax ?
-
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: De nieuwe 911 (991) stelt zich voor...
http://www.autogespot.nl/te-koop/porsch ... era-4s/143" onclick="window.open(this.href);return false;