Maar ja ieder het zijne qua beleving enzo

Precies, dus wil je de M2 omdat die nieuw is met betere prestaties of gaat het puur om de fun. In het laatste geval is de 1M misschien wel beter.Andre schreef:
De M2 heeft al het formaat van een E46 te pakken. Het zal een fijne auto zijn. Beter in alle opzichten. Maar wij weten allemaal dat nieuwe verbeterde techniek je vaker niet meer Driving Fun geeft!
Robin schreef:Arthur, bijzondere insteek, ik zat met m'n opgetrokken en fronsende wenkbrauwen heen en weer
OK:)Arthur schreef:Hoe bedoel je dit?
Ik bedoelde het zo dat ik de M2 niet nodig ben. Mij maakt het niet uit of ie lichter en agiler is dan een M3. Ik haal dat er niet uit, rijtechnisch. En ik dacht dat ik wat forser, qua bouw, ben dan jij en ik vond de 2-er coupe wat aan de krappe kant. Daarom liever een 3-er. Vind ik ook mooier. Dat begreep je wellicht maar ik jouw reactie dan weer niet
Robin schreef:Arthur, bijzondere insteek, ik zat met m'n opgetrokken en fronsende wenkbrauwen heen en weer
Beter als in nieuwer? Lijkt me qua stoelen vooral nogal subjectief vind je niet?Macboy schreef:Als de 1M wat te krap is Arthur, dan is een M2 een prachtig opstapje zou je denken. Net even wat nieuwer, net even wat betere stoelen, net een wat mooier dashboard. Kortom gewoon dezelfde auto maar dan beter.
Mocht de advocatuur je niet meer bevallen kan je altijd nog autoverkoper worden.Macboy schreef:
Natuurlijk was de besturing van de 1M veel puurder. Maar goed tijden veranderen. De 911 stuurt ook elektronisch en nu standaard met turbo. We gaan ook niet allemaal aan de E30 maar groeien met BMW mee.
Die M2 gaat het dan ook helemaal worden. In álle opzichten. Mark my words.
LOL, ja die weten vaak ook 'heel veel' van auto's(de goeden niet te na gesproken)Tristan schreef:Mocht de advocatuur je niet meer bevallen kan je altijd nog autoverkoper worden.Macboy schreef:
Natuurlijk was de besturing van de 1M veel puurder. Maar goed tijden veranderen. De 911 stuurt ook elektronisch en nu standaard met turbo. We gaan ook niet allemaal aan de E30 maar groeien met BMW mee.
Die M2 gaat het dan ook helemaal worden. In álle opzichten. Mark my words.
Happy Ending van 2015 René?GTRene schreef:was net nog ff bij de dealer wat rubber pluggen ophalen,
Robin schreef:Happy Ending van 2015 René?GTRene schreef:was net nog ff bij de dealer wat rubber pluggen ophalen,
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten