[29-04-2010]DF @ CPZ deel X
- JohanH
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Even los van Rico's verhaal (dat is een discussie apart wmb.), hebben er ook mensen melding gemaakt van het gedrag van de xbow bij de organisatie?
Zoals al gezegd heb ik hem geen rare dingen zien doen de rest van de dag, alleen die ene ronde kwam hij ons na het scheivlak voorbij met aparte manoeuvres om hem kort daarna achter de BMW in de muur te zien staan bij de Audi-S. Als ik de reacties zo lees was dit geen incident en had iemand ook wel even aan de bel mogen trekken bij de organisatie.
Zoals al gezegd heb ik hem geen rare dingen zien doen de rest van de dag, alleen die ene ronde kwam hij ons na het scheivlak voorbij met aparte manoeuvres om hem kort daarna achter de BMW in de muur te zien staan bij de Audi-S. Als ik de reacties zo lees was dit geen incident en had iemand ook wel even aan de bel mogen trekken bij de organisatie.
- Snipe
Grappig dat je dat vraagt, want ik heb het er net met Rico over. Niemand heeft melding gemaakt van zijn gedrag. Zandvoort zit er bovenop met de mannen langs de baan en video's en alles erop en eraan, maar ook van die kant is er niets gemeld. Kennelijk valt het, los van dit moment, dus allemaal nogal mee.JohanH schreef:Even los van Rico's verhaal (dat is een discussie apart wmb.), hebben er ook mensen melding gemaakt van het gedrag van de xbow bij de organisatie?
- GTRene
Ik was het na 5 min ofzo weer "vergeten" later nog wel tegen Rico gemeld maar dat was nadien...ik heb sowieso 2 gekke wilde acties van X gezien., magoed gelukkig ging het bij mij goed daar al was ik wel ff pissed dat ie niet 2 sec kon wachten inplaats van op die plek er tussen te gaan, zo breed was het daar al niet en ik was netjes ruim aan het inhalen terwijl die ander netjes aan de kant ging en X hem tussen onze auto's in roste om maar vooral niet het gas los te hoeven laten en hij een race moest winnen.Snipe schreef:Grappig dat je dat vraagt, want ik heb het er net met Rico over. Niemand heeft melding gemaakt van zijn gedrag. Zandvoort zit er bovenop met de mannen langs de baan en video's en alles erop en eraan, maar ook van die kant is er niets gemeld. Kennelijk valt het, los van dit moment, dus allemaal nogal mee.JohanH schreef:Even los van Rico's verhaal (dat is een discussie apart wmb.), hebben er ook mensen melding gemaakt van het gedrag van de xbow bij de organisatie?
anyway kwam net nog een filmpje tegen weet niet of die al gepost is? bijna 17min
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=740338
- RVV
Zoals Perry ook al meldt, Zandvoort zit er boven op met video controle en baanposten. Ik heb de hele dag met een walkie talkie om de nek gelopen en praktisch alle communicatie meegekregen tussen de video controle kamer en alle baanposten.
De X bow rijder is die dag niet voorbij gekomen in die communicatie (tot aan het ongeluk) Geen waarschuwingen of (zelfs) een zwarte vlag. Ook ben ik niet ingelicht door de controle kamer met het verzoek om de X bow rijder even aan te spreken over 'wangedrag'.
Zandvoort zelf is de meest onafhankelijke partij in de beoordeling van ongeregeldheden op de baan. Als Zandvoort niets te melden heeft, en deelnemers dienen geen klacht in bij ons of Zandvoort zelf dan houdt het wat ons betreft ook op.
De X bow rijder is die dag niet voorbij gekomen in die communicatie (tot aan het ongeluk) Geen waarschuwingen of (zelfs) een zwarte vlag. Ook ben ik niet ingelicht door de controle kamer met het verzoek om de X bow rijder even aan te spreken over 'wangedrag'.
Zandvoort zelf is de meest onafhankelijke partij in de beoordeling van ongeregeldheden op de baan. Als Zandvoort niets te melden heeft, en deelnemers dienen geen klacht in bij ons of Zandvoort zelf dan houdt het wat ons betreft ook op.
- GTRene
de kont van Hans....ja z'n auto

- JohanH
Hij is vooral super in detail, je ziet Dennis en Hans beiden spiegelen naar een bbqende Audi die aan komt kachelenMetchu schreef: echt een supervette foto robert, die avatar 8)

Ik was trouwens ook op zoek naar een paarse VW

- GTRene
en die van Lida

-
Met zo'n groothoek lens is het net alsof het flink hard gaat 

- Downforce Hans
Ik heb wel een paar aktie`s van die ktm gezien en ook tegen wat mensen gezegd.
Heb er niet "officiel" een melding van gemaakt.
Dat ze van de "race leiding" niks gezien hebben vind ik merkwaardig want het was niet 1 incident.......
Heb er niet "officiel" een melding van gemaakt.
Dat ze van de "race leiding" niks gezien hebben vind ik merkwaardig want het was niet 1 incident.......
- Downforce Hans
GTRene schreef:de kont van Hans....ja z'n auto![]()
Van wie is dit filmpje?
Vooral het commentaar is erg leuk

- GTRene
van deze man...echter sommige valt het geluid weg, maar je staat op meer video's bij hem zie lijst.
http://www.youtube.com/user/rsdekker
http://www.youtube.com/user/rsdekker
- Bert ///M3
Die controlekamer van CPZ en de baanposten gaan niet over het gedrag op de baan he, dat moet je niet vergeten. Die zijn er alleen om met vlaggetjes te zwaaien bij een ongeluk en dat soort dingen. Wangedrag op de baan aanpakken ligt altijd bij de organisatie zelf en niet bij de videokamer. Kijk ook maar bij wedstrijden, daar is het altijd de wedstrijdleider die dat soort beslissingen neemt en niet de veiligheidscontrolekamer.
- Tristan
Kwam even storen tussen de camera-auto en Hanz. 

-
Is er ook een melding gedaan voor een rooie E36 M3 met van die vreemde witte strepen die dacht dat het een rallycross event was ipv een race event.
hahah.

- Robertdj
Of de ogenschijnlijk verdwaalde 106? 

-
Andre schreef:Is er ook een melding gedaan voor een rooie E36 M3 met van die vreemde witte strepen die dacht dat het een rallycross event was ipv een race event.
hahah.

- Downforce Hans
Ik zag al een tijdje wat mensen aandringen en liet ook af en toe een gaatje vallen..............Tristan schreef:Kwam even storen tussen de camera-auto en Hanz.
Vaak neem ik de bocht dan wat wijder zodat de mensen op slicks wat scherper in kunnen sturen en er voorbij kunnen.
Tja het is dan wel weer grappig dat je het op vermogen een beetje bij kan trekken al zat ik dan met remmen wel weer op de grens van de straatbanden.
Je ziet dan iedereen ineens weer groot worden in je spiegel......
Die kamera auto zat ook aardig te duwen.
Beetje jammer van zijn commentaar op het filmpje dat die schijt corvette in de weg reed.
Met die lichte bmw met slick`s moet je me makkelijk er uit kunnen remmen of buitenom voorbij kunnen.
Kennelijk kan deze jongen beter commentaar leveren en filmen dan rijden.
Misschien dat hij een paar keer met Emario mee moet rijden, die doet het hem wel even voor.
Filmpje was in iedergeval wel leuk om te zien.

- Downforce Hans
Ik vind dat ook wel leuk hoor een beetje dicht bij elkaar rijden.......Tristan schreef:Kwam even storen tussen de camera-auto en Hanz.

-
- Auto: M3P, 130i
Zeer trieste acties mogen best getoond worden. Is direct duidelijk wat het gedrag is. Blijkt dus dat dit niet eenmalig was.Snipe schreef:Eens in de zoveel tijd kan het geen kwaad om een wijs man te quoten. Zomaar.steve smith schreef:Voor ramptoeristen is er AG en Autoweek. Onder `rijders` is het vrij normaal om elkaars oopsjes niet te posten, dat je dit tegewoordig op DF uit moet leggen zegt helaas meer dan genoeg.
Evaluatie van dit soort gedrag zou goed zijn...
- Hielke
Ik heb tot nu toe helemaal geen bewegende beelden van die X-bow gezien. Lijkt me dat dit niet verboden is, toch? Misschien bestaan die beelden wel niet.
Zolang de crash en de gevolgen maar buiten beeld blijven.
Edit: ho wacht, zie het nu wel. Mmmm, weet niet of het verstandig is om die beelden moedwillig weg te laten.
Ongelukjes en verlies van contrôle horen bij trackdays. Maar wat dit voor actie is?
Zolang de crash en de gevolgen maar buiten beeld blijven.
Edit: ho wacht, zie het nu wel. Mmmm, weet niet of het verstandig is om die beelden moedwillig weg te laten.
Ongelukjes en verlies van contrôle horen bij trackdays. Maar wat dit voor actie is?
Laatst gewijzigd door Hielke op 06 mei 2010, 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Ik heb net dat filmpje gezien met die touche van die Xb, maarre.. incl de meldingen die hier gemaakt zijn, mag die man van mij een ban krijgen!! Roekeloos gedrag zeg.. komt gewoon veels te hard de audi-s binnen knallen.. het is geen race!
Wat mij trouwens opvalt dat er veel ongelukken gebeuren met X-bows, vorig jaar die demo ergens in de berm beland en nog wat van dat soort verhalen.. wel een supergave kar zeg.
Wat mij trouwens opvalt dat er veel ongelukken gebeuren met X-bows, vorig jaar die demo ergens in de berm beland en nog wat van dat soort verhalen.. wel een supergave kar zeg.

- RVV
Beetje jammer van zijn commentaar op het filmpje dat die schijt corvette in de weg reed.

Over de X bow, het filmpje staat wel ergens op youtube, verbieden doen we dus zeker niet. Maar op Driving-fun blijven we vasthouden aan de regel dat we geen filmpjes of foto's willen van auto's die betrokken zijn bij een ongeluk op een Driving-fun circuitdag.
- necrosis
"Donder toch eens op met die schijt Corvette van je.... HAHAAA" Fantastisch :banaan:GTRene schreef:en die van Lida![]()
Geweldig filmpje

- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Houden zo!Rico schreef:Beetje jammer van zijn commentaar op het filmpje dat die schijt corvette in de weg reed.![]()
Over de X bow, het filmpje staat wel ergens op youtube, verbieden doen we dus zeker niet. Maar op Driving-fun blijven we vasthouden aan de regel dat we geen filmpjes of foto's willen van auto's die betrokken zijn bij een ongeluk op een Driving-fun circuitdag.

Hoef van mij ook niet op youtube, maarja..
- Hielke
Schitterend filmpje. Sublieme intro met het geluid, mooi kleureffect gebruikt. Was 10/10 geweest als je de muziek voor de laatste 15 seconden had laten terugkomen icm mensen die na hun rondes uit de auto stappen. Zoiets.Martijn Koevoets schreef:Mijn eerste videopoging van een circuitdag staat ook online op de frontpage: klik voor link 8)
Maar hulde.