Hij piste erin van angstRico schreef:Liep het dun weer eens door de broek ?

Hij piste erin van angstRico schreef:Liep het dun weer eens door de broek ?
Helemaal gelijk. Hoort bij ons "jonge hondenteam" om af en toe iets minder professioneel te zijn.steve smith schreef:Leuke outfit. Doet het ook goed naar de sponsoren enzo! Free screentime: USE IT!Luuk schreef:Ik heb er maar eentje:
![]()
![]()
Rico schreef:Ja slimme opmerking.. neem dan Peter die loopt zelfs in zijn vrije tijd in een raceoverall, gaat er mee naar bed, staat er mee op
Dat werd tijd ook zeg...pff. lekker instappen is dat als jij eerst een half uur gereden hebtPeter Tunissen schreef:Hij ligt nu alleen bij de stomerij.![]()
Ja was gewoon Peter zijn schuld, je raakte gewoon bedwelmd van de luchtDownforceJitse schreef:Dat werd tijd ook zeg...pff. lekker instappen is dat als jij eerst een half uur gereden hebtPeter Tunissen schreef:Hij ligt nu alleen bij de stomerij.![]()
DownforceJitse schreef:
@Metchu:
Hoe kom jij dan aan die beelden? ik heb ze zelf nog niet eens gezien.....ja ok. een keer dan![]()
Grtz.
Haha, ken dat. Kan na een weekendje cicruit ook altijd de helft van m'n meegenomen shirts weggooien. Je wil iets redelijk netjes hebben waarin je dan vervolgens wel met remblokken loopt te jongleren en auto's loopt te laden. Kansloos idd! Ket jullie zwarte polo's zou het al een stuk beter moeten zijn. Hier zijn ze wit!DownforceJitse schreef: alleen waren wij al bezig met opruimen.
Merk dit van mezelf ook, heb her en der ook een paar keer maar nét met wat geluk een bocht geredluco hornsveld schreef:Jitse, ik kijk ook veel in mijn spiegels hoor en is inderdaad niet altijd de goede keus, maar altijd maar je lijn volgen en nergens naar kijken krijg je ook een keer op je bordje, het blijven moeilijke beslissingen en discussies, wel zonde van je goede klassering natuurlijk.
lol, ja iets tussen 80 en 100km/u geloof ik? gewoon harder rijdenLaurens schreef:En dan houd ie nog in ook![]()
Altijd hetzelfde met die Bmw's![]()
Gebruikers op dit forum: krentenbol en 1 gast