Iedere BNer met aandachtstekort is ineens de beste vriend van Max, al zijn hele levenJP schreef: 13 dec 2021, 12:02 Sommige dingen, als je dat vantevoren wist dan wou je geen WDC meer worden….

Iedere BNer met aandachtstekort is ineens de beste vriend van Max, al zijn hele levenJP schreef: 13 dec 2021, 12:02 Sommige dingen, als je dat vantevoren wist dan wou je geen WDC meer worden….
Je zou denken dat je als Ham zijnde Perez op 3 weken oude rode banden toch ook in de eerste de beste bocht voorbij moeten kunnen.zegmaarboris schreef: 13 dec 2021, 12:00Mooie troll ben je tochHielke schreef: 13 dec 2021, 11:00 Max op nieuwe rode banden en Lewis op 40 ronden oude witte banden. Zelfs Mazepin was er voorbij gekomen. Je relaas slaat dus als een tang op een varken. En kijk ook nog even hoe Max er uiteindelijk toch weer met een semi-divebomb voorbij gaat. Had helemaal niet gehoeven.. Je gaat als racer toch niet zo de deur open houden in je laatste ronde, met een knalharde racer als Max achter je?
Op de juiste (verdedigende) lijn gaan rijden kan ook met oude banden, dat je niet op 80meter meer kunt remmen snap ik, maar op 200-300 meter even rustig liften met de deur open? Ik geloof ik niet dat die move z'n enige optie was. Als Lewis niet instructies krijgt - wat nu niet gebeurde omdat team focus (terecht?) had op wedstrijdleiding - weet hij niet wat hij moet doen of bedenkt hij het te laat en is de uitvoering slecht (zie DRS-ronde-teruggeef-grap vorige race, ook eentje voor de FIA om op te lossen trouwens).
Of je hebt de waarheid al gehoord of je komt het nooit te weten. Simpeler wordt het niet.
+1 en daarom volgens mij ook weinig mis met de inhaalacties van Max gisteren.RS-Ron schreef: 13 dec 2021, 13:02 Ik was altijd van mening dat je de auto er altijd aan de binnenkant naast mag zetten. Je moet daarbij geen contact maken met de auto aan de buitenkant en je moet de bocht halen. De auto aan de buitenkant kan dan een paar dingen doen, hij stuurt in en ze raken elkaar, hij gaat rechtdoor naast de baan, dan moet je achter de auto aansluiten die je aan de binnenkant inhaalde of je remt harder en langer en sluit op de baan achter de inhalende auto aan. Als je niet aan de binnenzijde wilt worden ingehaald pas jij je lijn aan om geen ruimte te geven aan de binnenkant. Als je buitenom gaat moet je er wel naast zitten als je inhaalt anders moet je liften.
Zelfs alle UK (ex)piloten van Sky vonden ze perfect normaal. (Button, Palmer, Brundle, gastje van Williams).flieger schreef: 13 dec 2021, 13:12 +1 en daarom volgens mij ook weinig mis met de inhaalacties van Max gisteren.
Throw some bananas at them!
Winner: Sergio Perez
You may find it odd that Sergio Perez is in the winners’ section, given he failed to finish the race – courtesy of an engine issue – but his efforts before that were so good, it’s no surprise his team mate Verstappen called him a “legend”.
Red Bull left Perez out longer on the soft to hold up Hamilton and back him up into Verstappen and for two glorious laps the Mexican made his Red Bull as wide as he could. Even when Hamilton got ahead, Perez found a way back past. And this jostling – at slower speed – allowed Verstappen to close up onto the back of the Mercedes.
Jaaaaaaaaa I love it.JP schreef: 13 dec 2021, 15:35 De versie waarvan je wist dat die (van mij) moest komen, helaas geen 4k kwaliteit
Enrico schreef: 13 dec 2021, 17:23 https://www.f1maximaal.nl/formule-1/for ... xGlGTMr2rE
Positieve invloed van Toto… babyphone weg in 2022
Gebruikers op dit forum: Erik dB en 3 gasten