En geen rijbewijs en geen zwemdiploma.. tja dat is er om vragen natuurlijkLuco schreef:RVV schreef:Zo dat ruimt mooi op!
Nounou Rico, nog even en je laat ons minder, minder scanderen en wordt je uitgemaakt voor racist.

En geen rijbewijs en geen zwemdiploma.. tja dat is er om vragen natuurlijkLuco schreef:RVV schreef:Zo dat ruimt mooi op!
Nounou Rico, nog even en je laat ons minder, minder scanderen en wordt je uitgemaakt voor racist.
Wat klopt er niet dan Bram?Bram schreef:Je zit uit je nek te kletsen, met je schouderophaal aanname. What's next? Mij betichten van het supporten van de Marokkaanse overvallers?PD power schreef:Ja en, toen Wilder wat zei, stond je vooraan hem te veroordelen, nu haal je je schouders op, terwijl het leven van een paar hardwerkende ondernemers kapot is gemaakt, en ja geloof en afkomst heeft er mee te maken cijfers spreken boekdelen, hoe blind wil je zijn, om de zgn politieke correctheid op deze manier hoog te houden, waardoor we in deze etterende situatie blijven rond draaien.Bram schreef:Iedere crimineel lult zo Rene, huidskleur, geloof of afkomst heeft daar geen bal mee te maken. Of denk jij dat criminele Roma's, tokkies of Italianen echt anders zijn?
Ik had het ook al gelezen. Echt niet normaal dat dit kan hier in NL dat ze nog vrij rondliepenIn Rotterdam heeft de politie de mensen die Wilders aangaven door de computer gehaald.
Resultaat 84 mensen die nog een gevangenisstraf hadden uitstaan zijn gearresteerd.
Die aanname trek ik omdat je toen Wilders keihard veroordeelt en nu een beetje stil bent en zelfs nog min of meer om de hete brei heen draait, en heb jou nog niet zulke keiharde woorden nu over deze Marokkaanse etters horen uiten, dan is die aanname toch niet zo raar.Bram schreef:Jouw aanname dat die arme hardwerkende ondernemer die onrecht aangedaan is mij niet interesseert. Onzin natuurlijk.
Kijk in de klas kun je dit doen, beetje uit de hoogte, hier helpt dat niet Bram, jij vind dat jij wel aannames (zonder onderbouwing) mag doen, maar als een ander dit doet en zelfs onderbouwd, dan haak je af, geeft niet jou keuze.Bram schreef:Ik ben niet voor en je hoort me er nauwelijks over en dus ben ik tegen?
Ik blijf niet herhalen hier dat ik erken dat er een Marokkanen probleem is, neem aan dat als ik dat één keer post het wel duidelijk is. Ik heb dat vaak genoeg gezegd maar blijkbaar lees jij selectief. Niet de moeite van het discussiëren waard.
http://www.nieuws-prod.magneds.com/alge ... -Marokkaan" onclick="window.open(this.href);return false;Tweede overvaller Deurne is 29-jarige Marokkaan
De identiteit van de tweede overvaller die vrijdagavond werd doodgeschoten bij een juwelier in Deurne is bekend. Het gaat om een 29-jarige man uit Marokko. Dat meldt het Openbaar Ministerie maandagavond. Nabestaanden zijn op de hoogte gebracht.
Uit onderzoek is gebleken dat de man tijdelijk in Nederland verbleef en dat hij niet in de Nederlandse systemen voorkomt. Het OM onderzoekt waarom de man in Nederland was.
Een derde dader van de overval op juwelier Goldies in Deurne is bekend binnen de Marokkaanse gemeenschap in Eindhoven. Dat zeggen de zus en de vriendin van de 20-jarige Abdel H., een van de twee doodgeschoten overvallers.
http://www.nieuws.nl/algemeen/20140401/ ... Marokkanen" onclick="window.open(this.href);return false;Dat staat dinsdag in De Telegraaf. Het OM sloot zaterdag al niet uit dat er een derde of vierde overvaller was. De derde dader is volgens de 22-jarige zus Saïda en de 18-jarige vriendin Chanel niet in de juwelierszaak geweest.
Momenteel zou hij zich schuilhouden. "Wie hij is en wat zijn rol bij de overval was, is mij ook niet bekend. Binnen de Marokkaanse gemeenschap in Eindhoven houdt iedereen de kaken stijf op elkaar over zijn naam", zegt de zus in de krant.
Marokkanen bang
Niemand zou zijn naam willen noemen omdat hij een gevreesd en dominant figuur zou zijn. De zus en vriendin omschrijven de omgekomen H. als 'naïef, goedgelovig en beïnvloedbaar'. Zij zijn ervan overtuigd dat iemand op hem heeft ingepraat om de overval te plegen. "Wat hij heeft gedaan, kan hij nooit zelf hebben bedacht", stelt de vriendin in de krant.
Je wordt op je wenken bediendRobin schreef:Mij om 't even:)Bram schreef:Ik beticht Geertje van discriminatie, dat is al stukken minder erg volgens mij. Ik heb jou nooit een Wilders aanhanger genoemd. Wil je dat graag dan?Robin schreef:What's next? Wilders betichten van racisme?
Mij betichten van Wilders aanhangen?
What goes around comes around.
Ik weet wie ik ben en heb zelf 'n buitenlandse vrouw.(Die trouwens zich goed kan vinden in Wilders' verhalen in 't algemeen...)
Het is 'n feit dat men niks hoort en ziet als men z'n kop in 't zand gestoken heeft.
Waarom staat 'n Marcouch ofzo of 'n Ali B niet op om als BNer het verhaal van die Deurnese criminelen als fout af te doen en die demonstraties tegen de juweliersvrouw te veroordelen?
Gebruikers op dit forum: wjt en 2 gasten