Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
PD power

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door PD power » 31 mar 2014, 08:38

Dat is nou net de grap Tom, een kennis van mij 2e generatie Nederlander van Marokkaanse afkomst, die wel geintergreerd is en z'n Marokkaanse paspoort bij het consulaat in amsterdam door brievenbus heeft gegooid , voelt zich helemaal niet aangesproken, sterker nog, die vind dat Wilders gewoon gelijk heeft.
Hij snapt er ook niks van dat "wij nederlanders" ons zolang voor de gek laten houden, door deze rotte appels.

RVV

Bericht door RVV » 31 mar 2014, 09:19

Volgens mij maakt de gemiddelde Marokkaan zich er ook helemaal niet druk om. Die is gewoon bezig met zijn eigen ding (Lees brood op de plank regelen). Die zien Wilders ook al een clown.

Peric

Bericht door Peric » 31 mar 2014, 09:37

PD power schreef:Dat is nou net de grap Tom, een kennis van mij 2e generatie Nederlander van Marokkaanse afkomst, die wel geintergreerd is en z'n Marokkaanse paspoort bij het consulaat in amsterdam door brievenbus heeft gegooid , voelt zich helemaal niet aangesproken, sterker nog, die vind dat Wilders gewoon gelijk heeft.
Hij snapt er ook niks van dat "wij nederlanders" ons zolang voor de gek laten houden, door deze rotte appels.
Kan dïe gozer niet eens 's een keer een videootje maken en online zetten? Denk het niet, want dan wordt 'ie gelijk voor verrader uitgemaakt. Is 'ie z'n leven niet zeker.
Want het is zo dubbel hèh, wel huilie huilie doen als er naar ze gewezen wordt, maar zodra iemand van dezelfde afkomst 's een keer de waarheid zegt die persoon veroordelen..

GTRene

Bericht door GTRene » 31 mar 2014, 09:48

Ik dacht al, waarom houden die paar Marokanen nu een demonstratie in Eindhoven...
bleek dat 1 van die criminelen uit Eindhoven kwam.

Net op TV zijn er schijnbaar een aantal naar Deurne gegaan om te demonstreren...
zag aan de andere kant wat tegenstanders van die Maroks, was dus bijna een knokpartij, helaas kwam de politie er tussen...
Fraai hoor. Aan slachtofferitis lijdende mutsjes, bontkraagjes & capuchonnetjes die zelf nooooit iets gedaan hebben, scanderen STRAFFEN STRAFFEN STRAFFEN in Deurne om hun "schandalig behandelde" overvalvrindjes bij te staan. FF Frank van den Heuvel en @Ropj voor ter plekke verslag.
Update: Zou gaan om dezelfde groep als gisteravond in Eindhoven.
En zoals te zien is zijn keert de politie zich tegen de nederlandse demonstranten om de marokkanen te beschermen.
https://twitter.com/WillekeNabur/status ... 5227500544" onclick="window.open(this.href);return false;

alle linkjes en video hier>

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... ij_ju.html" onclick="window.open(this.href);return false;

NOS video, de deurningers roepen tegen Maroks, ga naar huis ga naar huis enz :headbang: >

http://nos.nl/video/630018-betoging-in- ... spaar.html" onclick="window.open(this.href);return false;

en nog 1 via die linkjes>

http://dmgdeurne.nl/mediatheek/video/ep ... in-deurne/" onclick="window.open(this.href);return false;

en der is nu een nood verordering...

http://www.geenstijl.nl/archives/images ... Deurne.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door GTRene op 31 mar 2014, 09:55, 1 keer totaal gewijzigd.

PD power

Bericht door PD power » 31 mar 2014, 09:54

Peric schreef:
PD power schreef:Dat is nou net de grap Tom, een kennis van mij 2e generatie Nederlander van Marokkaanse afkomst, die wel geintergreerd is en z'n Marokkaanse paspoort bij het consulaat in amsterdam door brievenbus heeft gegooid , voelt zich helemaal niet aangesproken, sterker nog, die vind dat Wilders gewoon gelijk heeft.
Kan dïe gozer niet eens 's een keer een videootje maken en online zetten? Denk het niet, want dan wordt 'ie gelijk voor verrader uitgemaakt. Is 'ie z'n leven niet zeker.
Want het is zo dubbel hèh, wel huilie huilie doen als er naar ze gewezen wordt, maar zodra iemand van dezelfde afkomst 's een keer de waarheid zegt die persoon veroordelen..
Hij wordt nu al bedreigt, omdat sommige weten dat ie z'n paspoort heeft ingeleverd, dit is dus door het Marokkaanse consulaat gelekt, geeft ook meteen aan hoe ziek het in elkaar zit, hij geeft ook niet voor niets Wilders gelijk.

GTRene

Bericht door GTRene » 31 mar 2014, 09:59

ouders en imams en wie er nog meer aan de touwtjes kan trekken van die Marok jeugd...die zouden op hun 'donder' moeten krijgen, maar NL is veels te 'laf'

voor de kamera doen dat soort (ouders en die andere lui) vast schijnheilig als ze zich er al over uitlaten, maar op de achtergrond gaat wellicht de Islam? overrulen en hun streven oid...althans zo lijkt het wel als ze dieper graven en of soms goed luistert.

350 Z

Bericht door 350 Z » 31 mar 2014, 10:08

Wilders heeft gewoon gelijk, de 60% rotte appels eruit en de goede 40% mag blijven.

Snipe

Bericht door Snipe » 31 mar 2014, 10:45

Luco schreef:Het is in sommige opzichten al een bananenrepubliek Bram.

Criminelen hebben hier meer rechten dan de slachtoffers, dit echtpaar is slachtoffer en die "lieve jongens"waren de daders, laten we dat even niet vergeten.
Risico van het vak.

Door dit soort linkse gelul voelen die gasten zich onaantastbaar en durven ze ook nog te protesteren als er 2 matties tijdens hun "werk" het leven laten.
Beetje omgekeerde wereld.

Bananenrepubliek
http://www.nu.nl/algemeen/3739344/vrouw ... orden.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ook hier gaan onze centen naartoe
http://bondvanwetsovertreders.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

:kotsen:
Natuurlijk kun je slap geleuter afdoen als 'links gelul', maar dat is een beetje makkelijk. En over slap gedoe gesproken: wist je dat Nederland in de halve eeuw maar één minister van justitie heeft gehad die lid was van de PvdA? De rest kwam allemaal van partijen als CDA, D66 of VVD.

En dan is er nog die merkwaardige Bond van Wetsovertreders. Daar heeft Rita Verdonk nog voor gewerkt. Gelukkig is dat geen club die door de overheid gefinancierd wordt, dat hele circus draait op contributies en giften. Kennelijk onder meer van Luco, die zegt dat 'onze centen' erheen gaan. Daar kan ik me nou niks bij voorstellen, dat je daar lid van wordt of er geld aan geeft.

Niet dat ik verder iets met links of rechts heb, maar het valt me in discussies over politiek op dat allerlei dingen wel heel makkelijk als 'links gelul' worden gezien. Te lichte straffen? Daar hebben al die VVD-ministers toch jarenlang de tijd voor gehad? Iets vergelijkbaars zag je in Amsterdam trouwens; daar ging de PvdA uitleggen wat er anders moest in de stad, alsof ze daar niet vanaf 1946 in het gemeentebestuur zitten...

Robertdj

Bericht door Robertdj » 31 mar 2014, 10:52

Snipe schreef: Iets vergelijkbaars zag je in Amsterdam trouwens; daar ging de PvdA uitleggen wat er anders moest in de stad, alsof ze daar niet vanaf 1946 in het gemeentebestuur zitten...
Politici met zelfkritiek, het moet niet veel gekker worden!

Snipe

Bericht door Snipe » 31 mar 2014, 10:54

Ik had niet de indruk dat het als zelfkritiek bedoeld was ;-)

GTRene

Bericht door GTRene » 31 mar 2014, 18:30

Bond van wetsovertreders net op TV, ow wat zijn ze braaf, ff knuffelen? :kotsen:

en deze man die opkomt voor de nabestaanden van de doodgeschoten Criminelen, bied die gewoon ff aan>

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenla ... valler-bij" onclick="window.open(this.href);return false;

PD power

Bericht door PD power » 31 mar 2014, 18:56

Snipe schreef:
Luco schreef:Het is in sommige opzichten al een bananenrepubliek Bram.

Criminelen hebben hier meer rechten dan de slachtoffers, dit echtpaar is slachtoffer en die "lieve jongens"waren de daders, laten we dat even niet vergeten.
Risico van het vak.

Door dit soort linkse gelul voelen die gasten zich onaantastbaar en durven ze ook nog te protesteren als er 2 matties tijdens hun "werk" het leven laten.
Beetje omgekeerde wereld.

Bananenrepubliek
http://www.nu.nl/algemeen/3739344/vrouw ... orden.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ook hier gaan onze centen naartoe
http://bondvanwetsovertreders.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Natuurlijk kun je slap geleuter afdoen als 'links gelul', maar dat is een beetje makkelijk. En over slap gedoe gesproken: wist je dat Nederland in de halve eeuw maar één minister van justitie heeft gehad die lid was van de PvdA? De rest kwam allemaal van partijen als CDA, D66 of VVD.

En dan is er nog die merkwaardige Bond van Wetsovertreders. Daar heeft Rita Verdonk nog voor gewerkt. Gelukkig is dat geen club die door de overheid gefinancierd wordt, dat hele circus draait op contributies en giften. Kennelijk onder meer van Luco, die zegt dat 'onze centen' erheen gaan. Daar kan ik me nou niks bij voorstellen, dat je daar lid van wordt of er geld aan geeft.

Niet dat ik verder iets met links of rechts heb, maar het valt me in discussies over politiek op dat allerlei dingen wel heel makkelijk als 'links gelul' worden gezien. Te lichte straffen? Daar hebben al die VVD-ministers toch jarenlang de tijd voor gehad? Iets vergelijkbaars zag je in Amsterdam trouwens; daar ging de PvdA uitleggen wat er anders moest in de stad, alsof ze daar niet vanaf 1946 in het gemeentebestuur zitten...

Perry jij weet ook wel dat de minister iets kan bedenken, maar de 1e en 2e kamer hier goedkeuring aan moet geven, zolang hier nog een grote kliek links zit, kan een minister weinig in die richting.

GTRene

Bericht door GTRene » 31 mar 2014, 19:01

Overvallers preventief bewapend
Agressieve winkeliers verpesten het werkplezier
Overvallers nemen steeds vaker vuurwapens mee naar hun werk. Op deze wijze reageren zij op de toenemende agressie door winkeliers. Overvaller Aziz el H. (26) steelt de noodklok: “Het geweld tegenover nietsvermoedende overvallers loopt de spuigaten uit.”

Het drama in Deurne, waarbij de vrouw van een juwelier twee overvallers doodschoot, is geen incident. Winkeliers worden brutaler en meedogenlozer in hun afkeer van bandieten. Onder overvallers groeit het gevoel van onveiligheid. Dit heeft zijn weerslag op het werkplezier. Het ziekteverzuim in de beroepsgroep stijgt en een groeiend aantal overvallers overweegt een carrièreswitch.

Aziz heeft ‘het wereldje’ zien veranderen in de twaalf jaar dat hij werkt als zelfstandig overvaller. “In de tijd dat ik begon, was er nog respect voor ons. We vroegen om geld of juwelen en kregen het. Tegenwoordig kun je een grote bek, een druk op een alarmknop of zelfs openlijke agressie verwachten. Het is triest dat het zo ver moet komen dat we nu met een dienstwapen naar ons werk moeten. Waar moet dit eindigen als je nota bene op je eigen werkplek niet meer veilig bent?”
:mrgreen: ;-)

http://www.speld.nl/2014/03/31/overvall ... -bewapend/" onclick="window.open(this.href);return false;

Luco

Bericht door Luco » 31 mar 2014, 19:16

GTRene schreef:Bond van wetsovertreders net op TV, ow wat zijn ze braaf, ff knuffelen? :kotsen:

en deze man die opkomt voor de nabestaanden van de doodgeschoten Criminelen, bied die gewoon ff aan>

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenla ... valler-bij" onclick="window.open(this.href);return false;

Deze reactie :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol:
Misschien kan er een nationale feestdag om de dood van deze 2 hufters komen. Opdat er nog veel overvallers sterven!

Snipe

Bericht door Snipe » 31 mar 2014, 19:31

PD power schreef:Perry jij weet ook wel dat de minister iets kan bedenken, maar de 1e en 2e kamer hier goedkeuring aan moet geven, zolang hier nog een grote kliek links zit, kan een minister weinig in die richting.
Uiteraard. Maar die minister zit weer in de regering en de regeringspartijen hebben meestal een meerderheid in de Tweede Kamer, dus als ze écht hadden gewild... Wat ik ermee wilde zeggen: misschien ligt het toch iets genuanceerder dan 'rechts wil criminelen opsluiten maar links wil ze knuffelen'.

Fernando

Bericht door Fernando » 31 mar 2014, 19:52

Volgens mij had Wilders na zijn "minder minder" uitspraken een hoop kiezers verloren, nu na dat hele Deurne-gebeuren heeft ie ze dubbel terug gekregen...

Snipe

Bericht door Snipe » 31 mar 2014, 20:04

Fernando schreef:Volgens mij had Wilders na zijn "minder minder" uitspraken een hoop kiezers verloren, nu na dat hele Deurne-gebeuren heeft ie ze dubbel terug gekregen...
Zou het?
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... ken_v.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Fernando

Bericht door Fernando » 31 mar 2014, 20:13

Snipe schreef:
Fernando schreef:Volgens mij had Wilders na zijn "minder minder" uitspraken een hoop kiezers verloren, nu na dat hele Deurne-gebeuren heeft ie ze dubbel terug gekregen...
Zou het?
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... ken_v.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja ik denk het wel en niet eens zozeer vanwege die overval of de 2 noord-afrikaanse daders maar vooral door dat schorem wat stond te protesteren want vooral dát zet kwaad bloed bij een groot gedeelte van Nederland.

Trouwens die reaguurders op geenstijl hebben vaak dezelfde opvattingen over dit soort onderwerpen als (potentiële) pvv-aanhangers en afgaande op de comments met hun plusjes en minnetjes krijg je een aardig beeld daarover...

Neem alleen al de eerste comments:
Jammer Geert, je wordt een karikatuur.
3Xniks | 30-03-14 | 12:30 | + -612 -

Wilders is vooralsnog wel de enige van de politici die stelling neemt. Aan het front van de PVVDA is het oorverdovend stil.
goedverstaander | 30-03-14 | 12:31 | + 986 -

Slecht geslapen meneer Quid ?
wielmoer | 30-03-14 | 12:31 | + 991 -

Niet helemaal begrepen dus Quid.
Heinzz | 30-03-14 | 12:32 | + 1026 -

Waaruit maak je op dat Wilders er een feestje van maakt, Quid, ouwe overdrijver en stemmingmaker?
Smuts | 30-03-14 | 12:32 | + 1082 -
Laatst gewijzigd door Fernando op 31 mar 2014, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Luco

Bericht door Luco » 31 mar 2014, 20:23

Snipe schreef:
Zou het?

Ja de rest van politiek den haag heeft integer natuurlijk hoog in het vaandel staan :lollerdelol: :lollerdelol:
Die doen niks over andermans rug :whistle:

Snipe

Bericht door Snipe » 31 mar 2014, 20:38

Luco schreef:
Snipe schreef:
Zou het?

Ja de rest van politiek den haag heeft integer natuurlijk hoog in het vaandel staan :lollerdelol: :lollerdelol:
Die doen niks over andermans rug :whistle:
Even los van Wilders en andere politici en de actualiteit: ja, ik denk wel dat veel politici integer zijn. Als je een paar pagina's van dit topic leest kun je misschien de indruk krijgen dat alle politici corrupte slapjanussen zijn die geen hol uitvoeren, maar dat zou toch wel erg wonderlijk zijn. Veel dingen in Nederland gaan toch min of meer goed.
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Bin ... reld.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;

GTRene

Bericht door GTRene » 31 mar 2014, 21:07

Snipe schreef:
Zou het?
er zijn ook heel veel fake profielen...
buiten dat of dit bericht echt van hem komt of van zo'n fake profiel door iemand anders aangemaakt en zich voordoende als :ongeveer als:

Fernando

Bericht door Fernando » 31 mar 2014, 21:22

Dit onderstaande filmpje is natuurlijk koren op de molen voor Geert:

PD power

Bericht door PD power » 31 mar 2014, 21:37

Perry, nu gaat de discussie weer over mensen in de politiek, net als in die hele Wilders discussie, waarom niet gewoon over die gasten die een juwelier overvallen, en de verkeerde treffen, waardoor ze het avontuur met de dood moeten bekopen.

Waarom denk ik dat het probleem bij een bevolkingsgroep zit (cultuur), omdat z'n "vrienden" nu staan te demonstreren en de familie meteen een topadvocaat in dienst neemt, om de daadwerkelijke slachtoffers, als dader te gaan bestempelen.

1 ding weet ik wel, als ik morgen met een wapen een juwelier ga overvallen, dan zal mijn familie en vrienden zich doodschamen en zich wel heel koest houden, ook als ik het loodje leg.

Na mijn idee begint dit al vroeg, als ik vroeger wat uitvrat en ik kreeg het er van langs, hetzij van de buurman, leraar of een politie agent, en ik vertelde ik dat thuis, dan kreeg ik nogmaals de volle laag, bij deze cultuur gaat paps verhaal halen en krijg zoonlief een aai over z'n bol, dus niks schuld van overheid, of wat dan ook, gewoon een "cultuur" probleem, en deze cultuur moet je iig niet belonen, maar keihard aanpakken, anders blijft dit etteren.

Ik zeg die Marokkaanse etters moeten zich gewoon gaan schamen, en er van leren, misschien toch een idee om je boterham op een eerlijke manier te gaan verdienen, pas dan krijg en verdien je het jeukwoord "respect".

Fernando

Bericht door Fernando » 31 mar 2014, 21:39

Helemaal mee eens PD...

Joy

Bericht door Joy » 31 mar 2014, 21:39

+1

Plaats reactie