BMW 1 Serie M Coupé
- RVV
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Heeft niks met 1M rijders te maken. Het is voor niemand leuk dat een ander ongevraagd schadefoto's van jouw auto post op internet. Mathie zal het allemaal wel goed bedoelen maar dat maakt het niet minder leuk voor de eigenaar. Niet omdat het toevallig Robin zijn bak is. Geld in de basis voor iedereen. Als iemand zelf zulke foto's kwijt wil dan plaatst die ze zelf wel. Vaak gaan zulke foto's ook een eigen leven leiden. Autoblog pikt het op whatever. Verhalen opgeklopt en voor je het weet heb je een opgelapte schadebak waar je jaren later nog last van hebt. Financieel bedoel ik dus. Maargoed het is ook een cultuurtje aan het worden. Mobiel 2.0 voor de sensatiepers.
- GTRene
wat een nare dingen dan (die palen), ik zou er niet over durven (is ook alleen voor mensen die daar ergens wat hebben dacht ik) maar wel scary dat die dingen soms hun eigen leven lijden/leiden 

-
DF 2.0, ingezet met de anonimisering van forumleden.RVV schreef:Heeft niks met 1M rijders te maken. Het is voor niemand leuk dat een ander ongevraagd schadefoto's van jouw auto post op internet. Mathie zal het allemaal wel goed bedoelen maar dat maakt het niet minder leuk voor de eigenaar. Niet omdat het toevallig Robin zijn bak is. Geld in de basis voor iedereen. Als iemand zelf zulke foto's kwijt wil dan plaatst die ze zelf wel. Vaak gaan zulke foto's ook een eigen leven leiden. Autoblog pikt het op whatever. Verhalen opgeklopt en voor je het weet heb je een opgelapte schadebak waar je jaren later nog last van hebt. Financieel bedoel ik dus. Maargoed het is ook een cultuurtje aan het worden. Mobiel 2.0 voor de sensatiepers.
- duifjes.com
Foto is gewoon op internet te vinden hoor.....t'is ook niet verboden he...
Maar zullen we dan afspreken dat we dan ook geen enkele foto van welke auto met schade dan ook posten.....lijkt me wel zo eerlijk naar alle anderen mensen...

Maar zullen we dan afspreken dat we dan ook geen enkele foto van welke auto met schade dan ook posten.....lijkt me wel zo eerlijk naar alle anderen mensen...

- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
+1duifjes.com schreef:Foto is gewoon op internet te vinden hoor.....t'is ook niet verboden he...
Dat hypocriete gedoe......

-
Ik snap de heisa ook niet zo goed. Geldt zoals o.a. Duifjes.com aangeeft voor iedereen natuurlijk.
- ///Joost
Komop zeg inderdaad. Er worden hier constant foto's gepost van allerlei soort. Welcome to the Internets. Ik snap dat we allemaal van onze auto houden, maar het is toch niet alsof iemand een foto van je kids op Internet verspreidt.
Qua verzekering moet het al helemaal niets uitmaken en of het een DF-er is ook niet. Want anderen in het verkeer (en op Marktplaats) afzeiken kunnen we met z'n allen wel constant. Hopelijk blijft dit forum nog een beetje censuurvrij. Dat houdt het leuk.
Desalniettemin vind ik het wel enorm klote voor je Robin. Shit happens, maar gelukkig lijkt de schade mee te vallen. Hopelijk kun je snel weer rondtuffen.

Desalniettemin vind ik het wel enorm klote voor je Robin. Shit happens, maar gelukkig lijkt de schade mee te vallen. Hopelijk kun je snel weer rondtuffen.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Tja mensen hebben nou eenmaal met hun gsm cameraatje gauw de neiging foto's te maken. Ik stond ook op 'n regionale nieuwssite. Op die foto's sta ik niet, blijkt dat die fotograaf naast me stond te fotograferen. Tja. Zou zoiets niet 't zelfde zijn geweest als 'n vrachtwagen dat paaltje pakte? Ook foto's en de rest, ik probeer dat deel te relativeren, want mijn auto/ ik zijn de dupe en heb eerlijk gezegd natuurlijk géén zin in foto's op dat moment, dat zullen jullie begrijpen. Maar je ontkomt er niet aan. Storm in 'n glas water met 'n 1M van 'n nogal bekende in dit kleine centrum waar ik dan woon. Moet je alles uitleggen. Keer op keer.
Dit vond ik eigenlijk nog 't meest irritant: Krijg je van (vooral 40-50-60 plussers!) dingen naar je kop geslingerd als :Ja wel 'n dikke BMW maar niet de hersens, of 'net goed' hij mag hier niet op de promenade komen etc.
En dat de Gemeentewerken na 'n uur niet bij mij en de politie kwam opdagen. Moest ik wachten.
Die krijgen er vandaag wel even goed van langs, kansloze kutambtenaren. Verrek, dat is 'n dubbel pleonasme:)

Heb net prachtige driftfotootjes binnen. Maar die kan ik niet naar photobucket uploaden blijkbaar. Maar die laat ik jullie nog zien.
Het ene wekend overal dwars op Papenburg met >120 in 'n drift, overal thrillseekingkicken, je rijdt in en uit Parijs, 15 keer geweest, maar toch. Trafique Marmelade overal. Geen schrammetje. Kom je in je eigen woonplaats, is er 'n figuur die 't paaltje open heeft laten staan zonder wat te zeggen en de Gemweentwerken die die installatie verwaarlozen...poing!
dan bel je met de Gemeente, komen ze niet...
Welkom in Nederland, maar dat was 'n ander topic:)
Dit vond ik eigenlijk nog 't meest irritant: Krijg je van (vooral 40-50-60 plussers!) dingen naar je kop geslingerd als :Ja wel 'n dikke BMW maar niet de hersens, of 'net goed' hij mag hier niet op de promenade komen etc.

En dat de Gemeentewerken na 'n uur niet bij mij en de politie kwam opdagen. Moest ik wachten.
Die krijgen er vandaag wel even goed van langs, kansloze kutambtenaren. Verrek, dat is 'n dubbel pleonasme:)

Heb net prachtige driftfotootjes binnen. Maar die kan ik niet naar photobucket uploaden blijkbaar. Maar die laat ik jullie nog zien.
Het ene wekend overal dwars op Papenburg met >120 in 'n drift, overal thrillseekingkicken, je rijdt in en uit Parijs, 15 keer geweest, maar toch. Trafique Marmelade overal. Geen schrammetje. Kom je in je eigen woonplaats, is er 'n figuur die 't paaltje open heeft laten staan zonder wat te zeggen en de Gemweentwerken die die installatie verwaarlozen...poing!
dan bel je met de Gemeente, komen ze niet...
Welkom in Nederland, maar dat was 'n ander topic:)
-
OnlineLuco
Eric H schreef:+1duifjes.com schreef:Foto is gewoon op internet te vinden hoor.....t'is ook niet verboden he...
Dat hypocriete gedoe......
Is toch helemaal niet nieuw op DF?
Als een of andere eigenaar van een of andere exoot zijn auto in elkaar rijdt of op een circuit zijn auto crasht is er commentaar genoeg, maar als een forumbezoeker zoiets doet wordt het maar in de doofpot gestopt en mag er niks van gezegd worden, heb dat nooit begrepen.
Natuurlijk is het klote als het gebeurd, maar het kan gewoon gebeuren.
- ///Joost
Ik begrijp je frustratie, vooral mbt de nieuwssites waar mensen dan reacties onder kunnen posten. Denk maar zo, iedereen is een held achter het toetsenbord, en dat zegt meer over die persoon dan over jouw actie, waar je dus niets aan kon doen.
Da's ook een van de redenen waarom ik gaan FB heb. Ik heb weinig zin om jaren later nog allemaal onzin over mezelf te vinden. Door mezelf te Googlen heb ik een tijd geleden ook een website nog offline weten te krijgen die ik als enthousiaste tiener gemaakt had, waar ik mezelf met naam en toenaam op had gezet. Niets schadelijks overigens, maar toch vervelend dat het er gewoon na 15 jaar nog op staat.
Da's ook een van de redenen waarom ik gaan FB heb. Ik heb weinig zin om jaren later nog allemaal onzin over mezelf te vinden. Door mezelf te Googlen heb ik een tijd geleden ook een website nog offline weten te krijgen die ik als enthousiaste tiener gemaakt had, waar ik mezelf met naam en toenaam op had gezet. Niets schadelijks overigens, maar toch vervelend dat het er gewoon na 15 jaar nog op staat.
-
Wel mee eens hoor Luco. Dit stelde niet veel voor, dat bedoel ik meer. nu is DF best groot, ik 'n frequent poster en m'n auto eerder wat aparter dan 'n Yaris. 1 en 1 is 3:)
@ Joost, klopt. De hoon die ik kreeg van sommige voorbijgangers vond ik vele malen irritanter dan die nieuwssite/Facebook/DF. Als de politie er niet bij was geweest had ik één 50 plusser denk ik een schop onder z'n reet gegeven, letterlijk. Of erger.....
5 getuigen(jongeren 17-20 type tatoo, hip semipunk) waren diepm onder de indruk en hielpen me enorm als getuige. Totaal waar je 't niet van verwacht. Echt top.
Éentje komt straks langs voor koffie en als de kar klaar is gaat ie 'n rondje mee. Is toch mooi. Die gast was zelf bijna in tranen...
En dan 50 plusser 'nette mensen' die je pakken met hun hoongelach. Omgekeerde wereld.
Geef mij die pubers maar!!!
@ Joost, klopt. De hoon die ik kreeg van sommige voorbijgangers vond ik vele malen irritanter dan die nieuwssite/Facebook/DF. Als de politie er niet bij was geweest had ik één 50 plusser denk ik een schop onder z'n reet gegeven, letterlijk. Of erger.....
5 getuigen(jongeren 17-20 type tatoo, hip semipunk) waren diepm onder de indruk en hielpen me enorm als getuige. Totaal waar je 't niet van verwacht. Echt top.
Éentje komt straks langs voor koffie en als de kar klaar is gaat ie 'n rondje mee. Is toch mooi. Die gast was zelf bijna in tranen...
En dan 50 plusser 'nette mensen' die je pakken met hun hoongelach. Omgekeerde wereld.
-
Ach kijk eens naar een nurburgring filmpje anno 2012. Naast de baan staan ze in rijen te wachten en hopen tot ze kunnen juichen als het misgaat. Rare mentaliteit.
- duifjes.com
Dat van die wel een dikke BMW maar geen hersens klopt dan weer wel ->>>>>>>>>niet vergeten naar de smiley te kijken ->>>>>Robin schreef:Wel mee eens hoor Luco. Dit stelde niet veel voor, dat bedoel ik meer. nu is DF best groot, ik 'n frequent poster en m'n auto eerder wat aparter dan 'n Yaris. 1 en 1 is 3:)

Verder lekker belangrijk....en hypocriet gedoe omdat het een DF-er is mag de foto niet....
-
Klopt Nandor. Niks nieuws onder de zon.
Dit is 't en daar moet men 't maar mee doen anno nu en misschien vroeger ook wel.
Ook 't 'aan de kantlijn staan' van 'behulpzame' en zogenaamd 'relativerende'mensen op dat moment is allemaal goedbedoeld, maar diezelfden staan vandaag of morgen bij mij in de winkel moord en brand te schreeuwen dat hun 2 jaar oude leren horlogebandje van 2 tientjes nu al stuk is en dat dat niet aan hun ligt.
Etc etc.
Dit is 't en daar moet men 't maar mee doen anno nu en misschien vroeger ook wel.
Ook 't 'aan de kantlijn staan' van 'behulpzame' en zogenaamd 'relativerende'mensen op dat moment is allemaal goedbedoeld, maar diezelfden staan vandaag of morgen bij mij in de winkel moord en brand te schreeuwen dat hun 2 jaar oude leren horlogebandje van 2 tientjes nu al stuk is en dat dat niet aan hun ligt.
Etc etc.
-
OnlineLuco
Net zo raar als andere dingen Nandor, iedereen heeft zo zijn eigenaardigheden.Shakes schreef:Ach kijk eens naar een nurburgring filmpje anno 2012. Naast de baan staan ze in rijen te wachten en hopen tot ze kunnen juichen als het misgaat. Rare mentaliteit.
Ik mag graag beetje zeiken over bmw
Jij grijpt elke glegenheid aan om het koningshuis af te zeiken
Weer een ander staat langs de baan om te kijken of het fout gaat
enz
enz
Duifjes, ik durfde het niet te typen

Robin a.k.a. De Palenrammer

Laatst gewijzigd door Luco op 26 apr 2013, 09:10, 1 keer totaal gewijzigd.
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Hehehe, prima dat je het verder gewoon relativeert Robin, beter voor je humeur ook
En top dat je zo'n jeugdige met tattoo voor een blokje mee om neemt, zo kan het dus ook

En top dat je zo'n jeugdige met tattoo voor een blokje mee om neemt, zo kan het dus ook

-
Ik snap de vergelijking niet helemaal. Alsof ik Friso de verkeerde kant op heb gestuurd?
Maar goed
Maar goed
-
OnlineLuco
Die mensen langs de baan sturen de rijders toch ook niet de baan opShakes schreef:Ik snap de vergelijking niet helemaal. Alsof ik Friso de verkeerde kant op heb gestuurd?
Maar goed

- Roy RS
Robin schreef:Klopt Nandor. Niks nieuws onder de zon.
Etc etc.
hoho Robin, beetje aardiger over de mensen die je 1M betaald hebben he

Schade is altijd klote...snel laten maken en niet meer over nadenken, overkomt de beste, dat zie je wel.
- Tim N
LOL @ meerdere malen benoeming van jeugdige MET tattoo.
- GTRene
wat ik me gisteren afvroeg...
kan je die paaltjes niet kraken? ik bedoel op afstand beïnvloeden?
stel 1 of andere idioot vind het leuk auto's of bepaalde auto's/mensen op zo'n paaltje te laten crashen door het op afstand te beïnvloeden en dus omhoog te laten komen als terwijl voertuig er nog niet over is?
zoiets moet in theorie kunnen...iemand zou zoiets hebben kunnen doen.
net als die 50+ figuren die vinden dat dat deel alleen van hun is of van wandelaars en auto's er niet horen en of mogen komen, ook al hebben die vrijstelling van.
je zou daar rekening mee kunnen houden met zo'n 'ziek' figuur.
kan je die paaltjes niet kraken? ik bedoel op afstand beïnvloeden?
stel 1 of andere idioot vind het leuk auto's of bepaalde auto's/mensen op zo'n paaltje te laten crashen door het op afstand te beïnvloeden en dus omhoog te laten komen als terwijl voertuig er nog niet over is?
zoiets moet in theorie kunnen...iemand zou zoiets hebben kunnen doen.
net als die 50+ figuren die vinden dat dat deel alleen van hun is of van wandelaars en auto's er niet horen en of mogen komen, ook al hebben die vrijstelling van.
je zou daar rekening mee kunnen houden met zo'n 'ziek' figuur.
-
Goede opmerking Rene!
Misschien is het wel een V8 die het paaltje omhoog laat komen......
- duifjes.com
Shakes schreef:Goede opmerking Rene!

ik denk aan een complot tegen de C02 blasters! had laat iets gelezen over de Groenen die dit soort dingen zouden gaan uithalen...Rene kan wel eens gelijk hebben hoor!
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Zuur Robin, het gaat vaker mis met dat soort paaltjes.
Schade leek zich op de foto te beperken tot een bumper, maar er is iets meer krom. Hopelijk zijn de getuigenverklaringen genoeg om de gemeente (of hun verzekering) op te laten draaien voor de schade
Schade leek zich op de foto te beperken tot een bumper, maar er is iets meer krom. Hopelijk zijn de getuigenverklaringen genoeg om de gemeente (of hun verzekering) op te laten draaien voor de schade

-
Ik weet het niet. Doch je kunt een punt hebben.