Ben in m'n vorige leven bij defensie opgeleid tot (hoofd) schietinstructeur op een divers aantal wapens. Pistool schieten viel me nog vies tegen, zo makkelijk is dat niet.
Het schieten in Battlefield 4 gaat me beter af

Schietvereniging Overdinkel schiet alleen met luchtpistolen/geweren ?glnk schreef:Ik lieg er niets van![]()
POWPOWPOW net als Charles Bronson met de Magnum olifantenkiller.
Nee, wat doe jij eigenlijk wel?Petrolhead Tom schreef:Maarja. Wat weten wij. Wij spelen niet uren achter elkaar call of duty.![]()
![]()
![]()
![]()
Aandachtzieke kindertjes bezighouden op DF.glnk schreef:Nee, wat doe jij eigenlijk wel?Petrolhead Tom schreef:Maarja. Wat weten wij. Wij spelen niet uren achter elkaar call of duty.![]()
![]()
![]()
![]()
Is niet zo Bram want Gink zegt dat het niet moeilijk is.Bram schreef:![]()
Ben in m'n vorige leven bij defensie opgeleid tot (hoofd) schietinstructeur op een divers aantal wapens. Pistool schieten viel me nog vies tegen, zo makkelijk is dat niet.
Het schieten in Battlefield 4 gaat me beter af
Net als Bob Munden gewoon uit de losse pols.Petrolhead Tom schreef: Is niet zo Bram want Gink zegt dat het niet moeilijk is.
Ik loop niet te koop met mijn whereabouts en wil geen reclame maken voor deze schietverenigingJP schreef:Gink, waarom photoshop je de naam van de schietvereniging eraf? Of ben je andermans kaarten aan het showen ?
Maar je bent toch een bijna beroemdheid in de sim race wereld? Dan kan het niet mogelijk zijn om anoniem op het internet te vertoeven.glnk schreef:Net als Bob Munden gewoon uit de losse pols.Petrolhead Tom schreef: Is niet zo Bram want Gink zegt dat het niet moeilijk is.
Ik loop niet te koop met mijn whereabouts en wil geen reclame maken voor deze schietverenigingJP schreef:Gink, waarom photoshop je de naam van de schietvereniging eraf? Of ben je andermans kaarten aan het showen ?
Daaaaaaag Bram.Bram schreef:Klopt, als we iedereen die domme opmerkingen maakt hier een ban geven verdwijnen er wel wat meer mensen
Je whereabouts? Ben je zo belangrijk?glnk schreef:(...)
Ik loop niet te koop met mijn whereabouts en wil geen reclame maken voor deze schietvereniging