Om te compenseren ligt er die extra demping voor toch?RJL86 schreef: 06 aug 2019, 13:11 Ze zijn iets te groot idd. Kleinere monitoren hadden ook wel volstaan op zich, maar het was een goede deal.![]()

Om te compenseren ligt er die extra demping voor toch?RJL86 schreef: 06 aug 2019, 13:11 Ze zijn iets te groot idd. Kleinere monitoren hadden ook wel volstaan op zich, maar het was een goede deal.![]()
Dat zijn leuke verrassingen Maus! Kan je de firmware niet zelf updaten?Maus schreef: 25 sep 2019, 16:39 Bijzonder.
M'n versterker heeft afgelopen tijd bij Gato in Denemarken gelogeerd voor een kleine reparatie.
Sinds deze week weer terug en hoewel de boel ruim een maand stroomloos heeft gestaan (en de componenten zich de komende weken zich weer zullen moeten "zetten"), is de weergave iets (ten goede) veranderd.
Een stukje wijdser en grootser, meer ruimtelijk dan voorheen. De weergave laat ook nóg meer detail horen, een klank die blijkbaar toch uit meerdere laagjes opgebouwd of samengesteld is dan dat ik voorheen waarnam.
Het lijkt er op dat Gato de versterker met de reparatie gelijk (deels) heeft geüpgrade naar hun huidige laatste versie.
Ik is grote blij.![]()
Herkenbaar, dat maakt de hobby zo leuk!HJ2 schreef: 03 okt 2019, 22:14 Zo, lekker zitten stoeien met de Marantz en de Audio pro’s.
Bank verplaatst, center verplaatst, hoofdspeakers verplaatst en presto! Weer een heel nieuw geluid, weer een stukje beter en een avond fun zonder kosten. Wat is audio toch leuk
Nu weer rode oogjes van Maaike Ouboter. Iemand die aflevering van de beste singer-songwriter gezien?
Emotie, daar draait het toch om bij de muziek!
Ik ben intussen ook redelijk benieuwd naar de set bij sommige DF-ers thuis!!!!
Klopt Maus, alleen wordt Ocos allang niet meer gemaakt geloof ik. Ik heb 4 merken kabels geprobeerd die van €5 tot bijna €50 per meter moesten kosten en de Ocos a €39/m klonk op mijn set het beste voor de muziek die ik voornamelijk luister.Maus schreef: 10 okt 2019, 19:03
Als ik het goed lees hanteert Ocos het zelfde principe als dat Audioquest doet met hun dbs-systeem?