De EU
-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Re: De EU
http://www.nu.nl/buitenland/4162453/fra ... oulon.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Verschrikkelijk dit!
https://eunmask.wordpress.com/2015/11/0 ... -jaar-oud/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://eunmask.wordpress.com/2015/11/0 ... -jaar-oud/" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
idd heel erg, hier in de video komt het ook een paar keer voor hoe die lui erover spreken...en de EU laat het toe.
http://www.redicecreations.com/article.php?id=32145" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.redicecreations.com/article.php?id=32145" onclick="window.open(this.href);return false;
- Macboy
Zo jammer want Nederland was zo lang crimineel vrij. Gevangenissen leeg. Nooit zinloos geweld. Altijd respect voor elkaar. Allemaal hardwerkende bijstand trekkers. Geen 1 miljoen strafzaken per jaar.
Echt verschrikkelijk dit.... moet je eens voorstellen dat zoiets in een kerk zou gebeuren of zo ... nou dan hebben we de poppen hier vast helemaal aan het dansen ...
Migranten: de uitvinders van criminaliteit
Echt verschrikkelijk dit.... moet je eens voorstellen dat zoiets in een kerk zou gebeuren of zo ... nou dan hebben we de poppen hier vast helemaal aan het dansen ...
Migranten: de uitvinders van criminaliteit

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Ik heb je wel eens een beter pleidooi horen geven amice:)
Als er al wrijving en rotzooi was, en dat was er zeer zeker, vooral vanaf mid jaren 80(vanaf 1945 tot in de loop van de 70s was 't betrekkelijk wrijvingsloos in NL las en herinner ik me)wil je toch niet 'méér wrijving en rotzooi?
Jij keert 't (sarcastisch) om en zegt eigenlijk dat de ciminaliteit en rotzooi aan de Nederlander ligt, als je 't even sec leest.
Nu maakt mij dat geen bal uit. Ik weet wat ik weet en ken de praktijk ook...
Als er al wrijving en rotzooi was, en dat was er zeer zeker, vooral vanaf mid jaren 80(vanaf 1945 tot in de loop van de 70s was 't betrekkelijk wrijvingsloos in NL las en herinner ik me)wil je toch niet 'méér wrijving en rotzooi?
Jij keert 't (sarcastisch) om en zegt eigenlijk dat de ciminaliteit en rotzooi aan de Nederlander ligt, als je 't even sec leest.
Nu maakt mij dat geen bal uit. Ik weet wat ik weet en ken de praktijk ook...
- GTRene
dat is ook wel gedeeltelijk zo Macboy, al is ook daar een deel van ex import zeg maar.
maar wat ze de laatste jaren extra binnen halen en de laatste tijd vrij veel ongecontroleerd en of met valse paspoorten en of leugens en dan nog dat geloof en cultuur er bij,
komt er extra overheen en kan de druppel vormen voor?? daar gaat het hoofdzakelijk om, het destabiliseert meer en meer een land en geeft onrust en is iets wat niet zomaar voorbijgaat.

maar wat ze de laatste jaren extra binnen halen en de laatste tijd vrij veel ongecontroleerd en of met valse paspoorten en of leugens en dan nog dat geloof en cultuur er bij,
komt er extra overheen en kan de druppel vormen voor?? daar gaat het hoofdzakelijk om, het destabiliseert meer en meer een land en geeft onrust en is iets wat niet zomaar voorbijgaat.
better the devil you know than the devil you don't

- Macboy
Ik maak me geen illusies hoor. Begrijp alles wel. Maar we moeten af van de gedachte dat de wereld van ons is. De wereld is van iedereen. Als ik soms mijn gedachtes laat gaan over het heelal. En Alfa Centauri - onze dichtsbijzijnde ster op 4,3 lichtjaar meen ik - al onbereikbaar is voor ons. Waar hebben we het dan over?
Het is een filosofische gedachte. Maar rijkdom is oneerlijk verdeeld. De wereld zoals we die hebben deugt in de basis niet. We hebben het prima. Maar 90% van de wereld niet. Natuurlijk hoeven we dat niet te veranderen, we zijn allemaal al druk genoeg met ons leven. Maar begrijp dat anderen dan hier willen komen. En vecht daar niet tegen. Je hoeft er niet voor open te staan. Maar zet je eens af tegen dat "ons" en "wij".
Er is geen ons of wij. We zijn een groot verziekt en verneukt land en nu er opeens 40.000 indringers komen ontstaat er paniek. Mogelijk terecht mogelijk niet. Iedereen heeft het recht zichzelf te beschermen. En ik snap dat het prettig is alles bij het oude te laten. Maar overdrijven is soms ook een vak. Als ik van Hoogeveen naar Maastricht rij zie ik 80% leegte. Leegte. Leegte. Leegte. En dus zeker ruimte voor 50.000 of 500.000 bezoekers.
Ook ik ben er tegen dat onze samenleving radicaliseert en islamiseert. Maar dat hebben we zelf in de hand. En als dat niet lukt dan bewijst dat alleen maar hoe fucked up ons land eigenlijk is en dat we dat "ons" en "wij" niet eens een identiteit kunnen geven en daartegen kunnen vechten.
Maar grenzen dicht en oprotten bewijst alleen maar hoe ver we nog zijn van iets dat op een fatsoenlijke wereld beschaving moet lijken. Globaal, niet alleen ons kikkerlandje.
Hoe triest is het dat 15 miljoen Nederlanders niet kunnen winnen van die paar migranten ? Ik bedoel kom op mensen even serieus ? Really ??
Het is een filosofische gedachte. Maar rijkdom is oneerlijk verdeeld. De wereld zoals we die hebben deugt in de basis niet. We hebben het prima. Maar 90% van de wereld niet. Natuurlijk hoeven we dat niet te veranderen, we zijn allemaal al druk genoeg met ons leven. Maar begrijp dat anderen dan hier willen komen. En vecht daar niet tegen. Je hoeft er niet voor open te staan. Maar zet je eens af tegen dat "ons" en "wij".
Er is geen ons of wij. We zijn een groot verziekt en verneukt land en nu er opeens 40.000 indringers komen ontstaat er paniek. Mogelijk terecht mogelijk niet. Iedereen heeft het recht zichzelf te beschermen. En ik snap dat het prettig is alles bij het oude te laten. Maar overdrijven is soms ook een vak. Als ik van Hoogeveen naar Maastricht rij zie ik 80% leegte. Leegte. Leegte. Leegte. En dus zeker ruimte voor 50.000 of 500.000 bezoekers.
Ook ik ben er tegen dat onze samenleving radicaliseert en islamiseert. Maar dat hebben we zelf in de hand. En als dat niet lukt dan bewijst dat alleen maar hoe fucked up ons land eigenlijk is en dat we dat "ons" en "wij" niet eens een identiteit kunnen geven en daartegen kunnen vechten.
Maar grenzen dicht en oprotten bewijst alleen maar hoe ver we nog zijn van iets dat op een fatsoenlijke wereld beschaving moet lijken. Globaal, niet alleen ons kikkerlandje.
Hoe triest is het dat 15 miljoen Nederlanders niet kunnen winnen van die paar migranten ? Ik bedoel kom op mensen even serieus ? Really ??
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Andre schreef:Verschrikkelijk dit!
Google anders even naar de feiten, ipv prutsblogjes te linken.
https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=Kle ... t&start=10" onclick="window.open(this.href);return false;
- RVV
Nou !smiley schreef:Andre schreef:Verschrikkelijk dit!
Google anders even naar de feiten, ipv prutsblogjes te linken.
https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=Kle ... t&start=10" onclick="window.open(this.href);return false;
Serieuze bullshit dat linkje.
- GTRene
@Mac, zit ook wel wat in en ja de wereld is van iedereen, maar als ze je 'veilige' omgeving destabiliseren wordt je niet blij van en ja daar zitten veelal andere mensen achter, misschien dat je die kan vervolgen? advocaat vd duivel
Maus postte net dit in een ander draadje, best interessant en zit wel wat in (zie video)
http://www.kla.tv/index.php?a=showporta ... true#video" onclick="window.open(this.href);return false;

Maus postte net dit in een ander draadje, best interessant en zit wel wat in (zie video)
http://www.kla.tv/index.php?a=showporta ... true#video" onclick="window.open(this.href);return false;
-
tja, wat valt hier tegenin te brengen?GTRene schreef:@Mac, zit ook wel wat in en ja de wereld is van iedereen, maar als ze je 'veilige' omgeving destabiliseren wordt je niet blij van en ja daar zitten veelal andere mensen achter, misschien dat je die kan vervolgen? advocaat vd duivel![]()
Ik wil ook verschillende EU identiteiten behouden.
Wat is de achterliggende gedachte dan van de VS, wat brengt dit hun behalve wrijving en daardoor verzet, oorlog, wapenhandel?
Alleenheerschappij? Ik heb teveel James Bondfilms gezien om dat meteen te geloven.
Rusland en China , India en Latijns Amerika bestaan ook nog.
Hoelang is 'de VS' al gaande met dit? Het Joden-en Christendom en de Islam bestaan al 'n beetje langer dan 1776.
Ik sta niet afkeurend tegenover deze info, maar wil meer weten hoe en wat...
- Maus
Centjes, veel centjes.Robin schreef:Wat is de achterliggende gedachte dan van de VS, wat brengt dit hun behalve wrijving en daardoor verzet, oorlog en wapenhandel?
Niet voor de VS, immers de VS is enkel de vazalstaat van Israel.
Zeg je Israel, zeg je de elitaire bancaire kliek... Je weet wel, de Rode Schildjes en consorten.
Driemaal raden in wiens portefeuille de wapenhandel zit?

Dat in combinatie met het financieren van beide kampen van de oorlog, leidt tot enorme hoeveelheden centjes die er verdiend worden.
De lening (plus rente) zal immers terug betaald moeten worden. Dus wie is uiteindelijk het l#l? Juist, de burger.
-
Ja ik had 't kunnen weten op die fiets...
Centenkwestie is niet voor niets 'n running gag hier op DF.
Maar hoe weten de CTers dit gebeuren dan en worden die 'feiten' dan wel gestaafd?
Maar hoe weten de CTers dit gebeuren dan en worden die 'feiten' dan wel gestaafd?
- Downforce Hans
Macboy schreef:Ik maak me geen illusies hoor. Begrijp alles wel. Maar we moeten af van de gedachte dat de wereld van ons is. De wereld is van iedereen. Als ik soms mijn gedachtes laat gaan over het heelal. En Alfa Centauri - onze dichtsbijzijnde ster op 4,3 lichtjaar meen ik - al onbereikbaar is voor ons. Waar hebben we het dan over?
Die leegte zie ik ook wel maar wat ik in jou betoog niet zie is hoe we dat financieel op gaan lossen?
Bestaande potjes gaan leeg en worden niet bijgevuld door de arme vluchtelingen, hoe gaat dat gat opgevuld worden?
Grtz,Hanz06
-
Dat ook Hans..
Maar die fysieke leegte gaat 't niet om, het gaat om de onderlinge mentaliteits/cultuurverschillen en nog meer wrijving.
Als ik van Casablanca via Tripoli naar Cairo rij zie ik nog meer leegte....
Maar die fysieke leegte gaat 't niet om, het gaat om de onderlinge mentaliteits/cultuurverschillen en nog meer wrijving.
- Downforce Hans
Inderdaad, dat ook.........Robin schreef:Dat ook Hans..
- GTRene
?
http://www.nujij.nl/algemeen/timmermans ... 0871.lynkx" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.elsevier.nl/Buitenland/achte ... eid=158493" onclick="window.open(this.href);return false;Europese leiders luidden de afgelopen dagen de noodklok over het voortbestaan van de Europese Unie (EU). In Praag zei eurocommissaris Frans Timmermans (PvdA) vrijdag dat er voor de EU slechts één alternatief is: oorlog.
http://www.nujij.nl/algemeen/timmermans ... 0871.lynkx" onclick="window.open(this.href);return false;
- Maus
Wat precies zou gestaafd moeten worden op waarheid?Robin schreef:Ja ik had 't kunnen weten op die fiets...
Vazalstaat VS?
Rothschild-staat Israel?
Wederzijdse financiering?
...?
Andere vraag; Wat, of welk gegeven doet jou vermoeden, of zegt jou dat je met een CT te maken hebt?
-
Ja zo kunnen we blijven draaien welles nietes.
Jij komt met 'feiten' , Maurice, ik niet.
En ja vermoedens blijven, of is het internet zo betrouwbaar? Waarom zou 'jouw verhaal' er wél toe doen en het 'andere verhaal niet'.....
(Dit zou ik ook kunnen zeggen tegen 'n overdrevenpro US/EU/Israel figuur hoor)
Het is allemaal zo eenzijdig vind ik.
Jij komt met 'feiten' , Maurice, ik niet.
En ja vermoedens blijven, of is het internet zo betrouwbaar? Waarom zou 'jouw verhaal' er wél toe doen en het 'andere verhaal niet'.....
(Dit zou ik ook kunnen zeggen tegen 'n overdrevenpro US/EU/Israel figuur hoor)
Het is allemaal zo eenzijdig vind ik.
-
...En hoe diep zit 'Rothschild' in Rusland, in China(die verstaan er geen leet van) , India, Zuid Amerika?
Is het niet allemaal wat teveel James Bond meets Mission Impossible ofzo?
Tuurlijk snap ik belangenverstrengeling etc, maar alles wijst eenvoudigweg naar één(1) oppermachtige entiteit? En dat is het dan ook?
Ik kan me wat indenken, maar ik denk aan 'n handvol enorme spelers minimaal....
Is het niet allemaal wat teveel James Bond meets Mission Impossible ofzo?
Tuurlijk snap ik belangenverstrengeling etc, maar alles wijst eenvoudigweg naar één(1) oppermachtige entiteit? En dat is het dan ook?
Ik kan me wat indenken, maar ik denk aan 'n handvol enorme spelers minimaal....