Daar wil je ook niet in rijden, dan blijft het allemaal wel nieuw jaReind schreef:Moet je een Opel kopen. Die stinken na 20 jaar nog steeds

Daar wil je ook niet in rijden, dan blijft het allemaal wel nieuw jaReind schreef:Moet je een Opel kopen. Die stinken na 20 jaar nog steeds
Keer douchen danMacboy schreef:Al geprobeerd. Werkt niet.
Macboy schreef:Al geprobeerd. Werkt niet.
Het was leuk afgelopen vrijdag de M135i "tot mijn beschikking" te hebben. Een aardige lang stuk binnendoor geknalled en gecruised ( Naja, meer cruisen dan knallen. Het gaat erom dat ik deze keer meermaals wel vol op het gas ging BRAM!).Macboy schreef: Ik kan het nog steeds amper bevatten allemaal. Het is voor mij gewoon de beste daily die ooit is gebouwd voor dit geld. Er is hierna geen auto die dit kan evenaren. Fucked for life.
[...]
Helaas is sinds 3 weken de nieuwe geur eruit. Das altijd jammer.
GelukkigXave30 schreef:Het was leuk afgelopen vrijdag de M135i "tot mijn beschikking" te hebben. Een aardige lang stuk binnendoor geknalled en gecruised ( Naja, meer cruisen dan knallen. Het gaat erom dat ik deze keer meermaals wel vol op het gas ging BRAM!).Macboy schreef: Ik kan het nog steeds amper bevatten allemaal. Het is voor mij gewoon de beste daily die ooit is gebouwd voor dit geld. Er is hierna geen auto die dit kan evenaren. Fucked for life.
[...]
Helaas is sinds 3 weken de nieuwe geur eruit. Das altijd jammer.
Dat van de factory smell is mij niet eens opgevallen eerlijk gezegd...
Maar zeg nou eens eerlijk, wat gaat er door je heen op het moment dat je dan weer in je eigen 1M stapt?romo schreef:Onlangs nog even weer mogen rijden............wat een verfijnd automobiel is toch, ongelofelijk, zijdezacht, stil, maar bloed snel, als daily driver km vreter wordt het niet beter schat ik.
Ontzettend uit gebalanceerd, motorisch, carrosserie, remmen, demping, als een maatpak.............enige waar ik aan moet wennen is de hoge middentunnel waardoor voor het gevoel de schakelpook erg hoog staat.......maar ach na 2 weken weet je niet meer beter, heerlijke kar...........
Fernando schreef:Maar zeg nou eens eerlijk, wat gaat er door je heen op het moment dat je dan weer in je eigen 1M stapt?romo schreef:Onlangs nog even weer mogen rijden............wat een verfijnd automobiel is toch, ongelofelijk, zijdezacht, stil, maar bloed snel, als daily driver km vreter wordt het niet beter schat ik.
Ontzettend uit gebalanceerd, motorisch, carrosserie, remmen, demping, als een maatpak.............enige waar ik aan moet wennen is de hoge middentunnel waardoor voor het gevoel de schakelpook erg hoog staat.......maar ach na 2 weken weet je niet meer beter, heerlijke kar...........
Welke dingen zou je nu, met 30K ervaring, anders besteld hebben?Macboy schreef:30.000km