Maandag zal het de gesprek van de dag zijn op het werk. Iedereen in Deurne kent elkaar op een of ander manier

Ik ben er ook bang voor, al heeft de VVD wel voor zwaardere en langere straffen gezorgd en meer 'vrijheid' voor wat betreft zelfverdediging.JP schreef:Zal nog wel wat voeten in de aarde hebben wil die vrouw uit het gevang blijven........
.......en ja.....de overvallers; die hadden een zware jeugd, bedoelde het niet zo slecht, en het was vast de eerste keer dat ze het criminele pad op gingen......Over 3 dagen een stille tocht door de familie van de overvallers, om de "jongens" te gedenken.
Bram schreef:En zo gaat het een keer fout voor de overvallers:
http://www.omroepbrabant.nl/?news/20878 ... eurne.aspx
Bert ///M3 schreef:Ze reed volgens het verhaal gewapend naar hun zaak en schoot op de overvallers. Ik denk dat je erg creatief moet zijn als advocaat wil je die als zelfverdediging uitleggen....
Dat lijkt me niets anders dan moord. Voldoende tijd gehad om na te denken...Even makkelijk gezegd vanaf de bank dan hèBert ///M3 schreef:Ze reed volgens het verhaal gewapend naar hun zaak en schoot op de overvallers. Ik denk dat je erg creatief moet zijn als advocaat wil je die als zelfverdediging uitleggen....
Manlief was net ervoor in zijn hand geschoten door de overvallers.Bert ///M3 schreef:Ze reed volgens het verhaal gewapend naar hun zaak en schoot op de overvallers. Ik denk dat je erg creatief moet zijn als advocaat wil je die als zelfverdediging uitleggen....
Dit.Petrolhead Tom schreef:Laten we teruggaan naar de basis: als die overvallers niet op man lief hadden geschoten was mevrouw niet uit haar plaat gegaan.
Of het werkterrein verleggen (zoals in belgie, waar meer en meer rijke afgelegen particulieren overvallen worden)RVV schreef:Helaas schrikt het niet af Robin. Criminelen zullen zwaarder bewapend en met nog meer buitensporig geweld juweliers overvallen.
Als ze die had/heeft is ze nog zwaarder de lul.Peric schreef:Had de mevrouw eigenlijk een wapenvergunning? Heb ik nog niets over gelezen. Maakt denk ik toch wel wat uit..
Het maakt uit wie de blauwe boon als eerste bij de weke delen van de ander naar binnen jaagt. Hulde voor die dame.Peric schreef:Had de mevrouw eigenlijk een wapenvergunning? Heb ik nog niets over gelezen. Maakt denk ik toch wel wat uit..
350 Z schreef:Tja het gaat hier toch iets anders aan toe als boven de rivieren. Oom van mijn vrouw heeft ook een keer een licht getinte inbreker betrapt toen hij thuiskwam na de (poltie)hondensport. Hij heeft hem toen opgesloten in het hondenhok, de boef was een 'beetje' bang voor zijn hond. Het eerste wat de politie vroeg toen ze kwamen: MENEER U HEEFT HEM TOCH NIKS GEDAAN![]()
Nee niet vragen hoe gaat het met u en bent u geschrokken nee de boef was belangrijker![]()
Wat een land, met dank aan onze slinkse vrienden
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], KoenM, liquidpopcorn, Majestic-12 [Bot], maurizio, SlowCo, Will F. en 12 gasten