Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Niall

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Niall » 28 mar 2014, 20:58

Niet sollen met boeren :crazy:

Maandag zal het de gesprek van de dag zijn op het werk. Iedereen in Deurne kent elkaar op een of ander manier :D

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 28 mar 2014, 20:59

JP schreef:Zal nog wel wat voeten in de aarde hebben wil die vrouw uit het gevang blijven........

.......en ja.....de overvallers; die hadden een zware jeugd, bedoelde het niet zo slecht, en het was vast de eerste keer dat ze het criminele pad op gingen......Over 3 dagen een stille tocht door de familie van de overvallers, om de "jongens" te gedenken.
Ik ben er ook bang voor, al heeft de VVD wel voor zwaardere en langere straffen gezorgd en meer 'vrijheid' voor wat betreft zelfverdediging.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 28 mar 2014, 21:29

Bram schreef:En zo gaat het een keer fout voor de overvallers:

http://www.omroepbrabant.nl/?news/20878 ... eurne.aspx

It`s going viral as we speak.........

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 28 mar 2014, 21:30

Ze reed volgens het verhaal gewapend naar hun zaak en schoot op de overvallers. Ik denk dat je erg creatief moet zijn als advocaat wil je die als zelfverdediging uitleggen....

Luco

Bericht door Luco » 28 mar 2014, 21:38

Bert ///M3 schreef:Ze reed volgens het verhaal gewapend naar hun zaak en schoot op de overvallers. Ik denk dat je erg creatief moet zijn als advocaat wil je die als zelfverdediging uitleggen....

Moeilijke jeugd gehad, mishandeld, vlaag van verstandsverbijstering, black out enz enz
Gewoon dezelfde smoezen gebruiken als die criminelen.

Bram

Bericht door Bram » 28 mar 2014, 21:40

Bert ///M3 schreef:Ze reed volgens het verhaal gewapend naar hun zaak en schoot op de overvallers. Ik denk dat je erg creatief moet zijn als advocaat wil je die als zelfverdediging uitleggen....
Dat lijkt me niets anders dan moord. Voldoende tijd gehad om na te denken...Even makkelijk gezegd vanaf de bank dan hè
Laatst gewijzigd door Bram op 28 mar 2014, 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.

glnk

Bericht door glnk » 28 mar 2014, 21:43

Wat mij betreft doet ze niets verkeerd. Alleen had ze de lichamen in de gierput moeten gooien. En niemand hierover moeten vertellen.

Nu draait ze zelf de bak in :(

Bram

Bericht door Bram » 28 mar 2014, 21:44

:mrgreen:

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 28 mar 2014, 21:49

Manlief was net ervoor in zijn hand geschoten door de overvallers.

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 28 mar 2014, 21:51

Laten we teruggaan naar de basis: als die overvallers niet op man lief hadden geschoten was mevrouw niet uit haar plaat gegaan.

Luco

Bericht door Luco » 28 mar 2014, 21:53

Juist Tom

Zie de reacties op facebook.

WJ

Bericht door WJ » 28 mar 2014, 21:59

Waren die overvallers op hun gemak horloges aan het uizoeken nadat ze die vent hadden beschoten? Of hoe kan het dat die gasten daar nog waren toen die vrouw aankwam?

Luco

Bericht door Luco » 28 mar 2014, 22:23

Ze konden niet kiezen welk horloge ze wilden, net als Bram :tooth:

Eric Z
Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci

Bericht door Eric Z » 29 mar 2014, 01:54

Al hadden ze niet geschoten, als je uberhaupt al een wapen bij je hebt kom je met verkeerde intenties die zaak binnen. Dus ik kan er geen medelijden mee hebben. Jammer joh je bent nu een keer de verkeerde tegen gekomen. Je neemt nu eenmaal een risico als je gast jatten.

Aan de andere kant als dit vaker zou gebeuren kan je voortaan maar beter met je kogelvrije vest naar de juwelier gaan.

Verder ben ik wel benieuwd wat die vrouw allemaal boven het hoofd hangt... Is het niet voor doodslag dan zal er nog verboden wapenbezit zijn?

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 29 mar 2014, 08:06

Petrolhead Tom schreef:Laten we teruggaan naar de basis: als die overvallers niet op man lief hadden geschoten was mevrouw niet uit haar plaat gegaan.
Dit.

Het zal mij benieuwen hoe de rechterlijke macht(waar de grootste wereldvreemde dwazen zitten) hier over denkt.

Pluspunt is dat dit verhaal criminelen zou kunnen afschrikken, maar hoe dan ook, een waardeloos iets.

RVV

Bericht door RVV » 29 mar 2014, 08:40

Helaas schrikt het niet af Robin. Criminelen zullen zwaarder bewapend en met nog meer buitensporig geweld juweliers overvallen. Neemt niet weg dat ik er geen meelij mee heb. Wel me die vrouw en man. Los van een eventuele straf voor haar, moet ze de rest van haar leven verder met een situatie die ze ook nooit had gewild. Niemand denkt vlak voor het eten "straks even 2 man omleggen" dit is allemaal in een split second gebeurd. Er op of er onder.

JP

Bericht door JP » 29 mar 2014, 08:46

Inderdaad en als ze pech heeft, komt de familie van die overvallertjes nog even verhaal halen.

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 29 mar 2014, 08:53

RVV schreef:Helaas schrikt het niet af Robin. Criminelen zullen zwaarder bewapend en met nog meer buitensporig geweld juweliers overvallen.
Of het werkterrein verleggen (zoals in belgie, waar meer en meer rijke afgelegen particulieren overvallen worden)

Luco

Bericht door Luco » 29 mar 2014, 08:54

En waarschijnlijk zal ze niet de hulp krijgen die ze nodig heeft om dit trauma te verwerken.
Hulp die een "bewuste" crimineel wel krijgt als die al gepakt wordt.

Diep triest en we laten het met zijn allen gebeuren.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 29 mar 2014, 09:36

Kan ook Rico. Kan ook JP. :(

Wij zijn lid van de Federatie en ik krijg wekelijks inside vertrouwelijke politie info over afleggingen en foto's info over criminelen. Deze juwelier was daar geen lid van.

Anyway, weet iemand iets van de overvallers?

Dit verhaal krijgt nog 'n heel groot staartje.
Als de rechterlijke macht dit met 'n zware straf voor de vrouw 'oplost', krijg je nog meer eigenrichting.

Je kunt je soms afvragen waarom bepaalde wetsregeltjes sec worden ge -en misbruikt: Het staat in 't wetboek, zo is het, valt niet aan te tornen. Basta.

Daar ben ik geen fan van. We zullen zien.

:coffee:

Peric

Bericht door Peric » 29 mar 2014, 09:59

Had de mevrouw eigenlijk een wapenvergunning? Heb ik nog niets over gelezen. Maakt denk ik toch wel wat uit..

Luco

Bericht door Luco » 29 mar 2014, 10:16

Peric schreef:Had de mevrouw eigenlijk een wapenvergunning? Heb ik nog niets over gelezen. Maakt denk ik toch wel wat uit..
Als ze die had/heeft is ze nog zwaarder de lul.

350 Z

Bericht door 350 Z » 29 mar 2014, 10:28

Tja het gaat hier toch iets anders aan toe als boven de rivieren. Oom van mijn vrouw heeft ook een keer een licht getinte inbreker betrapt toen hij thuiskwam na de (poltie)hondensport. Hij heeft hem toen opgesloten in het hondenhok, de boef was een 'beetje' bang voor zijn hond. Het eerste wat de politie vroeg toen ze kwamen: MENEER U HEEFT HEM TOCH NIKS GEDAAN :shock:
Nee niet vragen hoe gaat het met u en bent u geschrokken nee de boef was belangrijker :shock:

Wat een land, met dank aan onze slinkse vrienden :?

Hielke

Bericht door Hielke » 29 mar 2014, 10:30

Peric schreef:Had de mevrouw eigenlijk een wapenvergunning? Heb ik nog niets over gelezen. Maakt denk ik toch wel wat uit..
Het maakt uit wie de blauwe boon als eerste bij de weke delen van de ander naar binnen jaagt. Hulde voor die dame.

Luco

Bericht door Luco » 29 mar 2014, 10:43

350 Z schreef:Tja het gaat hier toch iets anders aan toe als boven de rivieren. Oom van mijn vrouw heeft ook een keer een licht getinte inbreker betrapt toen hij thuiskwam na de (poltie)hondensport. Hij heeft hem toen opgesloten in het hondenhok, de boef was een 'beetje' bang voor zijn hond. Het eerste wat de politie vroeg toen ze kwamen: MENEER U HEEFT HEM TOCH NIKS GEDAAN :shock:
Nee niet vragen hoe gaat het met u en bent u geschrokken nee de boef was belangrijker :shock:

Wat een land, met dank aan onze slinkse vrienden :?

Ik had de hond losgelaten

Nee meneer agent, ik heb niks gedaan, maar ja de hond verdedigt mij en die kent de wet niet, klaar.

Plaats reactie