Tja, dan sta je er (niet zo) gekleurd op.
Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...
- Arthur
- Auto: Nr.51
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...
Eerst die Chinese ballon, nu dit weer.
https://www.ad.nl/video/productie/objec ... -is-356699
En we lezen en horen niks meer van Biden's FBI huiszoeking en 'secret documents' aldaar gevonden...valt een beetje op vind ik:)
https://www.ad.nl/video/productie/objec ... -is-356699
En we lezen en horen niks meer van Biden's FBI huiszoeking en 'secret documents' aldaar gevonden...valt een beetje op vind ik:)
-
Centenkwestie?
https://www.nu.nl/voetbal/6250834/canad ... html#nujij
Daaronder een comment:
https://www.nu.nl/voetbal/6250834/canad ... html#nujij
Daaronder een comment:
Nou... In de amateursport vergelijkbare prestaties. Nee.
Ik moet dan toch denken aan dat de dames van het nationale elftal van de VS (dus de top van het damesvoetbal) tegen een jeugdteam van < 15 uit Dallas met 5-2 verloor.
Er zullen ongetwijfeld sporten zijn waar vrouwen betere prestaties leveren maar voetbal toch niet.

-
Dames tegen Dames is ook niet altijd even eerlijk

- Bert ///M3
Ik zat een keer op een vlucht tussen het Nederlandse dames volleybal team. Dan weet je even niet wat je ziet, bloedmooie dames maar allemaal stuk voor stuk 2m+ lang 

- Arthur
Was een lange vlucht dus 

-
Het Nationale dames voetbalteam kan me gestolen worden wat dat betreft. Word soms gewoon 'bang' van die norse koppen, niks vrouwelijks aan:)
-
Het percentage van de voetbaldames dat tot de Lhbtiq+ gemeenschap behoort is ook een veelvoud van het landelijk gemiddeldeRobin schreef: 11 feb 2023, 17:37 Het Nationale dames voetbalteam kan me gestolen worden wat dat betreft. Word soms gewoon 'bang' van die norse koppen, niks vrouwelijks aan:)

-
Oh ja joh? > 90% als je dat ziet, maar bij dameshockey en bij volleybal inderdaad minder tot niet(iig op looks afgaand dan)
- Arthur
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Komende jaren wordt dat van de DF'er die nog 1x keer gek wil doen, voor het zo'n zielloze container vol elektronica wordt.
Ben benieuwd wat er allemaal voorbij gaat komen.
Ben benieuwd wat er allemaal voorbij gaat komen.
-
Ruim vóór 2035 ben ik al veranderd in een hoopje as, dus zo bezien zal het mij jeukenArthur schreef: 14 feb 2023, 19:58 https://www.ad.nl/auto/definitief-verbo ... ~ada60b36/
Dacht dat het al definitief was.

- JP
- 350 Z
Yes she did with 99 luftballoons
-
Een grap uitleggen wordt hij niet echt leuker van.
- Arthur
En in de verkeerde taal
Maar dat mocht ik wss niet uitleggen?

- MParallel
- Auto: BMW
Nou van mijn wel bedankt want ik herkende NENA niet van dat plaatje. Maar goh ja, 40 jaar geleden alweer haha.
- JP
Rutte zit toch wel érg diep in Zelenski's schuttersputje 
Gelukkig gaat Defensie wel nog wat afweer kopen van de Amerikanen.

https://www.nu.nl/spanningen-oekraine/6 ... -kyiv.htmlPremier Mark Rutte en minister Liesje Schreinemacher (Buitenlandse Handel en Ontwikkelingssamenwerking) brengen vrijdag een bliksembezoek aan Oekraïne. In de hoofdstad Kyiv hebben zij een ontmoeting met president Volodymyr Zelensky.
Het bezoek is met name bedoeld om de solidariteit van Nederland te tonen. Het is volgende week precies een jaar geleden dat Russische troepen Oekraïne binnenvielen.
Gelukkig gaat Defensie wel nog wat afweer kopen van de Amerikanen.
https://nos.nl/artikel/2464108-nederlan ... an-amerikaHet Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken heeft toestemming gegeven voor de mogelijke verkoop van Himars-raketsystemen en aanverwante apparatuur aan Nederland. Als de deal doorgaat, is er volgens de Amerikanen zo'n 670 miljoen dollar (omgerekend 627 miljoen euro) mee gemoeid.
-
Dan was het 99 Red Balloons geweest. Die is toch echt niet zo leuk.
-
Het is inmiddels toch wel duidelijk dat het niet alleen bij tanks blijft die het westen straks levert. USA blijft Oekraïne militair steunen zolang Rusland niet weg gaat. Waar dit naar toe gaat wil ik eigenlijk niet weten, maar dit kan wel eens helemaal uit de hand lopen. Rusland mag niet winnen wordt er gezegd. Doet me denken aan die Italiaan destijds van de ECB die zei dat de Euro niet mag mislukken(whatever it takes)
Zal ook wel een politieke gedachte achter zitten, want als Rusland wint dan is dat het excuus van China om Taiwan binnen te vallen.
Zal ook wel een politieke gedachte achter zitten, want als Rusland wint dan is dat het excuus van China om Taiwan binnen te vallen.
- 350 Z
Politiek heeft gemakkelijk lullen die worden niet massaal neergeschoten op het slagveld.
- tuurgtt
- Auto: M140i
Putin interesseert het geen moer hoeveel Russen er door zijn oorlog sterven, en is gericht bezig om het maximale aantal burgerslachtoffers te maken in Ukraine.
Wel tenenkrommend om dan te zien dat er ook in NL een aantal mensen wel een hoop commentaar hebben op alle steun aan Ukraine maar diezelfde lui hoor je nooit over vriendje Putin die -checks notes- geheel verantwoordelijk is voor de massamoord.
Ik denk dat de vatnikjes van de FVD de verzetstrijders in WW2 ook oorlogshitsers zouden vinden. "Die het conflict met de vredelievende bezetter alleen maar escaleren."
Misschien zijn ze bang om door de baas vergiftigd te worden of ergens uit een hoog gebouw uit het raam te worden geduwd.
Wel tenenkrommend om dan te zien dat er ook in NL een aantal mensen wel een hoop commentaar hebben op alle steun aan Ukraine maar diezelfde lui hoor je nooit over vriendje Putin die -checks notes- geheel verantwoordelijk is voor de massamoord.
Ik denk dat de vatnikjes van de FVD de verzetstrijders in WW2 ook oorlogshitsers zouden vinden. "Die het conflict met de vredelievende bezetter alleen maar escaleren."
Misschien zijn ze bang om door de baas vergiftigd te worden of ergens uit een hoog gebouw uit het raam te worden geduwd.
- JP
Die kleine Putler houdt weer de wereld in spanning......
https://nos.nl/collectie/13924/artikel/ ... scenario-sIn de week dat het een jaar geleden is dat Russische tanks Oekraïne binnenrolden, houdt president Poetin vandaag zijn langverwachte jaarlijkse 'State of the Union' . Analisten buigen zich al maanden over wat hij gaat zeggen in deze 'grote toespraak' tot het Russische parlement. Sommigen houden rekening met een Russische escalatie, anderen verwachten de zoveelste toespraak waarin het Westen de schuld krijgt van de oorlog en Poetin uitweidt over de 'nieuwe multipolaire wereldorde'.
-
-
Een bult bla bla...
Hij heeft 4 jaar gehad om alles te veranderen binnen de regering.
Niet gelukt.
Nu hem geloven dat het hem de volgende keer wel lukt? Wat een onzin.
Hij heeft 4 jaar gehad om alles te veranderen binnen de regering.
Niet gelukt.
Nu hem geloven dat het hem de volgende keer wel lukt? Wat een onzin.