Wordt in grootverpakking ingekocht in de Benelux, verdund en afgevuld in het blauwe flesje.
Schijnbaar is Nerta de leverancier.
Wel erg negatief voor een dealtje onder tafel? Ik zal vast iets missen.Tom schreef: 28 mar 2023, 15:56Zeg dat wel. Dat was wel eens anders als ik dit terug lees:Wout309t schreef: 28 mar 2023, 15:46 Zo te lezen zijn WoKa en co ook niet meer zo enthousiast...
https://www.autoblog.nl/nieuws/stipt-ve ... mXRsQxdj9o
https://www.autoblog.nl/nieuws/wouters- ... tos-144807
Dat artikel komt op mij over als een dealtje onder de tafel (maar dat is speculeren)![]()
Als je iets verder terug had gelezen, of iets beter naar de foto's in de advertenties had gekeken, zou je wel een mooi aantal voorbeelden zien. zie hier bijvoorbeeld een fabrieksnieuwe, 75K kostende, voitureivo-b schreef: 30 mar 2023, 11:16Heb je de auto's gezien of wat zie jij op de foto's wat ik niet zie? Oprechte vraag hoor.Philipoo schreef: 29 mar 2023, 08:48
"Sinds 1 april 2023 is er een mogelijkheid om 1 van de fabrieksnieuwe auto’s uit ons museum toe te voegen aan uw eigen collectie!"
Dat hij dit oprecht durft te verkondigen met hoe een aantal van die auto's erbij staan..
Vind de man ook weleens irritant maar het is wel een echte autoliefhebber en dat vind ik wel weer mooi om te zien. Brede smaak ook qua auto's.
Philipoo schreef: 28 mar 2023, 15:53Snap ik; staat een hoop troep tussen zeg!Wout309t schreef: 28 mar 2023, 15:46 Zo te lezen zijn WoKa en co ook niet meer zo enthousiast...
https://www.autoblog.nl/nieuws/stipt-ve ... mXRsQxdj9o
Dit is een caprice cabrio voor 75K:
![]()
Da's de Leather protect.MParallel schreef: 30 mar 2023, 12:12 Aha. Niks over kunnen vinden online, maar goed, Nerta dus.
Ik heb thuis wel een flesje staan, om te proberen. Werkt op zich niet slecht. Gebruik nooit leerbeschermer, omdat die het matte leer dan alsnog weer laat glimmen, maar ik zag net een video van hem met 'zijn' leerbeschermer, die mat opdroogt. Nu die nog even vinden.
Ja white label, dat moet ik hebben. Waar te halen?PeterB schreef: 30 mar 2023, 12:32Da's de Leather protect.MParallel schreef: 30 mar 2023, 12:12 Aha. Niks over kunnen vinden online, maar goed, Nerta dus.
Ik heb thuis wel een flesje staan, om te proberen. Werkt op zich niet slecht. Gebruik nooit leerbeschermer, omdat die het matte leer dan alsnog weer laat glimmen, maar ik zag net een video van hem met 'zijn' leerbeschermer, die mat opdroogt. Nu die nog even vinden.
Dat spul heb ik hier staan als whitelabel.
Werkt prima.
Die foto van de Caprice zag ik wel maar ik zie niet wat je bedoelt, vandaar uit voorzorg erbij 'oprechte vraag'Philipoo schreef: 30 mar 2023, 12:18
Als je iets verder terug had gelezen, of iets beter naar de foto's in de advertenties had gekeken, zou je wel een mooi aantal voorbeelden zien. zie hier bijvoorbeeld een fabrieksnieuwe, 75K kostende, voiture
ivo-b schreef: 30 mar 2023, 20:50Dit is topspul, mooie matte finish en de beste die ik tot nu toe heb gehad. Vind het zelf wel essentieel om af en toe conditioner te gebruiken, leer wordt anders erg droog met kans op schade.MParallel schreef: 30 mar 2023, 12:12 Ik heb thuis wel een flesje staan, om te proberen. Werkt op zich niet slecht. Gebruik nooit leerbeschermer, omdat die het matte leer dan alsnog weer laat glimmen, maar ik zag net een video van hem met 'zijn' leerbeschermer, die mat opdroogt. Nu die nog even vinden.
https://www.carclean.com/nl/gliptone-li ... 250ml.html
Kijk even hoe die uitlaat aan elkaar gebeund is, met te grote klemmen, met verroeste bouten, lekkage langs de ene pijp, sticker zit nog op het gehobbyde tussenstuk, de uitlaatsteunen zijn gemaakt van random stukken stalen strip. De gehele bodem is in de zwarte bodyschutz gespoten, inclusief de bouten.. ga zo maar door!ivo-b schreef: 30 mar 2023, 20:46Die foto van de Caprice zag ik wel maar ik zie niet wat je bedoelt, vandaar uit voorzorg erbij 'oprechte vraag'Philipoo schreef: 30 mar 2023, 12:18
Als je iets verder terug had gelezen, of iets beter naar de foto's in de advertenties had gekeken, zou je wel een mooi aantal voorbeelden zien. zie hier bijvoorbeeld een fabrieksnieuwe, 75K kostende, voiture![]()
Lijkt wel of Johnny Flodder er zelf aan heeft gewerktPhilipoo schreef: 31 mar 2023, 08:30 Kijk even hoe die uitlaat aan elkaar gebeund is, met te grote klemmen, met verroeste bouten, lekkage langs de ene pijp, sticker zit nog op het gehobbyde tussenstuk, de uitlaatsteunen zijn gemaakt van random stukken stalen strip. De gehele bodem is in de zwarte bodyschutz gespoten, inclusief de bouten.. ga zo maar door!
Eensch, maar waar zag jij die Granada dan?Knot schreef: 07 apr 2023, 10:23 Prachtig geluid uit die 2.8 V6 van Ford, heb je een CSL voor nodig om dat te overtreffen.
Aha, had ik twee minuten gekeken en viel in slaap...waar ongeveer?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten