Macboy schreef:Niet als ik erin zit ...romo schreef:oeps, dat weet ik niet geheel zeker;
achter 1,5 cm
voor 2 cm

Macboy schreef:Niet als ik erin zit ...romo schreef:oeps, dat weet ik niet geheel zeker;
achter 1,5 cm
voor 2 cm
Robin schreef:Lol .
Vanmiddag even de PS2 s laten zien dat ze er niet alleen onder zitten voor hogere bochtsnelheden, maar driften gaat wel veel easier met de winterbanden . Echt n tricky ding met die banden op momenten. Maar wel weer n adrenalinekick van jewelste! Machtig burgerbakje met de pedalen uitsteekbaar voorelkaar!
Al zal de gemiddelde tiepgoeroe daar wel weer anders over denken .
Corvette met een hoofdletter........oen.Robin schreef:Lol prutser die je bent . Wilde je nou die 12j wielen van je A team busje aan mij geven Hansibal. Is die corvette al klaar of wordt dat kerst 2018:)
Rijdt die Kia de BMW nou aan bonken? Dat is toch wel vrij opmerkelijkGTRene schreef:kwam trouwens net deze tegen...
getunede 400pk BMW 1M vs getunede 420pk Kia Optima (nog niet eerder van gehoord)
verrassend is het wel![]()
kijk eens hoe rap die van 100 naar 200 gaat
Misschien is je volgende auto wel een Kia, je weet maar nooit.........Booooh schreef:Zo, ik mag ook wel gaan uitkijken dan voor die Kia's , serious shit ...
Gebruikers op dit forum: Thomas H en 3 gasten