Het overgrote deel at wel vlees denk ik....cazzo super veloce schreef: 20 dec 2022, 13:33Waren er al megastallen in de steentijd?JP schreef: 20 dec 2022, 12:34 Kom een echte man niet aan zijn vlees, dat vreten we al vanuit de steentijd en nu wordt je een schuld aangepraat want je vernielt het milieu. Oh nee, lange termijn kijken![]()
Hoe groot was de wereldbevolking toen eigenlijk?
Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...
- Downforce Hans
Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...
-
OnlineOpa
- Auto: Ford Fiesta ST
cazzo super veloce schreef: 20 dec 2022, 11:18Zuurstof is ook transparant en onschadelijk, behalve als het percentage in lucht te groot wordt, dan is het giftig.
- JP
Precies wat ik dacht, het was pas ± 200 voor christus toen de Qinoa-burger werd uitgevonden.......Downforce Hans schreef: 20 dec 2022, 13:55Het overgrote deel at wel vlees denk ik....cazzo super veloce schreef: 20 dec 2022, 13:33Waren er al megastallen in de steentijd?JP schreef: 20 dec 2022, 12:34 Kom een echte man niet aan zijn vlees, dat vreten we al vanuit de steentijd en nu wordt je een schuld aangepraat want je vernielt het milieu. Oh nee, lange termijn kijken![]()

- cazzo super veloce
- Auto: 993 4S/Triumph Spitfire/Mini-E
Helaas je zit er naast.Downforce Hans schreef: 20 dec 2022, 13:55Het overgrote deel at wel vlees denk ik....cazzo super veloce schreef: 20 dec 2022, 13:33Waren er al megastallen in de steentijd?JP schreef: 20 dec 2022, 12:34 Kom een echte man niet aan zijn vlees, dat vreten we al vanuit de steentijd en nu wordt je een schuld aangepraat want je vernielt het milieu. Oh nee, lange termijn kijken![]()
Chttps://www.hunebednieuwscafe.nl/2020/09/eten-in-de-steentijd/
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Welkom in de wereld van mensen als Piet Paulusma en bijvoorbeeld Nicky Grist. Die zaten er ook vaak naast.
https://www.portwayjunior.co.uk/images/ ... 0-Food.pdf
https://www.portwayjunior.co.uk/images/ ... 0-Food.pdf
Rhino en hyena. Ja het was toen wat warmer in de UK:)Stone Age people were hunters and gatherers, tracking wild animals for their meat;
catching fish and collecting nuts, fruits and insects from the forest. They used their
weapons to kill their prey and would have worked in groups to bring down large animals.
In Britain they would have hunted horses, deer, mammoth, hares, rhino and hyena.
-
McDonalds toch?Downforce Hans schreef: 20 dec 2022, 13:55Het overgrote deel at wel vlees denk ik....cazzo super veloce schreef: 20 dec 2022, 13:33Waren er al megastallen in de steentijd?JP schreef: 20 dec 2022, 12:34 Kom een echte man niet aan zijn vlees, dat vreten we al vanuit de steentijd en nu wordt je een schuld aangepraat want je vernielt het milieu. Oh nee, lange termijn kijken![]()
-
Euh ja zoals gezegd veranderen mensen niet uit zichzelf.Robin schreef: 20 dec 2022, 12:32 @markm:
https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuw ... a-baarsma/
En waar komt die 'wil om te veranderen' dan vandaan? Van (andere) mensen toch?markm schreef: 20 dec 2022, 12:16
maar als je wilt dat mensen veranderen in hun gedrag moet je daar zijn waar het pijn doet, anders heb je 0% kans van slagen, veranderingen doen mensen niet uit eigen wil.
Die vinden dat de achteloze goedgelovige (EU) burger moet en zal betalen?
En hun wil is wet. Toch?
Over belachelijk gesproken.
Er moet toch sturing aan zijn? als we alles aan het volk zelf overlaten word het toch een grote chaos? of vind je het denkvermogen van de gemiddelde Nederlander toereikend om de toekomst te kunnen uitstippelen?
Als ik het weggedrag zie van de gemiddelde Nederlander tegenwoordig. Kort op de voorligger, geen richting aangeven doorrijden bij zebrapaden, bellen en appen achter het stuur, elkaar geen ruimte geven. het gedrag in de supermarkt: midden op het pad staan ouwehoeren terwijl ze zien dat er iemand aankomt met een karretje, dan wil ik mn toekomst echt niet in de handen van de gemiddelde nederlander leggen.
Commentaar geven is de gemiddelde Nederlander heel goed in, maar als je ze vraagt hoe ze zelf het e.e.a. zouden oplossen waar ze het commentaar op geven dan weten ze dat eigenlijk ook niet.
-
Dát ben ik wel grotendeels met je eens....máár 'sturing' door middel van doorgedraaide mensen als bijv. Timmermans?markm schreef: 20 dec 2022, 15:30Euh ja zoals gezegd veranderen mensen niet uit zichzelf.Robin schreef: 20 dec 2022, 12:32 @markm:
https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuw ... a-baarsma/
En waar komt die 'wil om te veranderen' dan vandaan? Van (andere) mensen toch?markm schreef: 20 dec 2022, 12:16
maar als je wilt dat mensen veranderen in hun gedrag moet je daar zijn waar het pijn doet, anders heb je 0% kans van slagen, veranderingen doen mensen niet uit eigen wil.
Die vinden dat de achteloze goedgelovige (EU) burger moet en zal betalen?
En hun wil is wet. Toch?
Over belachelijk gesproken.
Er moet toch sturing aan zijn? als we alles aan het volk zelf overlaten word het toch een grote chaos? of vind je het denkvermogen van de gemiddelde Nederlander toereikend om de toekomst te kunnen uitstippelen?
Als ik het weggedrag zie van de gemiddelde Nederlander tegenwoordig. Kort op de voorligger, geen richting aangeven doorrijden bij zebrapaden, bellen en appen achter het stuur, elkaar geen ruimte geven. het gedrag in de supermarkt: midden op het pad staan ouwehoeren terwijl ze zien dat er iemand aankomt met een karretje, dan wil ik mn toekomst echt niet in de handen van de gemiddelde nederlander leggen.
Commentaar geven is de gemiddelde Nederlander heel goed in, maar als je ze vraagt hoe ze zelf het e.e.a. zouden oplossen waar ze het commentaar op geven dan weten ze dat eigenlijk ook niet.
En dan hebben we 't nog niet over Schwab connected met D66 Kaag/Jetten--->Rutte en entiteiten als WEF/UN/WHO.
Er zijn in de geschiedenis der mensheid in al die duizenden jaren vele 'zieners' 'verlossers' en 'leiders' opgestaan. Velen hadden het beste met zichzelf voor. Dat idee heb ik nu ook.
-
Kortom, klimaatcrisis(....) en energietransitie is angstaanjagerij/geldklopperij/verdienmodel gebaseerd op aannames en glazen bollen.
- Philipoo
Aardbol is gewoon te vol, we zijn met veel te veel, iedereen is kut en we gaan allemaal dood.Robin schreef: 20 dec 2022, 15:41 Kortom, klimaatcrisis(....) en energietransitie is angstaanjagerij/geldklopperij/verdienmodel gebaseerd op aannames en glazen bollen.
- Dimitri
- Auto: BMW 130i, BMW Z3 Coupe
Precies, slotje op dit topic.
- JP
Dat laatste kan wel eens eerder zijn dan verwacht. Ik weet niet of ik zo negatief ben, ben ik wacht op de eerste die op de nuke-knop duwt.
Die Amerikaan, die Rus of die gekke Koreaan.....
Gratis licht en parkeerplek voor iedereen dan.

-
OnlineMartijn_bmw
Ik probeer daar niet aan te denken maar eens, 1 van die 3 idioten en een druk op "de knop" is een groter risico voor de aarde dan de klimaatverandering...JP schreef: 20 dec 2022, 15:46 Dat laatste kan wel eens eerder zijn dan verwacht. Ik weet niet of ik zo negatief ben, ben ik wacht op de eerste die op de nuke-knop duwt.

-
Om te relaxen, vlieg er eens uit:)Martijn_bmw schreef: 20 dec 2022, 15:47Ik probeer daar niet aan te denken maar eens, 1 van die 3 idioten en een druk op "de knop" is een groter risico voor de aarde dan de klimaatverandering...JP schreef: 20 dec 2022, 15:46 Dat laatste kan wel eens eerder zijn dan verwacht. Ik weet niet of ik zo negatief ben, ben ik wacht op de eerste die op de nuke-knop duwt.
Gratis licht en parkeerplek voor iedereen dan.![]()

- JP
Met de thermostaat op 16.5 een echte koude oorlog weer...... 

-
Jawel hoor, ik weet het prima.markm schreef: 20 dec 2022, 15:30 Commentaar geven is de gemiddelde Nederlander heel goed in, maar als je ze vraagt hoe ze zelf het e.e.a. zouden oplossen waar ze het commentaar op geven dan weten ze dat eigenlijk ook niet.
Uit de EU

-
Ben je altijd zo zuur?Philipoo schreef: 20 dec 2022, 15:42 Aardbol is gewoon te vol, we zijn met veel te veel, iedereen is kut en we gaan allemaal dood.
-
- Martijn M
Dat gaat toch nooit meer gebeuren.
- JP
Balkenende zei het al, na het zuur komt het zoet…..ok we hebben al 12 jaar kabinet Rutte… 
Die jodiumtabletten zullen ook wel niet zoet zijn......

Die jodiumtabletten zullen ook wel niet zoet zijn......

- cazzo super veloce
Veel bange witte mannen hier.
- cazzo super veloce
OK, dan doen we nix, altijd de beste oplossing.Robin schreef: 20 dec 2022, 15:39
Er zijn in de geschiedenis der mensheid in al die duizenden jaren vele 'zieners' 'verlossers' en 'leiders' opgestaan. Velen hadden het beste met zichzelf voor. Dat idee heb ik nu ook.
-
Q.E.D.cazzo super veloce schreef: 19 dec 2022, 14:15 Nope, niemand hoeft van mij zijn vervuilende hobby op te geven, ga ik niet over en doe ik zelf ook niet.
- JP
Wat Martijn zegt, de EU kan veel klimaatplannen maken maar op dit moment lijkt het me toch, ook voor de lange termijn, belangrijker rust te krijgen met die oorlog. Al die 7 maanden aan niet-kernkoppen raketten die nu op Oekraïne zijn gevallen, zullen toch ook co2 en fijnstof veroorzaken, of krijgt Rusland daar de letterlijke rekening van ?
- cazzo super veloce
Waarom niet allebei?
Er zijn overigens plannen om de hele schade na de oorlog op Rusland te verhalen. Of dat verstandig/haalbaar is is de vraag.
Er zijn overigens plannen om de hele schade na de oorlog op Rusland te verhalen. Of dat verstandig/haalbaar is is de vraag.