Ik vind dat interieur wel zo affengeilGTRene schreef:kijk deze dan![]()
en dat voor dat geld...dat interieur lijkt ook nog super. 3.490,-gbp
nog weinig km ook.
LHD LOW MILEAGE V8 MERCEDES E420 LEFT HAND DRIVE For Sale (1997)

Ik vind dat interieur wel zo affengeilGTRene schreef:kijk deze dan![]()
en dat voor dat geld...dat interieur lijkt ook nog super. 3.490,-gbp
nog weinig km ook.
LHD LOW MILEAGE V8 MERCEDES E420 LEFT HAND DRIVE For Sale (1997)
Omdat de afzetmarkt in Nederland veel kleiner is dus de kans dat je zoiets hier ziet ook kleiner is. Komt bij dat hier de kosten voor een V8 hoger liggen dan in Duitsland.ErikS schreef:Waarom staat zoiets niet gewoon in Nederland te koop?!
Importeren die hap!ErikS schreef:Waarom staat zoiets niet gewoon in Nederland te koop?!
+1 import zijn de kosten ook niet, 100EUR voor keuring en papieren en een beetje rest BPM (rond de 900EUR) dus voor 1000EUR er bij staat bij op NL plaaten...Petrolhead Tom schreef:Importeren die hap!ErikS schreef:Waarom staat zoiets niet gewoon in Nederland te koop?!
Jup! Ik herken de oprit gelijk...Richard430 schreef:Ehm, ik spot daar ook een Leon Cupra V6. Is dat geen forumlid hier?
Ik vond de stoelen uit de W124 eigenlijk wel heerlijk zitten. Begreep destijds goed waarom zoveel van die taxi's rond reden. Heb er nog altijd een zwak voor.Richard430 schreef:Peric, dat is nog uit het W124 tijdperk. W210 heeft dat helemaal niet. In mijn W210 heb ik Multicontour stoelen, dat is helemaal briljant.
In de W124 heb je ook verschillende stoelen. Versie met een heel arsenaal aan veren (schommelstoelallen schreef:Ik vond de stoelen uit de W124 eigenlijk wel heerlijk zitten. Begreep destijds goed waarom zoveel van die taxi's rond reden. Heb er nog altijd een zwak voor.Richard430 schreef:Peric, dat is nog uit het W124 tijdperk. W210 heeft dat helemaal niet. In mijn W210 heb ik Multicontour stoelen, dat is helemaal briljant.
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Google [Bot] en 4 gasten