iPhone
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Re: Iphone 4
Stoer 

-
OnlineJoostSchouten
Haha, dat is in Kunming (China), ben ik gisteren geweest en ga ik dinsdag ook nog een dag heen. Zal eens kijken of ik een van die nepwinkels kan vinden. 

- Oscar29
Het moest er dan toch eens van komen: een witte iphone 4 32GB gekocht 

- dvh
Nice..
M'n vriendin moet in aug een nieuw abbo nemen... nu wil zij graag mijn Iphone.. zodat ik dan weer een nieuwe kan halen.. wellicht een witte.. of even wachten op nr5..
M'n vriendin moet in aug een nieuw abbo nemen... nu wil zij graag mijn Iphone.. zodat ik dan weer een nieuwe kan halen.. wellicht een witte.. of even wachten op nr5..
- Martijn_bmw
nieuwe tarieven van KPN en Vodafone al gezien, dan is het snel over met de pret
wat een bedragen voor een paar mb... ik hou het wel bij me nokia 6700 

- dvh
Zit bij T-mobile, en daarbij.. Ik zit of op m'n werk ( wifi ) of thuis ( wifi )
En voor die paar keer dat ik onderweg 3G gebruik..
Tegenwoordig ook een goede pc op m'n werk... Maar als ik met een bak koffie op m'n kantoor zit is zo'n Iphone wel handig
Tegenwoordig ook een goede pc op m'n werk... Maar als ik met een bak koffie op m'n kantoor zit is zo'n Iphone wel handig

- Martijn_bmw
ja dat is ook wel weer zo 

-
+1dvh schreef:Zit bij T-mobile, en daarbij.. Ik zit of op m'n werk ( wifi ) of thuis ( wifi )
Ik zit bij KPN maar net zoals jou zit ik vooral op locaties met wifi. Die paar keer dat ik op 3G zit is het even iets googlen bijvoorbeeld.
- dvh
Apptip:
Demon cam
Compleet nutteloos. Kost 1,50, maar wel heeeel erg gaaf
Demon cam
Compleet nutteloos. Kost 1,50, maar wel heeeel erg gaaf

- dvh
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=L0_B-C-G ... ata_player[/youtube]
Deze heb ik oa met bovenstaande app gemaakt

Deze heb ik oa met bovenstaande app gemaakt

- RVV
Volgens mij worden kleine kinderen daar echt bang van.
- dvh
Hier vinden ze het fantastisch !
Ze hebben alle demonfaces al gehad...
Beetje horror op z'n tijd kan geen kwaad.
Ze hebben alle demonfaces al gehad...

Beetje horror op z'n tijd kan geen kwaad.

- RVV
ah neuh.. ik laat mijn kinderen ook gewoon naar Evil dead kijken 

- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Heeft wel een korte life-cycle vrees ik

Ben
- VLA
Ik vind Miwi een geniale App, werkt volgens mij wel alleen met een jailbreak. Enabled tethering op je iphone. Erg handig als ik langs klanten ga, dan hoef ik niet te prutsen met een internet dongle op mijn laptop, maar gebruik ik gewoon de wifi van mijn iphone 4 voor mijn laptop. Scheelt me ook weer een appart internet abo voor mijn laptop.
-
Sinds de laatste update is dat gewoon een standaard functie. "Hotspot" is de naam en zit onder "Network Preferences". Ik heb geen dongle o.i.d., en gebruik onderweg altijd gewoon de wifi van m'n telefoon.VLA schreef:Ik vind Miwi een geniale App, werkt volgens mij wel alleen met een jailbreak. Enabled tethering op je iphone. Erg handig als ik langs klanten ga, dan hoef ik niet te prutsen met een internet dongle op mijn laptop, maar gebruik ik gewoon de wifi van mijn iphone 4 voor mijn laptop. Scheelt me ook weer een appart internet abo voor mijn laptop.
- RobS
Hotspot wordt bij bijna alle providers uitgeschakeld.steve smith schreef:Sinds de laatste update is dat gewoon een standaard functie. "Hotspot" is de naam en zit onder "Network Preferences". Ik heb geen dongle o.i.d., en gebruik onderweg altijd gewoon de wifi van m'n telefoon.VLA schreef:Ik vind Miwi een geniale App, werkt volgens mij wel alleen met een jailbreak. Enabled tethering op je iphone. Erg handig als ik langs klanten ga, dan hoef ik niet te prutsen met een internet dongle op mijn laptop, maar gebruik ik gewoon de wifi van mijn iphone 4 voor mijn laptop. Scheelt me ook weer een appart internet abo voor mijn laptop.
-
Oh? Zou kunnen. Hier doet 'ie het prima! Voda...
- Snipe
Dat schakelen ze vanzelf weer in zodra ze de pakketten met onbeperkt internet hebben afgeschaft...
- VLA
Klopt bij mij (tmobile) is het ook uitgeschakeld, vandaar MIWI.RobS schreef:Hotspot wordt bij bijna alle providers uitgeschakeld.steve smith schreef:Sinds de laatste update is dat gewoon een standaard functie. "Hotspot" is de naam en zit onder "Network Preferences". Ik heb geen dongle o.i.d., en gebruik onderweg altijd gewoon de wifi van m'n telefoon.VLA schreef:Ik vind Miwi een geniale App, werkt volgens mij wel alleen met een jailbreak. Enabled tethering op je iphone. Erg handig als ik langs klanten ga, dan hoef ik niet te prutsen met een internet dongle op mijn laptop, maar gebruik ik gewoon de wifi van mijn iphone 4 voor mijn laptop. Scheelt me ook weer een appart internet abo voor mijn laptop.
- MartijnGizmo
Beter te vinden onder MyWi, werkt idd prima!
- WJ
Ding nu zo'n 7maanden in gebruik, allemaal leuk en aardig, apps zijn leuk (voor even) scherm is mooi, touchscreen werkt super, etcetc. Forums browsen, nieuws lezen, whatsapp & en me 28gb muziek collectie overal bij me is en werkt super.
Maar telefoneren is gewoon helemaal kut. Slechtste telefoon die ik ooit heb gehad.
Maar telefoneren is gewoon helemaal kut. Slechtste telefoon die ik ooit heb gehad.
-
Wat scheelt er met het bellen? Niet de eerste keer dat ik dat hoor eigenlijk.
Wil graag een iPhone maar ik vraag me af of ik nu voor een 4 moet gaan of wachten op de 5.
Wil graag een iPhone maar ik vraag me af of ik nu voor een 4 moet gaan of wachten op de 5.
- Martijn_bmw
tja dat het bellen kut is hoor ik ook erg veel... toch vreemd, dat was ooit waar het allemaal om begon
beetje hetzelfde als ik heb een auto en alle optie's werken top! alleen een beetje jammer dat hij zo kut rijdt...

beetje hetzelfde als ik heb een auto en alle optie's werken top! alleen een beetje jammer dat hij zo kut rijdt...

- Downforce Hans
Nooit problemen met bellen..................beste telefoon die ik tot nu toe gehad heb en dat zijn er wat..........WJ schreef:Ding nu zo'n 7maanden in gebruik, allemaal leuk en aardig, apps zijn leuk (voor even) scherm is mooi, touchscreen werkt super, etcetc. Forums browsen, nieuws lezen, whatsapp & en me 28gb muziek collectie overal bij me is en werkt super.