Het is wel de stoerdere auto, dat wel....

Als er facelift koplampen in zitten, is dan meteen het xenon PFL probleem verholpen wat Dennis zegt, of zit dat in de aansturing erachter?
VoertuigdataKnot schreef:Erik, de kleur oogt wel veel stoerder inderdaad, combinatie klopt meer, alleen de naam van het bedrijf.... handelaar, auto staat er al vanaf de zomer, apk 3 maanden verlopen. tsja...
Het is wel de stoerdere auto, dat wel....![]()
Als er facelift koplampen in zitten, is dan meteen het xenon PFL probleem verholpen wat Dennis zegt, of zit dat in de aansturing erachter?
De navi van de E46 past misschien wel maar heeft een ander front dan die van de E39....Knot schreef:Heb vanmiddag op het M registry even alle mogelijke combinatie zitten bekijken maar mooiste is dat interieur (lemans blauw/zwart) bij een lemans blauwe auto of een zwarte auto.
Silverstone metallic is opzich niet verkeerd maar dan idd liefst met volledig zwart leder. Alles is te vervangen, natuurlijk maar wel even gedoe.
Belangrijkste vind ik het plaatsen van 16:9 scherm en MK4 computer.
Voor wie het toevallig weet... kan de 16:9 breedbeeld van de E46, waar een cd slotloader in/achter zit ook in de E39, gaat dat werken met de mk4 computer? Om maar helemaal van de verborgen cassettebandjes af te zijn...
Ondanks dat het meer mijn kleur is.. als je die hal van dahabautos dan ziet.....M@rcel schreef:Zou dit soort auto's alleen durven kopen als alles klopt. Boekjes en geschiedenis zijn essentieel, en dan een goede aankoopkeuring bij specialist.
Vorige eigenaar heeft er wel een tijd mee gereden, lijkt me wel de moeite van het bezichtigen waard.Fabian schreef:
Voertuigdata
Datum Extra info Eigenaar Dagen
08-06-1999 Eerste toelating -
11-04-2002 Datum deel IA / I
LET OP: IMPORT -
19-12-2002 Particulier 366
20-12-2003 Fleetowner 37
26-01-2004 Particulier 2019
06-08-2009 Laatste tenaamstelling (erkend) bedrijf 235
gelukkig zit die hal niet bij de prijs inKnot schreef:Ondanks dat het meer mijn kleur is.. als je die hal van dahabautos dan ziet.....M@rcel schreef:Zou dit soort auto's alleen durven kopen als alles klopt. Boekjes en geschiedenis zijn essentieel, en dan een goede aankoopkeuring bij specialist.
Inderdaad. Exact my point.M@rcel schreef:Vorige eigenaar heeft er wel een tijd mee gereden, lijkt me wel de moeite van het bezichtigen waard.Fabian schreef:
Voertuigdata
Datum Extra info Eigenaar Dagen
08-06-1999 Eerste toelating -
11-04-2002 Datum deel IA / I
LET OP: IMPORT -
19-12-2002 Particulier 366
20-12-2003 Fleetowner 37
26-01-2004 Particulier 2019
06-08-2009 Laatste tenaamstelling (erkend) bedrijf 235
Als het een originele Hella upgrade is, zijn ze gelijkwaardig aan die van de facelift e39.Knot schreef: Als er facelift koplampen in zitten, is dan meteen het xenon PFL probleem verholpen wat Dennis zegt, of zit dat in de aansturing erachter?
Is geen facelift, facelift is vanaf 9-2000 8)Knot schreef:Die zilveren bij http://www.axxiauto.nl/ is dat nou een facelift model? Wel het oude stuur, maar ook weer de nieuwe binnenspiegel.... En Hartge uitlaat.... alleen aan de prijs voor een 03-2000.
13.000km in 3 jaar kan echt...Knot schreef:De 81-FH-LK blijft ook nog een optie, alleen wel aan de dure kant voor een maart 2000 auto.
http://www.axxiauto.nl/occasions.php?aid=414
+ origineel nederlands
+ hartge uitlaat
+ schuifdak
- 530i wielen, wil ik origineel hebben, ff zoeken naar een goede set maar kost volgens mij wel geld.
- zit 3 jaar tussen de laatste beurten (althans, stempels in boekje). 13.000km in 3 jaar, lijkt mij weinig, of hij heeft ook een jaar (of meer) stilgestaan.
- mist de 2e grote sleutel
Kent iemand de verkoper (AxxiAuto BV Dirksland) of de garage waar de auto de stempels van heeft (bvscars Hellevoetsluis)?
Ken AxxiAuto al een jaar of wat. Is een handelaar, maar geen verkeerde. Kan hij zich ook niet veroorloven op dat eiland daar. BVS in Spijkcity is ook al een jaar of tig met BMW's actief, en grootafnemer qua onderdelen bij de lokale dealer. Zou zelf voor geen van beide weglopen, maar het blijven wel handelaren dus kop dicht en opletten.Knot schreef:De 81-FH-LK blijft ook nog een optie, alleen wel aan de dure kant voor een maart 2000 auto.
http://www.axxiauto.nl/occasions.php?aid=414
+ origineel nederlands
+ hartge uitlaat
+ schuifdak
- 530i wielen, wil ik origineel hebben, ff zoeken naar een goede set maar kost volgens mij wel geld.
- zit 3 jaar tussen de laatste beurten (althans, stempels in boekje). 13.000km in 3 jaar, lijkt mij weinig, of hij heeft ook een jaar (of meer) stilgestaan.
- mist de 2e grote sleutel
Kent iemand de verkoper (AxxiAuto BV Dirksland) of de garage waar de auto de stempels van heeft (bvscars Hellevoetsluis)?
Bedankt voor de info Steve. De lakkleur vind ik niet eens zo erg van de auto van Leonard, alleen had er volledig zwart leer in moeten zitten voor het mooie.... hoe kan iemand nou een combi lemans/zwart leder bestellen als de auto niet lemans blauw issteve smith schreef: Ken AxxiAuto al een jaar of wat. Is een handelaar, maar geen verkeerde. Kan hij zich ook niet veroorloven op dat eiland daar. BVS in Spijkcity is ook al een jaar of tig met BMW's actief, en grootafnemer qua onderdelen bij de lokale dealer. Zou zelf voor geen van beide weglopen, maar het blijven wel handelaren dus kop dicht en opletten.
BTW die wat minder stoere kleur van die van Leonard is voor jou juist ideaal. Dat compenseert die criminele kop achter het stuur een beetje, en toont het nog enigzins vriendelijk!
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Joost H., Ti-Tourist (Erik) en 15 gasten