Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
- Riceaux
Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
Las het verhaal op Facebook. Veel sterkte voor alle betrokkenen en nabestaanden!
- Alexander
bizar, kan het nog nauwelijks geloven. Vreselijk, iemand ook die bij het meubilair hoorde zeg maar.Fabian schreef: 14 mei 2017, 18:21 Bah, totaal ziek van. Bekende van me (en van vele op de Ring) vandaag verongelukt, naar het uitziet omdat hij pech had en ander verkeer wilde waarschuwen, op de baan geschept door een auto..... RIP!
RIP mate
-
Alleen maar verliezers vandaag 

-
Wat achtergrond.
http://www.bridgetogantry.com/today-we- ... #more-6042
Bij deze beste man gingen we vaak overnachten toen ze slidersguesthouse net geopend hadden. Goede herinneringen aan.
http://www.bridgetogantry.com/today-we- ... #more-6042
Bij deze beste man gingen we vaak overnachten toen ze slidersguesthouse net geopend hadden. Goede herinneringen aan.
- bartb
even slikken, heftig 

- Peter Tunissen
Vreselijke gebeurtenis…Fabian schreef: 14 mei 2017, 18:21 Bah, totaal ziek van. Bekende van me (en van vele op de Ring) vandaag verongelukt, naar het uitziet omdat hij pech had en ander verkeer wilde waarschuwen, op de baan geschept door een auto..... RIP!

Sterkte Fabian en alle andere meubelstukken op de Ring die Brendan (goed) kenden.
- Macboy
- FreudeamFahren
Ongelooflijk verdrietig. De kat met ontelbare levens op de motor komt, bijna letterlijk op de drempel van z'n nieuwe leven in Spanje, zo tragisch om het leven... Met recht een icoon uit de (vroege) Ring scene. RIP, indeed.Fabian schreef: 14 mei 2017, 18:21 Bah, totaal ziek van. Bekende van me (en van vele op de Ring) vandaag verongelukt, naar het uitziet omdat hij pech had en ander verkeer wilde waarschuwen, op de baan geschept door een auto..... RIP!
-
- Auto: M3P, 130i
Erg triest. Klinkt nu wellicht stom, maar hij is gestorven op een plek waar hij van hield in plaats van achter de geraniums....
- Riceaux
Om een vriend van me te quoten: ''De Ring wilde hem niet laten gaan''
- Hielke
Dale is in z'n eerbetoon aan de overledene en kritiek op de Nordschleife GmbH spot on. Ze moeten als de wiedeweerga met een waarschuwingslampen systeem aan de slag. Schandalig dat het met de technische mogelijkheden niet al lang gerealiseerd is.
- MParallel
- Auto: BMW
Schandalig, zeker weten.
Maar helaas, commercieel gebeuren, kosten versus baten...
Maar helaas, commercieel gebeuren, kosten versus baten...
-
Triest..
@hierboven De centen gaan denk ik vooral naar de andere verliesgevende zaken (zoals die dure achtbaan etc.). Ik denk dat er genoeg binnenkomt...
@hierboven De centen gaan denk ik vooral naar de andere verliesgevende zaken (zoals die dure achtbaan etc.). Ik denk dat er genoeg binnenkomt...
- MParallel
Het geld zelf is ook niet het probleem...
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Triest, las het gister. Ook wel eens overnacht bij hem, een echte Ring god. Bizar ook dat het op deze manier misgaat, na al die duizenden ongelooflijk snelle rondes op de motor. En dan nu, vlak voor een nieuw leven in Spanje zo aan je eind komen... RIP!
- witje
Vanavond 6 ronden gedaan (complete Grand Prix circuit + Nordschleife) en afgezien van 5 ronden onderstuur-kwadraat met 2 cm lange pick-up plakken aan de binnenzijde van de voorbanden ging het de laatste 24 kilometer best lekker.
We hebben er vanochtend uitgebreid over gesproken en de plek des onheils ga je ook niet gedachtenloos voorbij. Vervolgens ligt er bij Eschbach een Astra in de kreukels, het blijft een risicovol gebeuren.
Bergbeklimmen is ook gevaarlijk, je moet de kans op problemen zo veel mogelijk beperken. Meer kun je niet doen.
Blijf dit machtig mooi vinden, bekijken van auto's en het sturen. De BTG zal mij een worst wezen. Het blijft een 25 jaar oud bouwpakket
waar ik graag wat langer van wil genieten.
Op de terugweg bij Rewe wat eten gehaald en daar stonden wat Engelsen met een R32. 'Nice E36 man!'
'Thanks, I like your car too. Does it spit flames?' 'Mighty big ones!!!' 'Cool! Have a nice evening!' 'You too brother!'
Voel me al een stuk beter. Morgen weer een dag!
We hebben er vanochtend uitgebreid over gesproken en de plek des onheils ga je ook niet gedachtenloos voorbij. Vervolgens ligt er bij Eschbach een Astra in de kreukels, het blijft een risicovol gebeuren.
Bergbeklimmen is ook gevaarlijk, je moet de kans op problemen zo veel mogelijk beperken. Meer kun je niet doen.
Blijf dit machtig mooi vinden, bekijken van auto's en het sturen. De BTG zal mij een worst wezen. Het blijft een 25 jaar oud bouwpakket
waar ik graag wat langer van wil genieten.
Op de terugweg bij Rewe wat eten gehaald en daar stonden wat Engelsen met een R32. 'Nice E36 man!'
'Thanks, I like your car too. Does it spit flames?' 'Mighty big ones!!!' 'Cool! Have a nice evening!' 'You too brother!'
Voel me al een stuk beter. Morgen weer een dag!
- Martijn826
Sterke aan alle betrokkenen. Ik ben er zelf enkele minuten later langs gereden en zag direct dat het niet goed zat. Op beelden van vrienden van mij die er iets eerder voorbij kwamen stond er al iemand achter de vangrail te vlaggen. Er gaan helaas verhalen en nieuwsberichten rond die niet kloppen. Ik hoop dat de familie en directe betrokkenen het juist verhaal te horen krijgen als het onderzoek afgerond is zodat ze het een plekje kunnen geven.
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Bizar, zo snel als dat gaat en de betrekkelijke "rust" in de auto 

- Mark W. Scholten
Gaat inderdaad hard, maar heb er zelf helemaal niks mee (elektrisch)
- Marsnel
- Auto: Civic B18c | E91 335D
Net zo`n elektrisch steekwagentje waarmee ze in het magazijn rijden.
Tja als je dit zo ziet dan begint de huidige verbrandingsmotor toch een beetje ouderwets en overbodig te worden..
Tja als je dit zo ziet dan begint de huidige verbrandingsmotor toch een beetje ouderwets en overbodig te worden..
- Alexander
..over een paar jaar doet een selfdriving electrische auto het in sub 6 minuten. Kan mij weinig boeien eerlijk gezegd.
- Erminio
Gaat zeker hard, maar mis idd de beleving van de schakelmomenten en het uitlaat gegrom 

- bartb
Ik hoop niet dat dit de toekomst van het autorijden is....
- MParallel
Nodig is het in elk geval niet.
Luister naar dit betoog, van deze briljante kerel. Een van me favoriete kanalen.
https://youtu.be/VQlbiQj_49o