Verbaasde mij ook toen ik een 195 op had gemeten, die bijna 215mm was

Verbaasde mij ook toen ik een 195 op had gemeten, die bijna 215mm was
Ja die A052 vallen echt enorm breedt. Mijn 245 is bijna 255 op een 9J velg, en de 225 achteren valt eigenlijk als een 215. Je kunt er makkelijk 10mm bijrekenen, sommige velg/bandcombinaties zelfs meer. Soort van gratis breedte cheat code!
Mits je wat profiel er op hebt, maar voor ze dat gaan controleren moet je 't denk ik wel heel bont hebben gemaakt.
We waren met een groepje van 5: 2x NA MX5, 1x ND MX5, 1X E30 en 1x Clio RS. zo kan je vaak nog wel een beetje in de buurt van elkaar rijden!
Leuk! Is verslavend he? Er rijden een paar erg snelle mx5'jes rond, maar ik vond de andere nd's vrij traag. Ik vind uberhaupt dat er weinig ND's rondrijden op/bij de ring!Erik dB schreef: ↑19 mei 2025, 09:39 Nice! Ik was er dit weekend ook met de C63 (en daarnaast zaterdag een zwarte huur 230i en zondagochtend in een M2). In totaal 10 rondjes gedaan en ik weet inmiddels weer waar je links en rechts moet.
Heb de calypso E30 wel op de baan gezien maar jouw MX5 niet. Viel me wel op dat de MX5jes die er reden overal het algemeen lekker opschoten, leuk!
15KG voor de standaard stoel, 4,5kg voor de tillett. Bij de tillett komen er nog wel sidemounts bij natuurlijk!
De stoel staat nog los hier. De frames die ik wilde gebruiken zijn niet naar m'n zin dus ik ga nu iets anders fabriceren om ze, naar mijn idee, perfect erin te kunnen krijgen!
Niemand gelooft het tot je er in zit, maar ze zitten echt zo veel beter dan je zou verwachten. Het zit zelfs beter dan 95% van de racestoelen waar ik in gezeten heb!
Gebruikers op dit forum: dutch79, Ralph Wolf, Williams, zegmaarboris en 3 gasten