Je bedoelt zoals nu bij jou gebeurd is?Riceaux schreef: 09 jun 2017, 11:40 Hopelijk heb je het niet op coinpayments staan. Dan zou ik het toch wat vaker checken.
Ik heb ze toch maar vanuit de Litebit wallet getoverd naar mijn stratis wallet idd.
Je bedoelt zoals nu bij jou gebeurd is?Riceaux schreef: 09 jun 2017, 11:40 Hopelijk heb je het niet op coinpayments staan. Dan zou ik het toch wat vaker checken.
Geen idee waar je het over hebtRiceaux schreef: 09 jun 2017, 11:40 Hopelijk heb je het niet op coinpayments staan. Dan zou ik het toch wat vaker checken.
Bij 50,- mag ook. Kijk jij ff in je glazen bol. Houd ik daar alvast rekening mee
Ben je ook mooi klaar mee...Riceaux schreef: 09 jun 2017, 11:56 Haha is een online wallet. Waar dus een bug in zat/zit, waardoor nu mijn Ripple's verdwenen zijn.
Ik wacht zelf al op de klantenservice om te reageren op mijn ticket van 2 juni. Ik heb vanochtend een nieuw ticket geopend om hen hierop te wijzen. Ik wil nog net dit regelen, maar verkopen zal ik wel via Poloniex of een andere exchange doen. Amateuristische organisatie.dvh schreef: 09 jun 2017, 14:08 Iemand al eens wat verkocht via litebit.eu?
Ik heb daar wat digibyte gekocht en op de online wallet gezet van litebit zelf. Nu wil ik ze verkopen en moest ik ze eerst omzetten naar litecoins (??) . Dat heb ik gedaan.. maar nu is alles weg. Niks zichtbaar op mijn litebit (online) wallet... klantenservice kun je niet bellen en duurt dagen voordat ze reageren...
Fijn...
Iemand ideeen of tips?
Ze zijn gewoon traaaaaaag bij Litebit.dvh schreef: 09 jun 2017, 14:08 Iemand al eens wat verkocht via litebit.eu?
Ik heb daar wat digibyte gekocht en op de online wallet gezet van litebit zelf. Nu wil ik ze verkopen en moest ik ze eerst omzetten naar litecoins (??) . Dat heb ik gedaan.. maar nu is alles weg. Niks zichtbaar op mijn litebit (online) wallet... klantenservice kun je niet bellen en duurt dagen voordat ze reageren...
Fijn...
Iemand ideeen of tips?
Zal lang duren voordat deze 100k waard wordtRobin schreef: 09 jun 2017, 13:52 DVH, ook leuk:)
https://www.chrono24.nl/rolex/rolex-sea ... 565588.htm
Die beurswijsheden gelden niet in crypto, al was het omdat de totale marktwaarde nog steeds niets voorstelt. Bitcoin stond op in juni 2012 nog op 5 dollar. Ten opzichte van de koers van vandaag is dat een nog veel hogere stijging. Had niemand voor mogelijk gehouden, is toch gebeurd.Hielke schreef: 09 jun 2017, 14:18 Dus tussen 1 april 2017 en begin juni 2017 (twee maanden) is een strat 5000% in waarde toegenomen. Bij iedereen in de financiële sector, ongeacht de tak waarin ze werkzaam zijn, zouden nu alle denkbare vormen van alarmeringen overuren draaien. Maar niet bij de artikelschrijver. Volgens hem is het juist aannemelijk dat de huidige waarde nog eens 100 tot 300% over de kop gaat.
Ook in de wereld van de financiën leven we in tijden zonder precedenten. Bits en bytes hebben nog nooit zo synoniem met lucht gestaan.