Is dat zo'n telefoon in de armsteun?Luco schreef:
Iemand nog een bit 2 siemens autotelefoon liggen voor e E39?
Zo ja, die heb ik in de auto.
Is dat zo'n telefoon in de armsteun?Luco schreef:
Iemand nog een bit 2 siemens autotelefoon liggen voor e E39?
Voordat je kosten maakt, volgens mij wordt de 2e Mhz / Ghz frequentie waar dit antieke systeem er straks door KPN ook uitgeflikkerd. Kijk anders naar een ULF module (OEM BMW), iets werk maar dan loopt het systeem op BT.Luco schreef:Ja ik gebruik hem, tweede simkaart, systeem ruilen is net zo duur als een parrot of ander fatsoenlijk ding, en ik kan hem nu via navi en stuur bedienen en wil het graag origineel houden.
het zit erin dus moet het werken, mits het niet de hoofdprijs kost
? ulf328Ti schreef:Voordat je kosten maakt, volgens mij wordt de 2e Mhz / Ghz frequentie waar dit antieke systeem er straks door KPN ook uitgeflikkerd. Kijk anders naar een ULF module (OEM BMW), iets werk maar dan loopt het systeem op BT.Luco schreef:Ja ik gebruik hem, tweede simkaart, systeem ruilen is net zo duur als een parrot of ander fatsoenlijk ding, en ik kan hem nu via navi en stuur bedienen en wil het graag origineel houden.
het zit erin dus moet het werken, mits het niet de hoofdprijs kost
Ik ken nog wel een inbouwadresje..
Niet schokkend zuinig voor zo'n grote kist op wielen? 1 op 8,5 als ik niet boven de 90 kom en 1 op 7-7,5 bij normaal rijgedrag. 1 Op 10 voor een X5 is erg zuinig imho...tomgtr schreef:Nu de X5 eerste diesel en dat ding rijdt 1:10. Eindelijk een verbetering maar doh voor diesel toch niet echt schokkend zuinig
4.0D (de vroegere 3.5D). Maar goed, zit veel stad verkeer bij, file en dat sort dingen. Maar 1:10 was een tank met relatief veel snelweg ritten. Vrouw met Hernia rijden maakt je heel rustig...Arthur schreef:Oh, ik had verwacht dat een X5 diesel (3.0d?) toch wel 1:12 zou halen bij normaal gebruik?
Bram schreef:Even in het E39 topic kijken wie er één voor de deur hebben staan. Koevoetje en schroevendraaier doen de rest
Gebruikers op dit forum: Arstey, Bokkepoot, Fabian, Gijzert, Google [Bot], GRzep, Kocheler, KoenM, MartijnGizmo, maurizio, Sabberjoch en 1 gast