Het grote betaalbare 8 cilinder occasion draadje!
-
Re: Het grote betaalbare 8 cilinder occasion draadje!
Nu nog die stomme afdekklep eraf trekken en schapen vervoeren. Zoals het hoort!
- GTRene
met die kleur wel een beetje into your face, maar wel gaaf het idee and power.
Coen Vink? is dat niet zo'n rally rijder?
Coen Vink? is dat niet zo'n rally rijder?
-
Tikje illegaal maar wel heel gaaf!Niels v/d burgh schreef:En heule dikke 8 cilinder![]()
http://link.marktplaats.nl/723665101" onclick="window.open(this.href);return false;

- GTRene
leuk prijsje voor een leuke V8 combi>
met de 4.6 mustang motor waar dus veel meer uit te peuren valt
maar zo al leuk voor 260pk
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=238729179" onclick="window.open(this.href);return false;

zoiets kan best leuk klinken
of zo'n T model aan de autocross
07-2004 = 8.000,-euro met 120.000kmMG ZT 4.6 V8 260 T
met de 4.6 mustang motor waar dus veel meer uit te peuren valt

maar zo al leuk voor 260pk
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=238729179" onclick="window.open(this.href);return false;
zoiets kan best leuk klinken
of zo'n T model aan de autocross

-
- Martijn_bmw
MG ZT V8 heb ik inderdaad ook al meerdere keren voorgesteld.
fantastische auto

het is dat de brandstofkosten van zo'n V8 met 25K km per jaar (voor mij) niet op te brengen zijn maar anders was ik zeker gaan kijken bij deze: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=238729179" onclick="window.open(this.href);return false;
fantastische auto

het is dat de brandstofkosten van zo'n V8 met 25K km per jaar (voor mij) niet op te brengen zijn maar anders was ik zeker gaan kijken bij deze: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=238729179" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Klopt, is al vaker voorbij gekomen, maar niet in station voor deze prijs!MG ZT V8 heb ik inderdaad ook al meerdere keren voorgesteld.

- Martijn_bmw
Das waar! Nou wat Let je
halen dat ding 

- Petrolhead Tom
Wat een moddervet ding! Heel fijn dat de S2000 nog niet verkocht is. Dit is echt het toppunt van een geschikte impuls aankoop.
- Richard430
Ik werd zojuist getipt, dat een kennis van me zijn zwarte E39 540i met handbak binnenkort in de verkoop gaat doen. 17x.xxx km met alle rekeningen en dergelijke erbij. Verleidelijk 

- GTRene
tot nu toe klinkt dat goed...
dan nog wat voor interieur e.d.
dan nog wat voor interieur e.d.

-
Mag ik z'n gegevens?!Richard430 schreef:Ik werd zojuist getipt, dat een kennis van me zijn zwarte E39 540i met handbak binnenkort in de verkoop gaat doen. 17x.xxx km met alle rekeningen en dergelijke erbij. Verleidelijk

Ik pb je mijn email!

- Tim N
Stemmetje op je schouder moet ZT ZT ZT ZT schreeuwen!!!!
Ideale Family car + V8 + apart + erg bijzonder.
Ideale Family car + V8 + apart + erg bijzonder.
- dvh
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... pties.html" onclick="window.open(this.href);return false;
.......................................................................................................................
.......................................................................................................................
- Petrolhead Tom
Ik durf het niet aan. Sowieso een M bmw vind ik eng. Alles is duur. 

- GTRene
nwe apk zit er op...dat scheelt ook al en de prijs en kleur e.d. zijn goed...
natuurlijk wel ff horen lopen en rijden maar ik zou het denk wel aan durven als dat goed is
blijft altijd een technisch verhaal maar denk dat je wel vlot erbij moet zijn met deze, weg is pech
die ZT is een heule leuke "familie" (papa) kar
natuurlijk wel ff horen lopen en rijden maar ik zou het denk wel aan durven als dat goed is

blijft altijd een technisch verhaal maar denk dat je wel vlot erbij moet zijn met deze, weg is pech

die ZT is een heule leuke "familie" (papa) kar

-
Ooit wel eens de bouwkwaliteit van MG's bekeken?? Zo'n ding wil je nog niet voor je verdriet...
- GTRene
ook bij die meer moderne ala ZT ? ding is van 2004
en nee ik zou het niet weten bij die types
een beetje handig zijn kan best helpen, denk niet dat ze erg ingewikkeld zijn of valt dat tegen
en nee ik zou het niet weten bij die types

een beetje handig zijn kan best helpen, denk niet dat ze erg ingewikkeld zijn of valt dat tegen

- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
Geen idee waarom, maar ik krijg geen goed gevoel bij die m5. Zie handrem, dakspoiler en de te donkere velgen.
- GTRene
handrem knop en pedalen zijn zo te zien van AC Schnitzer?
hoeft opzich niks mis mee te zijn, maar begrijp wat je wil zeggen, zou me er niet door uit het veld laten slaan
wel benieuwd hoe die verder loopt en onderstel e.d. hoe dat overkomt na een testrit, moet je wel wat M5 ervaring hebben denk om bepaalde zaken eventueel te kunnen horen?
of ff Knot meenemen
hoeft opzich niks mis mee te zijn, maar begrijp wat je wil zeggen, zou me er niet door uit het veld laten slaan

wel benieuwd hoe die verder loopt en onderstel e.d. hoe dat overkomt na een testrit, moet je wel wat M5 ervaring hebben denk om bepaalde zaken eventueel te kunnen horen?
of ff Knot meenemen

-
Dan wel meteen geld apart houden voor nieuwe achterbanden.GTRene schreef:of ff Knot meenemen

- GTRene
kijk deze dan
en dat voor dat geld...dat interieur lijkt ook nog super. 3.490,-gbp
nog weinig km ook.
LHD LOW MILEAGE V8 MERCEDES E420 LEFT HAND DRIVE For Sale (1997)

en dat voor dat geld...dat interieur lijkt ook nog super. 3.490,-gbp
nog weinig km ook.
LHD LOW MILEAGE V8 MERCEDES E420 LEFT HAND DRIVE For Sale (1997)
http://www.carandclassic.co.uk/car/C438069#" onclick="window.open(this.href);return false;MERCEDES E420 V8 LHD
A really genuine and rare V8 4.2 with only 1 elderly owner from 1997 to late 2011 ,very low miles of 62k recorded -(102 kms) garaged from new the car has spent its life in Spain and Germany (on German registration). NOW UK REGISTERED WITH - PAPERWORK FOR EASY EXPORT tax till May only (£220 pa) absolutely amazing bodywork, still nice and fresh inside with no unsightly wear to the cabin or load space area.
power fold mirrors, 16" alloy wheels , climate and cruise control, traction and ESP control, virtually unused high quality single point towball
spare wheel unused, lighter/ashtray unused , original overmats so carpets like new as well even had seat covers fitted so absolutely lovely inside , alloys without corrosion on recent set of Michelin Primacy 3 tyres
The car is superb visually and also to drive ,
The V8 elegance was an expensive car when new , this is a rare low mileage V8,
without doubt the best quality LHD you will find at this price also has detailed inspection report available
- GTRene
of deze AMG van 1998 ook lage kmst en slechts 3.495,-gbp

beide benzen lijken mij leuker en krachtiger dan een 740i

MERCEDES E55 AMG ***LHD*** For Sale (1998)
beide benzen lijken mij leuker en krachtiger dan een 740i

http://www.carandclassic.co.uk/car/C423120" onclick="window.open(this.href);return false;1998 MERCEDES E55 AMG
Left Hand Drive
UK REGISTERED
ONLY 138k km/ 84k miles
VOSA verified Milage
HPI CLEAR
Excellent condition for age
Drives absolutely faultless, Immense Power,
True autobahn cruiser!
No service history with car was lost by previous owner
Full Aventguard Spec including:
Xenon Lights, Sunroof, small screen SAT NAV, tape + 6 cd changer, Bose Speaker Package, Bluetooth Handsfree, Reverse Parking sensors,
Full Leather Drivers+ Passenger Heated/Electric/Memory Seats
E/w, e/m, c/l, airbags, Front and Rear Armrest, Dual Climate Control with a/c, 2 remote Keys, Genuine 18" Amg Monoblock staggered Alloys with excellent tyres, Sports Amg twin exit Exhaust
Price Reduced: £3495
International Buyers Welcome
Can arrange delivery throughout Europe
- Richard430
Ik zal, als W210 E430 eigenaar, even iedereen een gunst doen door dit te roepen: NEE ROEST ROEST ROEST TAXI TAXI TAXI
Even serieus: Die eerste E420 vind ik te duur en is echt optieloos...
De E55 is wel leuk maar de kleur zie je mij alleen te vaak. Persoonlijk natuurlijk.
Maar hier in Nederland vind je voor dat geld ook wel een E55. Echter kost een goede en vooral nette, minstens 7K voor een pre-facelifter. Facelift model in de juiste uitvoering met een dikke optielijst gaat je toch echt een 10-12K kosten.
Roest is natuurlijk een issue bij deze modellen. Het is wel behoorlijk tegen te werken, door gewoon je auto goed schoon te maken. Denk aan de omgekrulde spatbordranden die vol gaan zitten met zand bijvoorbeeld. Ook willen ze onder de deurrubbers wel eens roesten, daar blijft vocht zitten.
Echter staat er wel tegenover dat ze heel betrouwbaar zijn. Ik heb nog nooit zo'n betrouwbare auto gehad als mijn E430. Nooit een elektronische storing of weet ik veel wat. Enige wat ik tot nu toe heb gehad, over 40dkm is een vast zittende remklauw rechts achter. Olieverbruik is ongeveer een halve liter op 12dkm.
Het brandstofverbruik is nog leuker
Gemiddeld 1 op 9, met relatief weinig snelweg. Regelmatig rij ik richting Bottrop, met af en toe wat uitschieters van het gaspedaal.. 1 op 12.

Even serieus: Die eerste E420 vind ik te duur en is echt optieloos...
De E55 is wel leuk maar de kleur zie je mij alleen te vaak. Persoonlijk natuurlijk.
Maar hier in Nederland vind je voor dat geld ook wel een E55. Echter kost een goede en vooral nette, minstens 7K voor een pre-facelifter. Facelift model in de juiste uitvoering met een dikke optielijst gaat je toch echt een 10-12K kosten.
Roest is natuurlijk een issue bij deze modellen. Het is wel behoorlijk tegen te werken, door gewoon je auto goed schoon te maken. Denk aan de omgekrulde spatbordranden die vol gaan zitten met zand bijvoorbeeld. Ook willen ze onder de deurrubbers wel eens roesten, daar blijft vocht zitten.
Echter staat er wel tegenover dat ze heel betrouwbaar zijn. Ik heb nog nooit zo'n betrouwbare auto gehad als mijn E430. Nooit een elektronische storing of weet ik veel wat. Enige wat ik tot nu toe heb gehad, over 40dkm is een vast zittende remklauw rechts achter. Olieverbruik is ongeveer een halve liter op 12dkm.
Het brandstofverbruik is nog leuker

Laatst gewijzigd door Richard430 op 29 sep 2013, 02:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- Richard430
Overigens nog een kleine toevoeging. Wegligging is ook gewoon goed, zolang je maar een Avantgarde onderstel hebt op zijn minst. Ik heb de optie Adaptive Damping System op mijn E430. Als ik die in standje sport heb staan zou je niet zeggen dat je in een Benz zit.
Enige wat wel minder is, is het stuurgevoel bij de E420/430. Standaard zit daar Parameterlenkung op. Snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging. Maar ook op hogere snelheid heb je weinig stuurgevoel zeg maar. Niet erg licht, maar absoluut niet sportief. Ik gebruik hem als Daily en geniet alleen maar van het geluid, weinig boeiend dus. Bij een AMG model is dit wel een stuk beter.
Enige wat wel minder is, is het stuurgevoel bij de E420/430. Standaard zit daar Parameterlenkung op. Snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging. Maar ook op hogere snelheid heb je weinig stuurgevoel zeg maar. Niet erg licht, maar absoluut niet sportief. Ik gebruik hem als Daily en geniet alleen maar van het geluid, weinig boeiend dus. Bij een AMG model is dit wel een stuk beter.