Uhmm...welke van de twee? Beetje summier zeg.ErikS schreef:Heerlijke auto!
Eriks E36 320 cabrio - Full Detail
- ///Joost
Re: Eriks E36 328 cabrio + VW Up! + Audi A4 avant 1.8T Quat
-
ErikS
Ik ben inderdaad rondjes wezen rijden, eerst oude tank 95 leeg, en nu een vers tankje 98 (BP) erin.
Blokje loopt na een paar (100) km's echt mooier. Kost wel weer een sloot meer geld, maar ik kijk het even aan.
Ik zal straks ff een mooie update doen incl een paar foto's.
Blokje loopt na een paar (100) km's echt mooier. Kost wel weer een sloot meer geld, maar ik kijk het even aan.
Ik zal straks ff een mooie update doen incl een paar foto's.
- ///Joost
Klinkt goed. Ik heb zelf alleen nog 95 erin gekiepert. Ik ga ook nog wel een keer het verschil uitproberen. Ik ben benieuwd naar je foto's! Ook interieur graag...
- GTRene
met een beetje geluk loopt ie ook wat zuiniger vanwege de betere verbranding...moet je natuurlijk niet gekker gaan rijden
maar als je dan het verschil berekend kan je uiteindelijk toch goedkoper uit zijn met die 98
en dan nog...als bij jou die brandstof fijner aanvoelt voor de motor dan voor die paar cent jaarlijks extra ook wat extra 'fun' en of gemoedsrust
maar als je dan het verschil berekend kan je uiteindelijk toch goedkoper uit zijn met die 98
en dan nog...als bij jou die brandstof fijner aanvoelt voor de motor dan voor die paar cent jaarlijks extra ook wat extra 'fun' en of gemoedsrust
-
ErikS
't scheelt 20 cent per liter hier, Rene......
Dat ga je er nooit uithalen!
Wat diep trieste telefoon pics van vanmorgen:

Geen tijd gehad voor serieuze foto's, stinkerklaas inkopen gedaan........
Hij rijd heerlijk, wat stug met de 18" en S line onderstel, maar wel goed. Powerband van een turbomotor is gewoon weer ff wennen na het geweldige 328 blok.
Dat ga je er nooit uithalen!
Wat diep trieste telefoon pics van vanmorgen:
Geen tijd gehad voor serieuze foto's, stinkerklaas inkopen gedaan........
Hij rijd heerlijk, wat stug met de 18" en S line onderstel, maar wel goed. Powerband van een turbomotor is gewoon weer ff wennen na het geweldige 328 blok.
- dvh
Mooi dat frozen grey 
- ///Joost
Wow, mooi hoor! Je weet dat je de aansteker kunt wegklappen?
En gaat jouw handschoenenkastje ook zo stroef? lol...kwaaltje...
Die bumpers doen hem toch wel goed smoelen, ziet er erg knap uit. Door blades ben ik ook nog van plan om te monteren i.c.m. leuke 18" velgen voor de zomer.
De jouwe is duidelijk wat sportiever ingericht dan de mijne, maar dat mag de pret niet drukken. Ook ik moet 'nogal wennen' aan het koppelverloop van een turbo. En dat is een understatement.
Die bumpers doen hem toch wel goed smoelen, ziet er erg knap uit. Door blades ben ik ook nog van plan om te monteren i.c.m. leuke 18" velgen voor de zomer.
De jouwe is duidelijk wat sportiever ingericht dan de mijne, maar dat mag de pret niet drukken. Ook ik moet 'nogal wennen' aan het koppelverloop van een turbo. En dat is een understatement.
- Peric
Mooie auto Erik! Precies de juiste velgen eronder.

- GTRene
idd, staat er goed bij zo
eneuh 20cent verschil
dan red je het niet nee, ik dacht wellicht iets van 10cent oid.
ik tank te weinig, wat wel weer goed voor mijn banksaldo is maar kan zo de prijzen niet onthouden en de gedachte wat ik had komt nog uit een ver verleden
ik had destijds zoiets met een gewone Tango R98 en een duurdere Superplus R98, die was iets van 7 of 10cent per liter duurder, echter ik merkte dat die auto er veel beter op liep en ik elke tank aardig wat km verder kwam elke keer.
Plus ik kreeg daar zegels (bij Tango niet) die je in kon leveren voor geld en al met al op jaarbasis dus incl meer km per liter (besparing liters brandstof met zelfde km) en de zegels voor geld,
ik zelfs nog iets van 2cent per liter bespaarde bij die duurdere pomp/brandstof, maar je je dus snel verkeek op de prijs die je direct betaald aan de pomp. (zoiets was het ongeveer denk ik)
eneuh 20cent verschil
dan red je het niet nee, ik dacht wellicht iets van 10cent oid.
ik tank te weinig, wat wel weer goed voor mijn banksaldo is maar kan zo de prijzen niet onthouden en de gedachte wat ik had komt nog uit een ver verleden
ik had destijds zoiets met een gewone Tango R98 en een duurdere Superplus R98, die was iets van 7 of 10cent per liter duurder, echter ik merkte dat die auto er veel beter op liep en ik elke tank aardig wat km verder kwam elke keer.
Plus ik kreeg daar zegels (bij Tango niet) die je in kon leveren voor geld en al met al op jaarbasis dus incl meer km per liter (besparing liters brandstof met zelfde km) en de zegels voor geld,
ik zelfs nog iets van 2cent per liter bespaarde bij die duurdere pomp/brandstof, maar je je dus snel verkeek op de prijs die je direct betaald aan de pomp. (zoiets was het ongeveer denk ik)
- Tim N
Nice, paar S4 wielen eronder en het is af. deze reps snel op MP zetten 
-
ErikS
Dit zijn geen Rep's.... S4 velgen;Tim N schreef:Nice, paar S4 wielen eronder en het is af. deze reps snel op MP zetten
Ik houd de markt in de gaten. Zodra ik een nette set tegenkom voor de goede prijs hap ik toe.
@ Joost; Wist ik niet, gelijk even kijken straks!
@ kastje; Is bij mij gerepareerd. Eerst wou hij bijna niet open, nu weer zoals 't hoort.
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
Deze wielen staan toch goed Erik!
Beter geld investeren in een comfortabeler onderstel. Audi + Sline is TE hard, zonder sportief te zijn. Vreselijk.
Beter geld investeren in een comfortabeler onderstel. Audi + Sline is TE hard, zonder sportief te zijn. Vreselijk.
-
ErikS
Ze zijn niet echt netjes meer, zeg maar gewoon te ver beschadigt.indobesar schreef:Deze wielen staan toch goed Erik!
Doorn in het oog op zo'n nette wagen.
Ik vind het verder wel een lekker onderstel, alleen niet op een klinkerweg.
- Tim N
Is de trekhaak trouwens afneembaar?
Wielen wel oem Audi als ik het goed begrijp? Zijn die ook als non RS4 fittment geleverd dan?
Wielen wel oem Audi als ik het goed begrijp? Zijn die ook als non RS4 fittment geleverd dan?
- ///Joost
Had de RS een andere ET waarde dan? Ik dacht dat alle A/S/RS4's dezelfde ET hadden. Weer wat geleerd...Tim N schreef: Wielen wel oem Audi als ik het goed begrijp? Zijn die ook als non RS4 fittment geleverd dan?
-
ErikS
Audi logo staat aan den binnenkant.....Tim N schreef:Is de trekhaak trouwens afneembaar?
En voor zo ver ik weet vallen alle pre 2007 velgen in et 33 tot 47, monteerbaar onder een b6 dus.
Trekhaak helaas niet afneembaar. Misschien schroef ik die er wel onderuit.
- Martijn_bmw
trekhaak zou ik er inderdaad onderuit halen! staat niet mooi icm de rest van de achterkant.
verder mooie auto en uitvoering zeg
veel plezier er mee 
verder mooie auto en uitvoering zeg
-
ErikS
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr
Multisteek is nooit OEM neem ik aan?!
Nee, kan niet.. Ze 'staan' ook niet zo mooi als ik het vergelijk met een OEM velg.
Deze ogen lomper.
Nee, kan niet.. Ze 'staan' ook niet zo mooi als ik het vergelijk met een OEM velg.
Deze ogen lomper.
- ///Joost
ErikS schreef:http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr
Deze ogen lomper.
OEM is inderdaad geen multisteek, maar als je die MP velgen vergelijkt met deze OEM velgen, dan lijken ze er wel behooooorlijk veel op als je de multisteek wegdenkt.
Zijn die 18" CK 011 BBS'en niks voor jou die ook op MP staan? Die vind ik ook echt
-
ErikS
Klopt, ik dacht even dat de 'v'tjes aan het einde van de spaken minder groot waren.
My bad.
Welke BBS bedoel je?
- Robin Hartog
///Joost schreef:ErikS schreef:http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr
Deze ogen lomper.
OEM is inderdaad geen multisteek, maar als je die MP velgen vergelijkt met deze OEM velgen, dan lijken ze er wel behooooorlijk veel op als je de multisteek wegdenkt.
Zijn die 18" CK 011 BBS'en niks voor jou die ook op MP staan? Die vind ik ook echt.
Niet verkeerd inderdaad!
- ///Joost
Moet ik je nou alles voorkauwen?ErikS schreef:
Welke BBS bedoel je?
http://link.marktplaats.nl/1004134493
Als ze er in de lente nog liggen koop ik ze zelf.
-
ErikS
Owh, die!
Ik ben zo iemand die graag een set velgen mét banden koopt.... voor ongeveer dat geld.
Daar gaat ook weer netjes 600 euro aan banden om + balanceren en monteren.... dan ben je zo 1400 euro verder in totaal, en dat vind ik niet in verhouding tot de wagen.
Ik ben zo iemand die graag een set velgen mét banden koopt.... voor ongeveer dat geld.
Daar gaat ook weer netjes 600 euro aan banden om + balanceren en monteren.... dan ben je zo 1400 euro verder in totaal, en dat vind ik niet in verhouding tot de wagen.
- Peric
Die advertentie die jij plaats van die S4-velgen, daarvan zijn de banden ook zo goed als op hoor. Dus daar komen ook nog nieuwe banden bij.
-
ErikS
Ik weet het.Peric schreef:Die advertentie die jij plaats van die S4-velgen, daarvan zijn de banden ook zo goed als op hoor. Dus daar komen ook nog nieuwe banden bij.
Vorige week stond er een OEM set op, met 7mm banden voor 675.
Was helaas net te laat.
Het kan dus wel.