Rechtszaak Wilders

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Re: Rechtszaak Wilders

Bericht door smiley » 09 nov 2010, 14:04

Sterk stukkie:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/Nie ... rden.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 09 nov 2010, 14:24

Ach, Saladin en Richard Leeuwenhart wisten het ook al.....................

Michel P

Bericht door Michel P » 09 nov 2010, 14:41

romo schreef:Ach, Saladin en Richard Leeuwenhart wisten het ook al.....................
Je bedoelt Thilo Sarrazin denk ik.....

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 09 nov 2010, 14:59

Michel P schreef:
romo schreef:Ach, Saladin en Richard Leeuwenhart wisten het ook al.....................
Je bedoelt Thilo Sarrazin denk ik.....

Nee die bedoelde ik niet....................ik bedoel wat ik vermeld heb................ik geef toe, het is meer dan 800 jaar geldeden, dus het kan enige moeite kosten om het te snappen..........

romo

Bericht door romo » 09 nov 2010, 15:00

Zoek maar even na.........

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 09 nov 2010, 15:02

Michel P schreef:Je bedoelt Thilo Sarrazin denk ik.....
Nee, iets verder terug :wink:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eerste_Kruistocht" onclick="window.open(this.href);return false;

Hielke

Bericht door Hielke » 09 nov 2010, 17:32

smiley schreef:Sterk stukkie:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/Nie ... rden.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja, goed stuk. En daarom moeten die dubbele nationaliteiten ook zo snel mogelijk worden afgeschaft.

Wij Friezen hebben het gekund, nu de Turken en Marokkanen nog :wink:

GTRene

Bericht door GTRene » 09 nov 2010, 17:37

:lol:

romo

Bericht door romo » 09 nov 2010, 19:35

Net op het 6 uur journaal;

Een stel, Nederlandse vader en een Marokkaanse moeder, met een kindje. Pa doet aangifte bij de Burgerlijke Stand. Geeft een Nederlandse nationaliteit op. Dit wordt geweigerd; de Marokkaanse nationaliteit moet erbij....................

Pa is des duivels, wil dit niet, maar krijgt het niet voorelkaar.....................

Nou vraag ik je............................. :hmmm: :?

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 09 nov 2010, 19:36

Aparte combinatie...

Macboy

Bericht door Macboy » 09 nov 2010, 19:37

Robin, Turkije bemoeit zich helemaal niet met het Nederlandse asielbeleid. Turkije doelt op een overeenkomst tussen EU en Turkije, waar Nederland onderdeel van is als verdragsland. Dit is van toepassing op immigratie (reguliere toelating) en niet op asielgebied.

Verder wil ik opmerken dat ook mijn ouders 40 jaar geleden als gastarbeiders hier zijn gekomen. Zij spreken de taal prima. Je kunt weliswaar horen dat ze niet Nederlands zijn, maar je kunt wel met ze lachen (goede graadmeter voor taalkennis). Mijn ouders zijn beide gepensioneerd maar ze gaan niet terug naar Macedonië. Als ze daar zijn, dan missen ze na 6 weken Holland alweer :)
Dat lijkt me nu een goed voorbeeld van integratie.

(hoeveel Hollanders een moord zouden doen om in een Middellands Zee klimaat te kunnen pensioneren laat ik maar even in het midden 8) ).

romo

Bericht door romo » 09 nov 2010, 19:38

Begrijp net dat de 2e Kamer zich hier over gaat buigen..........................

romo

Bericht door romo » 09 nov 2010, 19:46

Hier de link;

http://nos.nl/video/197158-gemeente-moe ... reren.html" onclick="window.open(this.href);return false;

GTRene

Bericht door GTRene » 09 nov 2010, 20:04

ze willen eerst nog met de koning van Marokko praten over zijn onderdanen

ze kunnen de wet best veranderen en die draad/navelstreng met Marokko breken en ook met Turkije e.d.

handelen met elkaar als landen onderling oke,
maar niet die andere vooroorlogse, euh middeleeuwse euh? anyway oud gedoe van geloof en afstammeling en dus onderdaan/onderdanig/onderaan
en bepalen wat een ander wel of niet mag terwijl ie eigenlijk geen burger is
of meer is van dat oud gezeur-land.

dvh

Bericht door dvh » 09 nov 2010, 21:07

* kijkt even in dit topic : 'oh nog steeds niks nieuws' en klikt weer weg *

:mrgreen:

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 09 nov 2010, 21:09

:mrgreen: priceless, dvh

Michel P

Bericht door Michel P » 09 nov 2010, 22:25

Macboy schreef: Verder wil ik opmerken dat ook mijn ouders 40 jaar geleden als gastarbeiders hier zijn gekomen. Zij spreken de taal prima. Je kunt weliswaar horen dat ze niet Nederlands zijn, maar je kunt wel met ze lachen (goede graadmeter voor taalkennis). Mijn ouders zijn beide gepensioneerd maar ze gaan niet terug naar Macedonië. Als ze daar zijn, dan missen ze na 6 weken Holland alweer :)

(hoeveel Hollanders een moord zouden doen om in een Middellands Zee klimaat te kunnen pensioneren laat ik maar even in het midden 8) ).
+1

Je moeder spreekt zeker meer dan prima Nederlands.

Michel

Tom

Bericht door Tom » 09 nov 2010, 22:38

Macboy jij spreekt zelf ook prima Nederlands... zolang je geen leer met contrasterende stiksels ziet... dan komt er wat anders uit je mond Afbeelding

GTRene

Bericht door GTRene » 09 nov 2010, 22:41

:roflol:

Maus335i

Bericht door Maus335i » 09 nov 2010, 22:56

Macboy schreef:Robin, Turkije bemoeit zich helemaal niet met het Nederlandse asielbeleid. Turkije doelt op een overeenkomst tussen EU en Turkije, waar Nederland onderdeel van is als verdragsland. Dit is van toepassing op immigratie (reguliere toelating) en niet op asielgebied.

Verder wil ik opmerken dat ook mijn ouders 40 jaar geleden als gastarbeiders hier zijn gekomen. Zij spreken de taal prima. Je kunt weliswaar horen dat ze niet Nederlands zijn, maar je kunt wel met ze lachen (goede graadmeter voor taalkennis). Mijn ouders zijn beide gepensioneerd maar ze gaan niet terug naar Macedonië. Als ze daar zijn, dan missen ze na 6 weken Holland alweer :)
Dát zouden meer mensen moeten doen :mrgreen:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 10 nov 2010, 09:24

Macboy schreef:Robin, Turkije bemoeit zich helemaal niet met het Nederlandse asielbeleid. Turkije doelt op een overeenkomst tussen EU en Turkije, waar Nederland onderdeel van is als verdragsland. Dit is van toepassing op immigratie (reguliere toelating) en niet op asielgebied.

Goed verhaal, jij zal 't wel weten, maar het ligt volgens mij net iets minder simpel, die Turkije bemoeienis(???) , ik heb 't iig niet uit m'n duim gezogen.

EN ik ken jou persoonlijk. Dat scheelt de helft.

Misschien ligt 't soms aan de manier van schrijven van Ravin EG en Metin, dat ik daarop OOK wat korter door de bocht reageer/schrijf, excuses daarvoor.

Zoals jij schrijft neem ik geen 'aanstoot' aan in 't algemeen.

De laatste post van EG in deze kwestie was verhelderend. Zo hoort 't. Maar toen batste Hielke er al weer overheen met 'n nog verhelderender verhaal imo.... :wink:

'C'est le ton qui fait la musique' geldt helemáál voor óns op 't platte internet, met alle discussies, vaak wordt voorbij gegaan aan de kern die vaak wel ok is, maar de vorm hoe 't gebracht wordt laat(ook bij mij!) soms wel 'ns wat te wensen over, en daar kijken we vaak als eerste naar, met actie op reactie tot gevolg. Moeilijk.

Robin

Bericht door Robin » 10 nov 2010, 09:36

Las zojuist nog iets over Armenië(oudste christelijke land begreep ik) en de berg Ararat, op Turks grondgebied, tegenover de hoofdstad liggend. Daar zou de vermeende Ark van Noach zijn gestrand, dat wist ik al. Al ben ik niet religieus, toch bere interessant dat gebied!

Archeologen hadden wél een nog steeds flubberige substantie gevonden in 'n bergkloofje daar. Bleek om sperma achtig substantie te gaan, eeuwen en eeuwenoud blijkt uit DNA onderzoek: De Kwark van Noach., :wink:

GTRene

Bericht door GTRene » 10 nov 2010, 09:47

Robin schreef:Las zojuist nog iets over Armenië(oudste christelijke land begreep ik) en de berg Ararat, op Turks grondgebied, tegenover de hoofdstad liggend. Daar zou de vermeende Ark van Noach zijn gestrand, dat wist ik al. Al ben ik niet religieus, toch bere interessant dat gebied!

Archeologen hadden wél een nog steeds flubberige substantie gevonden in 'n bergkloofje daar. Bleek om sperma achtig substantie te gaan, eeuwen en eeuwenoud blijkt uit DNA onderzoek: De Kwark van Noach., :wink:
whaha kwakkie van :roflol:

trouwens op dat Turkse? grondgebied...zouden ze ook een stel varkens aan boord hebben gehad op het oh zo machtige schip van Noach? :hmmm: :wink:

Robin

Bericht door Robin » 10 nov 2010, 09:51

[nóg flauwer mode on]
Ze hebben ook de toch nog redelijk bewaard gebleven maar compleet verroeste auto (van Noach?) daar gevonden, een Alfa 75 (RWD111!!!!!1!1). De TwinSpark van Noach.
[/off]

dvh

Bericht door dvh » 10 nov 2010, 09:56

Wat een informatie op de vroege morgen... :morecoffee:

Plaats reactie