Gewoon door blijven proberen.RVV schreef:Ventje van mij gooide laatst de iPhone4 van mijn vrouw naar beneden van de overloop zo op de plavuizen. Zit wel een beschermkapje op, en wonder boven wonder helemaal niets aan de hand met de iPhone. Nog geen krasje.
iPhone
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Iphone 4
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- Michel P
Robin schreef:Gewoon door blijven proberen.RVV schreef:Ventje van mij gooide laatst de iPhone4 van mijn vrouw naar beneden van de overloop zo op de plavuizen. Zit wel een beschermkapje op, en wonder boven wonder helemaal niets aan de hand met de iPhone. Nog geen krasje.
Hoe droog
- Robin Hartog
Mijn zus liet haar iPhone 4 vallen op de vloerbedekking (met hoesje) en scherm was helemaal naar de kl#te. Mooi zuur, gelukkig had ze een verzekering.RVV schreef:Ventje van mij gooide laatst de iPhone4 van mijn vrouw naar beneden van de overloop zo op de plavuizen. Zit wel een beschermkapje op, en wonder boven wonder helemaal niets aan de hand met de iPhone. Nog geen krasje.
- Luco
weet iemand nu nog nuttige aps?
-
Tom
Stil hier?! Niemand gister gekeken (op rivanov na
).
Gister is iOS 5 aangekondigd, weer veel verbeteringen:
http://www.apple.com/ios/ios5/gallery.html#video-ios" onclick="window.open(this.href);return false;
Heel die keynote was cool, ze hebben niet stilgezeten. Dat OS X Lion is beter dan ik verwacht had en ook dat iCloud is pretty cool
http://www.apple.com/ios/ios5/gallery.html#video-ios" onclick="window.open(this.href);return false;
Heel die keynote was cool, ze hebben niet stilgezeten. Dat OS X Lion is beter dan ik verwacht had en ook dat iCloud is pretty cool
- Michel P
En wanneer beschikbaar? Nu?
Michel
Michel
-
Tom
OS X Lion: juli.Michel P schreef:En wanneer beschikbaar? Nu?
Michel
iOS 5: herfst.
- Robin Hartog
Zeker wel gekeken als Apple fanboy!Tom schreef:Stil hier?! Niemand gister gekeken (op rivanov na).
Ben erg benieuwd naar iCloud en iOS5!
-
OnlineWJ
Elke keer als ik mijn Iphone in zo'n dock zet dat ik bij me computer heb staan dan gaat die automatisch synchroniseren. Kan ik dit ook ergens uitzetten? Misschien zit ik er gigantisch overheen te kijken maar ik zie het nergens in Itunes staan. Als ik wil synchroniseren dan ram ik zelf wel op die knop...
- Robin Hartog
Misschien helpt dit? http://www.iphoneclub.nl/iphone-tips/it ... voorkomen/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
OnlineWJ
Hmmm ik kan dat niet vinden, ik het Itunes op een gewone PC met windows. Misschien dat dat het probleem is. (Dat hele tabblad apparaten zie ik niet)
- Martin van der Zwaard
Volgens mij moet je dat wel in kunnen stellen. Heb ik met een iPod wel gedaan iig.
- Robin Hartog
Volgens mij moet hij wel aangesloten zijn, of is 'ie dat ook?
-
OnlineWJ
Yup hij is aangesloten. (heb het ook geprobeerd zonder)
Met mijn Ipod touch had ik het ook ingesteld. (heb ik ondertussen niet meer en is ook al enige Itunes versies geleden)
Nu kan ik het alleen niet vinden.
Met mijn Ipod touch had ik het ook ingesteld. (heb ik ondertussen niet meer en is ook al enige Itunes versies geleden)
Nu kan ik het alleen niet vinden.
- Michel P
Recht boven in het scherm naast de accu heb ik een cirkel met een slotje erin, het scherm draait niet meer me als ik landscape wil, hoe kan ik weer terug zetten naar automatisch meedraaien?
Michel
Michel
- RVV
Heb je die er niet op zitten? :beam:
- Michel P
RVV schreef:
Heb je die er niet op zitten? :beam:
Toen begon de ellende
- Robin Hartog
Twee keer home butten en dan naar de icoontjes naar rechts swipen. Linker icoontje naast je iPod (Of youtube als je dat als laatste hebt gebruikt; standaard is het het iPod icoontje) indrukken.Michel P schreef:Recht boven in het scherm naast de accu heb ik een cirkel met een slotje erin, het scherm draait niet meer me als ik landscape wil, hoe kan ik weer terug zetten naar automatisch meedraaien?
Michel
-
OnlineWJ
twee keer snel op de "home button" drukken (die fysieke knop op je iphone). Dan krijg je onderaan dat menu'tje. Dan naar links scrollen en daar kan je het uitzetten.
- Michel P
WJ schreef:twee keer snel op de "home button" drukken (die fysieke knop op je iphone). Dan krijg je onderaan dat menu'tje. Dan naar links scrollen en daar kan je het uitzetten.
Merci!!
Michel
- Robin Hartog
Dusdat.WJ schreef:twee keer snel op de "home button" drukken (die fysieke knop op je iphone). Dan krijg je onderaan dat menu'tje. Dan naar links scrollen en daar kan je het uitzetten.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Tegenhanger van whats app
http://www.fring.com/iphone" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fring.com/iphone" onclick="window.open(this.href);return false;
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
Dat is meer een all-in-one messenger zoals ebuddy.romo schreef:Tegenhanger van whats app
http://www.fring.com/iphone" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
In China zijn dus nep Apple winkels zoals deze: