Ik heb jaarkaart gehaald en dat is een pasje geworden.

Ik heb jaarkaart gehaald en dat is een pasje geworden.
Peter, hoe zit dat met de 31e maart op De Nordschleife? Worden er dan ook BMW's voor een uur verhuurd? Ik wil ook weer eens acte de presence geven.Peter Tunissen schreef: 11 mar 2017, 20:18 Gaaf, wij zijn met DF am Ring ook bijna klaar voor het nieuwe seizoen!
Binnenkort meer hierover…![]()
Ah zo
Niet op Brünnchen toch (24u uitgezonderd natuurlijk)?JP schreef: 16 mar 2017, 21:11 Nou, een dagje VLN gaan kijken of bijvoorbeeld de 24h, dan weten ze ook wel wat ze vragen aan Parkgebühr
ditZed240 schreef: 16 mar 2017, 21:07 Brünnchen is één of twee jaar al eens een stuk verbeterd. Daarvoor al eens met een onverlaagde familiebak flink over de grond geschaafd omdat m'n pa zo'n gat/sleuf door het regenwater over het hoofd zag.
Begrijp het ook wel een beetje, denk dat je qua vergunningen best wel eens moeilijk kunt zetten om er ff een dot asfalt neer te kwakken. Daarnaast zijn de kosten enorm, terwijl het ze vrijwel geen cent oplevert.
Aan de andere kant van de B412 tegenover Brunnchen (want dat was vol destijds) betaal je €5 om te parkeren tijdens VLN. Net zo'n zelfde maanlandschap als de overkant.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten