RVV schreef:Macboy Het Montageprobleem verhaal voor lief nemen is natuurlijk gewoon flauwekul, zoiets hoort van te voren in orde te zijn, ongeacht gebruiksdoel en en technische kennis van diegene die zo'n set afneemt . En drie keer op en neer rijden van ergens in Twente naar Eindhoven om het op te lossen helemaal van de zotte imho. Maar gezien het verhaal van de BMW reeptioniste![]()
Achteraf kijk je de koe in de ko......
Hoe vervelend ook, maar wat is het alternatief? Stennis schoppen? Daar schiet ik niets mee op, ze lossen de zaak op, goed ik moet er naar toe, tja, hoe vaak mag je met een kar naar de garage omdat het (ook) niet klopt??
Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt, das niet altijd leuk, maar goed, deal with it .........EN DAT IS WAT IK DOE......
Dat er een smeuig en leuk verhaaltje van wordt gemaakt wordt hier dan als zonde van de tijd afgedaan, tja, ik zal er toch heen moeten om het te laten oplossen dus maken we weer het beste ervan en het levert nog leuk leuk leesvoer op ook ( maar dat schat ik blijkbaar fout in).......maar goed, blijkbaar hebben vele mensen er problemen mee, meer dan ik waarschijnlijk..