Da's wel een goeie idd..'Volle magen jagen niet.'
Elke vorm van overlevingsinstinct drukken we hier in NL de kop in. Stel je eens voor dat je moe gaat worden.
Da's wel een goeie idd..'Volle magen jagen niet.'
Zelfde situatie hier maar als ik me niet vergis gaat kinderbijslag omlaag en die toeslag voor niet werkende vrouw eraf. Dus geniet er nog maar van deze maanddvh schreef:Wij krijgen (buiten de kinderbijslag) geen enkele toeslag.
Wel krijgt m'n vriendin een heffingskorting..
Dus ze werkt niet.. Maar krijgt toch iets van 130 euro netto per maand.
Nooit wat van begrepen.
Dus geen bijslag of wat dan ook. Je hoeft het ook niet terug te betalen.
Je krijgt gewoon geld en je hoeft er niet voor te werken.
Altijd al merkwaardig gevonden..
Vind het verder prima overigens...
Zo krijgen we toch nog een beetje terug van al wat we afgeven.
Maar geen enkele toeslag meer en dan minder belasting betalen is een mooie theorie.
Echter. Er werken zo ontzettend veel mensen aan dit draaiende systeem en die vreten er ook allemaal weer van. Als dat nu, vandaag, zou stoppen dan heb je gewoon een groot probleem.
Dan kunnen opeens heel veel mensen niet meer tanken, geen boodschappen doen, spijkerbroeken kopen ect.
Het uwv kan alle uitkeringbehoevende niet betalen> nog grotere staatsschuld en wat dan..?
Chaos.
Of buiten de EU, kijk maar naar wat Turkije krijgt.... 900 miljoen.Luco schreef:Dan doet de franse regering dat beter dan die heikneuters hier.
Maar ja ze brengen liever weg naar de eu dan dat ze het halen
Dat halen doen ze hier wel bij de ondernemers en werkenden.
We noemen ze dan kanslozen, maar eigenlijk zijn ze slimmer dan wij...
Ja als je de rekenrente aanpast, zoals in het filmpje het vat scheef zet, kortom de boel voor de gek houden, daarnaast is het aantal gebruikers dramatisch gestegen.GTRene schreef:leuk voorbeeld maar ook wel raar immers ze zeggen dat er meer geld in het vat zit dan ooit te voren, dus denk ik dat die redenatie/uitleg niet helemaal op gaat...![]()
althans niet die tekening met dat vat![]()
maar begrijp denk ik wel wat ze bedoelen.
Zo dat zijn serieuze bedragen.
bijna ongelofelijke bedragen voor sommige voorbeelden
GTRene schreef:bijna ongelofelijke bedragen voor sommige voorbeelden![]()
ik moet dus een leuke vrouw zien te vinden met 2 grote kids![]()
![]()
ik dacht altijd dat er maar 1 in een huishouden/adres de bijstand kon krijgen en als je dan bv een partner had dan kreeg die maar een klein deel oid, dat is toch niet normaal zulke bedragen wat ik daar zie![]()
ik snap dat niet...daar zitten bedragen bij 3x de minima
Wat de neuq. Bizar..