Ja en dan komt Tim Schrick weer even langs voor een super gaaf Ring filmpje...Tim Schuurman schreef:Ja, je kunt dan gewoon de baan op
Al kan dat altijd wel.

Ja en dan komt Tim Schrick weer even langs voor een super gaaf Ring filmpje...Tim Schuurman schreef:Ja, je kunt dan gewoon de baan op
Al kan dat altijd wel.
Zitten er bij Fuchsrohre nu 2 mensen in die Porsche?Peter-Paul Haars schreef:Onboard VLN mix 2008
http://de.sevenload.com/videos/O8TX6xW- ... x-VLN-2008" onclick="window.open(this.href);return false;
Haha, Captain Slow door de bocht!Steven Nauta schreef:VERY impressive![]()
[vimeo]http://www.vimeo.com/2268398[/vimeo]
[vimeo]http://www.vimeo.com/2205653[/vimeo]
Onboard mix Part 2Steven Nauta schreef:Zitten er bij Fuchsrohre nu 2 mensen in die Porsche?Peter-Paul Haars schreef:Onboard VLN mix 2008
http://de.sevenload.com/videos/O8TX6xW- ... x-VLN-2008" onclick="window.open(this.href);return false;@ 4:00 min.
Hele vervelende meneer. GT3 op Italiaans kenteken. Hij reed harder dan ik m'n vlag door z'n voorruit kon mikken tijdens het wegspringen. Achterlijke idioot.Peter-Paul Haars schreef:http://uk.youtube.com/watch?v=GtzyJHzUOBc
Bij 5:15 het nationale gebaar van vriendelijkheid......![]()
Hou zelf ook wel van doorrijden am ring, voor mijn gevoel is dit een beetje te..
Dat is inderdaad waar Rutger, maar de man in deze GT3 heeft dat zelf niet eens goed in het koppie getuige zijn comments bij het filmpje:RutgerK schreef:Ik snap de BMW wel. Inhalen gaat volgens de regels op de openbare weg en dus alleen links. Binnendoor steken was in dit geval tegen de regels. Je zal er toch vanuit moeten gaan dat er mensen rijden met weinig ervaring en zich verlaten op de geldende regels.
Zeker als je onervaren bent dan kan je je goed vergissen in de snelheidsverschillen en zeker bij het aanremmen zijn er heel erg grote verschilen Een ervaren GT3-rijder zal binnen 100m voor een scherpe bocht een gat met een gezinswagen volledig dichtremmen. Als je je aan het concentreren bent op je eigen rijden dan is een GT3 niet in een flits te onderscheiden van de 30 andere 911's die er rondrijden en een stuk minder snel rijden.Mark Nauta schreef:Dat is inderdaad waar Rutger, maar de man in deze GT3 heeft dat zelf niet eens goed in het koppie getuige zijn comments bij het filmpje:RutgerK schreef:Ik snap de BMW wel. Inhalen gaat volgens de regels op de openbare weg en dus alleen links. Binnendoor steken was in dit geval tegen de regels. Je zal er toch vanuit moeten gaan dat er mensen rijden met weinig ervaring en zich verlaten op de geldende regels.
Iemand zegt tegen hem:
This driver is crazy.
You're not even allowed to overtake on that side, so you're the one that should get a finger.
Hij reageert met:
I'm not allwed ? hahaha!
Persoon 1 weer:
yes, not allowed.
The nords is not a racetrack, it's a oneway toll road wothout speedlimits on most of the road (ex. there's an 80 km/h limit at ex-mühle). So yes, you're not allowed!
Do you overtake on the right too, on your way home?
En dan de woorden van de eigenaar die wel aantonen dat hij geen idee heeft:
I mande more than 500 laps during Turisternfaher and during 24h races .
I think I know the rules and I know that it's now allowed .
ciao bello ! hshahahah
Wat een mafkees! Tuurlijk heeft ie dikke skills en een dikke kar. Tuurlijk geniet ik om een GT3 zo te zien gaan over de Ring. Maar deze kerel gaat wel erg te keer tijdens Touristenfahrten zeg. En ja, het BMW moment is gewoon debiel.
Lijkt me erg handig dat iemand zich helemaal niet bezig houdt met autotypes die in aan spiegel opduiken. Als het een 996 GT3 heb je namelijk dikke kans dat daar een Alfaatje achterhangt die ruimte op de 996 aan het dichtremmen isRutgerK schreef: Zeker als je onervaren bent dan kan je je goed vergissen in de snelheidsverschillen en zeker bij het aanremmen zijn er heel erg grote verschilen Een ervaren GT3-rijder zal binnen 100m voor een scherpe bocht een gat met een gezinswagen volledig dichtremmen. Als je je aan het concentreren bent op je eigen rijden dan is een GT3 niet in een flits te onderscheiden van de 30 andere 911's die er rondrijden en een stuk minder snel rijden.
Een schoolvoorbeeld:steve smith schreef:Lijkt me erg handig dat iemand zich helemaal niet bezig houdt met autotypes die in aan spiegel opduiken. Als het een 996 GT3 heb je namelijk dikke kans dat daar een Alfaatje achterhangt die ruimte op de 996 aan het dichtremmen isRutgerK schreef: Zeker als je onervaren bent dan kan je je goed vergissen in de snelheidsverschillen en zeker bij het aanremmen zijn er heel erg grote verschilen Een ervaren GT3-rijder zal binnen 100m voor een scherpe bocht een gat met een gezinswagen volledig dichtremmen. Als je je aan het concentreren bent op je eigen rijden dan is een GT3 niet in een flits te onderscheiden van de 30 andere 911's die er rondrijden en een stuk minder snel rijden.![]()
Vlek in spiegel met lichtjes die dichterbij komt = knipper aan. It really is that simple, after a while it just happens less often.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten