'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'
- Ravin ///M
Re: 'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'
Hij klopt niet echt op de deur he. Ik vermoed dat als er iemand langs was gelopen, hij
op dat moment had geklopt en had geroepen 'Stephany', waarom de deur dan zogenaamd
door haar werd geopend. Voila, ze leeft nog en iemand anders heeft het 'gezien'.
En je weet ook niet of hij de camera voor echt hield, je ziet wel eens van die camera's
hangen die er zo nep uit zien dat je niet verwacht dat het een echte kán zijn.
op dat moment had geklopt en had geroepen 'Stephany', waarom de deur dan zogenaamd
door haar werd geopend. Voila, ze leeft nog en iemand anders heeft het 'gezien'.
En je weet ook niet of hij de camera voor echt hield, je ziet wel eens van die camera's
hangen die er zo nep uit zien dat je niet verwacht dat het een echte kán zijn.
- Joy
- Erik K.
Inderdaad:
Guido Weijers in aktie,

Guido Weijers in aktie,

-
- wjn
Hij heeft iig in het juiste land het verkeerde uitgevoerd, zoals het er nu naar uitziet.
- GTRene
whahah
lol@video 

- wjn
Peru klaagt chauffeurs Joran aan
De drie Peruaanse taxichauffeurs die Joran van der Sloot van Peru naar Chili hebben gebracht, worden aangeklaagd voor medeplichtigheid aan moord. Dat heeft de onderzoekspolitie gezegd.

- Ravin ///M
Joran wil pas praten over Natalee na overplaatsing
Uitgegeven: 12 juni 2010 22:59
Laatst gewijzigd: 12 juni 2010 23:02
LIMA - Joran van der Sloot heeft de Peruaanse onderzoekspolitie Dirincri aangeboden aan te wijzen waar het lichaam van Natalee Holloway is, in ruil voor overplaatsing naar een gevangenis op Aruba.
Dat zei woordvoerster Yolanda Onoc van de Dirincri desgevraagd.
Overplaatsing is echter onmogelijk, aldus de zegsvrouw, omdat de Peruaanse president Alan García heeft gezegd dat Joran zijn straf in Peru zal moeten uitzitten.
Bang
De woordvoerster kon niet bevestigen of Van der Sloot overplaatsing wil omdat hij bang is in de gevangenis Miguel Castro Castro in Lima vermoord te worden. Peruaanse media hadden dit gemeld, maar die berichten deed Onoc af als speculaties.
Van der Sloot wordt verdacht van moord met voorbedachte rade op de Peruaanse Stephany Flores in zijn hotelkamer in Lima op 30 mei.
© ANP
- SteV6
Die knaap werd al bijna gelynched bij het uitstappen van het arrestantenbusje ... dus ja, vrezen voor de inmates lijkt me reëel.
Stephan
Stephan
-
Mag hopen dat hij in Peru blijft! Zo makkelijk ontkomt hij niet aan zijn straf (indien officieel schuldig bevonden).
- Ravin ///M
Ik zou m gewoon laten vertellen waar Hollesnee ligt, kijken of het zo is,
en wel of niet gevonden, hem zijn straf in Castro Castro laten genieten.
- Fernando
+1Ravin ///M schreef:Ik zou m gewoon laten vertellen waar Hollesnee ligt, kijken of het zo is,

- wjn
Dat weet ie waarschijnlijk toch niet, de enige die dat weet ligt al 2 meter diep. Is gewoon een probeersel om uit Peru weg te komen.Ravin ///M schreef:Ik zou m gewoon laten vertellen waar Hollesnee ligt, kijken of het zo is,
- duifjes.com
Ff. een Unthinkable sessie erop los latenFernando schreef:+1Ravin ///M schreef:Ik zou m gewoon laten vertellen waar Hollesnee ligt, kijken of het zo is,

Tuurlijk probeert hij dit nu om niet in daar berecht te worden etc etc
- Macboy
Wat behoorlijk grappig is dat er mensen op dit forum naar aanleiding van het "koffiefilmpje" moord en brand lijken te roepen en dat hij er nu echt niet onderuit kan komen.
Als ik vervolgens oprecht vraag wat er nu bijzonder is aan die beelden en of ik wat heb gemist komt er een nogal aparte reactie (niet lullig bedoeld verder !) van Eric dat ook nog eens een goede analyse wordt genoemd
Vooral 2 koffie in je handen om 1 persoon te simuleren en ook nog eens te kloppen op een deur terwijl dan niemand kan open doen vond ik erg vermakelijk. En het wisselen van kleren is in Peru inderdaad strafbaar en is sluitend bewijs ! En dan noem ik niet eens de handigheid om een hotelmedewerker te vragen je deur open te doen terwijl er een paar meter verderop een lijk ligt ...
Nee die beelden spreken boekdelen hoor ...
Ik kan jullie verzekeren dat in Nederland ongeveer 95% (geen grap) onschuldig vast zou zitten als de gemiddelde DF-er voor rechter mocht spelen ...
Als ik vervolgens oprecht vraag wat er nu bijzonder is aan die beelden en of ik wat heb gemist komt er een nogal aparte reactie (niet lullig bedoeld verder !) van Eric dat ook nog eens een goede analyse wordt genoemd

Vooral 2 koffie in je handen om 1 persoon te simuleren en ook nog eens te kloppen op een deur terwijl dan niemand kan open doen vond ik erg vermakelijk. En het wisselen van kleren is in Peru inderdaad strafbaar en is sluitend bewijs ! En dan noem ik niet eens de handigheid om een hotelmedewerker te vragen je deur open te doen terwijl er een paar meter verderop een lijk ligt ...
Nee die beelden spreken boekdelen hoor ...
Ik kan jullie verzekeren dat in Nederland ongeveer 95% (geen grap) onschuldig vast zou zitten als de gemiddelde DF-er voor rechter mocht spelen ...
- wjn
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar je reactie/mening op/over de steeds wisselende "verklaringen" van Joran S.
Wat moet je dan met zo'n persoon, vrijlaten omdat ie steeds tegenstrijdige verklaringen afgeeft, of misschien verlof geven, waarvan ie niet sowieso meer terugkomt.
E.e.a. nog afgezien van die afpersing, wat volgens de nieuwsverhalen wel te bewijzen valt.
Wat moet je dan met zo'n persoon, vrijlaten omdat ie steeds tegenstrijdige verklaringen afgeeft, of misschien verlof geven, waarvan ie niet sowieso meer terugkomt.
E.e.a. nog afgezien van die afpersing, wat volgens de nieuwsverhalen wel te bewijzen valt.
- GTRene
hij zit nu in het verkeerde land en daar heeft ie pech...
echter zit me net te bedenken, stel dat ie zoals velen denken die Natalee echt heeft vermoord en nog kan traceren...dus stel hij zegt daar ligt ze en het bewijs is dan zo goed als rond dat hij in elk geval er aan heeft meegewerkt zeg maar.
hoe zal dat dan gaan, zeggen ze dan die moordzaak gaat voor en we willen hem naar dat eiland terug om daar eerst die straf uit te zitten? dan ist waarschijnlijk slim om te doen, dan is ie uit Peru...of maakt dat niet uit en moet ie gewoon in Peru blijven ondanks dat bv ze nu een bewijs zouden hebben dat die Joran natalee heeft omgebracht?
echter zit me net te bedenken, stel dat ie zoals velen denken die Natalee echt heeft vermoord en nog kan traceren...dus stel hij zegt daar ligt ze en het bewijs is dan zo goed als rond dat hij in elk geval er aan heeft meegewerkt zeg maar.
hoe zal dat dan gaan, zeggen ze dan die moordzaak gaat voor en we willen hem naar dat eiland terug om daar eerst die straf uit te zitten? dan ist waarschijnlijk slim om te doen, dan is ie uit Peru...of maakt dat niet uit en moet ie gewoon in Peru blijven ondanks dat bv ze nu een bewijs zouden hebben dat die Joran natalee heeft omgebracht?
- Jules
- Auto: F31 320d|1100 Evo SP|848Evo
Peru heeft schijt op wat er in aruba gebeurd is(bij wijze van). Joran heeft een peruaans meisje/dochter van een landelijk bekend figuur vermoord. Daarvoor pakken ze m gewoon!
Denk dat ie nog wel wat jaartjes in peru op vakantie blijft
Denk dat ie nog wel wat jaartjes in peru op vakantie blijft

- Ravin ///M
Joran van der Sloot is nerveus en eet weinig
Uitgegeven: 13 juni 2010 17:30
Laatst gewijzigd: 13 juni 2010 17:44
LIMA - Joran van der Sloot is nerveus en depressief en eet weinig. Hij slaapt op de grond, terwijl bewakers in de gevangenis hem een matras hebben gegeven. Dat hebben bronnen binnen de Peruaanse politie tegen de krant El Comercio gezegd.
© AFPVan der Sloot heeft zijn arrogantie opzij gezet, aldus de politiebronnen. Peruaanse media hadden eerder gemeld dat Van der Sloot bang is om in zijn gevangenis Miguel Castro Castro in de Peruaanse hoofdstad Lima vermoord te worden.
Dat wees een politiewoordvoerster als speculaties van de hand. Wel bevestigde ze dat hij aangeboden heeft te zeggen waar het lijk van Natalee Holloway is, in ruil voor overplaatsing naar Aruba.
Uitleveren
De Peruaanse president Alan García heeft aangegeven Van der Sloot aan geen enkel land uit te leveren totdat hij zijn straf in Peru heeft uitgezeten. Van der Sloot is aangeklaagd voor moord met voorbedachte rade op de Peruaanse Stephany Flores.
Hij heeft bekend. In de Castro Castro gevangenis wacht hij zijn proces af.
ANP
-
It's about time he got scared 

Hij zal wel nerveus worden bij de gedachte hoever zijn sterretje opgerekt gaat worden

- JP
Ik geloof dat ik hem als agent perongeluk had losgelaten in de menigte 

- Niels
- Auto: Prius+
Nee man, de gevangenis daar is veel effectiever 

- Ravin ///M
Hmmm, die beelden... die massa zou appelmoes van hem maken. Dnek dat
het in de gevangenis niet anders zal zijn.
het in de gevangenis niet anders zal zijn.