Huisdieren
-
Re: Huisdieren
...en ik irriteer me dat een kat wel eens op mijn auto slaapt.
-
OnlineLuco
hanske schreef:Ach wat een lief beestje.........................![]()
http://thesupercarkids.com/aston-martin ... y-pet-dog/" onclick="window.open(this.href);return false;

Dus de hond heeft beide schermen aangevreten.
- Peric
Dat stond er dus ook al onder in de comments..
Maar hoe kom je daarbij? Op alle foto's is de rechterkant te zien.
Die foto waar de eigenaar erbij zit is ook rechts hoor.
Edit: typo..
Maar hoe kom je daarbij? Op alle foto's is de rechterkant te zien.
Die foto waar de eigenaar erbij zit is ook rechts hoor.
Edit: typo..
Laatst gewijzigd door Peric op 06 feb 2014, 10:01, 1 keer totaal gewijzigd.
-
OnlineLuco
niet gelezen en niet goed naar de foto gekeken 

-
Luco schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Dus de hond heeft beide schermen aangevreten.
Er zijn automerken waarbij er niets eens hond aan te pas hoeft te komen.

-
OnlineLuco
Iemand ervaring (of kennissen die ervaring hebben) met Arvid van Putten?
-
Ik dacht dat jij nooit wilde omgaan met een iwab? 

-
OnlineLuco

Wel met iwabs die weten waar ze over praten en niet 99% van hun tijd uit hun nek lullen.
We gaan naar een workshop van hem en was gewoon benieuwd of er mensen zijn met ervaringen met hem, want ik denk dat een workshopje wat te kort is, maar die man zit echt tot eind april al vol, dus als we verder willen moeten we niet te lang wachten met een afspraak maken.
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Het is alweer een tijdje geleden dat ik een portret van onze eigen hond gemaakt had en inmiddels is ie alweer 3,5 jaar oud, dus bij deze een portretje van Yaro.

- ///Joost
Wat een gave foto. Die hond lijkt zo de monitor uit te komen. Iekssss!!!
*scrollt snel weg.
*scrollt snel weg.
- Peric
Heule mooie hond Ron! En mooie foto..

- JP
-schop-
Wij hadden tot voor kort 2 (vrouwtjes) konijnen (voor de kinderen) Eentje kreeg een ziekte en stierf en omdat het dan zielig is voor de ander werd er een nieuw vrouwtje gezocht. Ging een paar maanden goed, tot er opeens 5 jonge konijnen in het hok lagen. Bleek de nieuwe zij toch een goed verstopte hij te zijn........
Wij hadden geen ervaring met konijnenvoortplanting, dus na wat gegoogle bleek dat je meteen het mannetje apart moet zetten want hij kan zo weer "raak schieten".......hetgeen vandaag dus bleek dat dat is gebeurd.
De 4 (1tje gestorven) jongen van vorige maand......

........hebben er dus sinds vandaag nog eventjes 7 broertjes/zusjes erbij gekregen (geen foto van)......
Inmiddels voor een kapitaal aan hokken achterom staan....
Wij hadden tot voor kort 2 (vrouwtjes) konijnen (voor de kinderen) Eentje kreeg een ziekte en stierf en omdat het dan zielig is voor de ander werd er een nieuw vrouwtje gezocht. Ging een paar maanden goed, tot er opeens 5 jonge konijnen in het hok lagen. Bleek de nieuwe zij toch een goed verstopte hij te zijn........

Wij hadden geen ervaring met konijnenvoortplanting, dus na wat gegoogle bleek dat je meteen het mannetje apart moet zetten want hij kan zo weer "raak schieten".......hetgeen vandaag dus bleek dat dat is gebeurd.
De 4 (1tje gestorven) jongen van vorige maand......

........hebben er dus sinds vandaag nog eventjes 7 broertjes/zusjes erbij gekregen (geen foto van)......

Inmiddels voor een kapitaal aan hokken achterom staan....

-
OnlineLuco

Het is bij de konijnen af
- JP
Ze zeggen dat ze het een keer gezien moeten hebben, voor ze "het" kennen/kunnen. Kan ik ook nog nieuwe gordijnen gaan kopen......... 

- ///Joost
JP schreef:Ze zeggen dat ze het een keer gezien moeten hebben, voor ze "het" kennen/kunnen. Kan ik ook nog nieuwe gordijnen gaan kopen.........

Wel schattig die kleine konijntjes. Wat voor diervriendelijke oplossing ga je nu bedenken met al die beesten?
- Fernando
Wachten tot 24 december....
- JP
Ik heb 3 hokken met een totaal lengte van ± 6 x 1 x 1 meter, waarbij een gedeelte ook nog eens een etage heeft....
Totaal al > 400 € aan hokken gespendeerd......

Dit is 1 ervan.
De jongen van 1 maand oud zitten nu apart van moeders en eten en drinken zelfstandig. Ze zijn zelfs zindelijk ! Behoeftes alleen in de blauwe bak......
Ze worden gewoon groot gebracht, en er zijn nu genoeg mensen die er tzt een willen hebben. Alleen tegen die tijd kijken of ze zich niet bedacht hebben.

Dit is 1 ervan.
De jongen van 1 maand oud zitten nu apart van moeders en eten en drinken zelfstandig. Ze zijn zelfs zindelijk ! Behoeftes alleen in de blauwe bak......

Ze worden gewoon groot gebracht, en er zijn nu genoeg mensen die er tzt een willen hebben. Alleen tegen die tijd kijken of ze zich niet bedacht hebben.
-
OnlineLuco
Hier onze eerste Boerboel, die ging altijd op mijn rug zitten als ik op de bank lag.
- ///Joost
Nice Joey Mcintyre hairdo! 

- InjectTheVenom
Je ziet die hond gewoon denken "wat nou baasje ik ben hier de baas" 

- InjectTheVenom
Katten kunnen trouwens snurken.
-
OnlineGodspeed
- Auto: Ford Fiesta ST 2014
't Beest is inmiddels al een jaar en twee maanden, de tijd gaat hard!

-
Na lang zoeken gaan we volgend weekend kijken bij een nestje Cane Corso's. Ben heel erg benieuwd naar de pups. Het ras is mooi en de eigenschappen van de hond sluiten perfect aan bij wat wij willen. Een waakse gezinshond.
Ga wel goed onderzoek doen naar de hele stamboom van de hond want het is echt 'tricky' met de rasstandaard in NL. Daarom zie je gelukkig dat een aantal fokkers regelmatig Cane Corso's uit Italie halen om te gebruiken om mee te fokken. Dat komt het ras zeker ten goede.
Ga wel goed onderzoek doen naar de hele stamboom van de hond want het is echt 'tricky' met de rasstandaard in NL. Daarom zie je gelukkig dat een aantal fokkers regelmatig Cane Corso's uit Italie halen om te gebruiken om mee te fokken. Dat komt het ras zeker ten goede.
- Richard430
Wij hebben momenteel een Rottweiler maar hiervoor een Cane Corso gehad. Ik hoop dat we de Rottweiler nog lang hebben, maar hierna komt er toch weer een Cane Corso. Geweldig ras, ontzettend intelligent. Hij was slim genoeg om mij op een dwaalspoor te zetten door een schijnbeweging te maken en snel de andere kant op te rennen
Briljant.