Het grote DF cryptocurrency topic

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
MarkS

Re: Het grote DF cryptocurrency topic

Bericht door MarkS » 08 jun 2017, 22:17

Afbeelding

Jussi

Bericht door Jussi » 08 jun 2017, 22:19

Alle instappers die hoopten op een giga rendement op twee weken zijn nu alles uit paniek aan het verkopen. :D

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 08 jun 2017, 22:24

Vandaag gewoon weer een + van 6,3% hier. Stelletje paniekzaaiers, dit is nog steeds de beste uitvinding sinds gesneden brood… :mrgreen:

ErikS

Bericht door ErikS » 08 jun 2017, 22:26

Voor mij is t alles of niets. Of 50+ of net zo lang totdat 't klapt.

Will F.

Bericht door Will F. » 08 jun 2017, 22:42

Waarmee Peter? Stratt Siacoin....

WJ

Bericht door WJ » 08 jun 2017, 22:45

Digibyte heeft zo'n 20% gepakt vandaag, daar misschien mee lopen spelen

Booooh
Auto: BMW 1M / Nissan GT-R

Bericht door Booooh » 08 jun 2017, 23:11

Peter Tunissen schreef: 08 jun 2017, 22:24 Vandaag gewoon weer een + van 6,3% hier. Stelletje paniekzaaiers, dit is nog steeds de beste uitvinding sinds gesneden brood… :mrgreen:
Virtueel :ongeveer als: of veilig gesteld :thumbup: ?
Laatst gewijzigd door Booooh op 08 jun 2017, 23:13, 1 keer totaal gewijzigd.

dvh

Bericht door dvh » 08 jun 2017, 23:12

WJ schreef: 08 jun 2017, 22:45 Digibyte heeft zo'n 20% gepakt vandaag, daar misschien mee lopen spelen
Jaaaa
Morgenvroeg ( Singapore loopt 6 uur voor..) worden we wakker en dan? +200%?
Want? Bespreking digibye daar.. belangrijk iets.. Gerucht gaat dat digibyte in Minecraft gebruikt gaat worden voor ingame spullen te kunnen kopen ( minecraft komt binnekort met een grote update waarmee dit kan .. )

Hij is nu al lekker aan het stijgen.
10k digibyte liggen.. doe maar ff een stratis 2.0 dan koop ik ook een Porsche :lol:

dvh

Bericht door dvh » 08 jun 2017, 23:15

Booooh schreef: 08 jun 2017, 23:11
Peter Tunissen schreef: 08 jun 2017, 22:24 Vandaag gewoon weer een + van 6,3% hier. Stelletje paniekzaaiers, dit is nog steeds de beste uitvinding sinds gesneden brood… :mrgreen:
Virtueel :ongeveer als: of veilig gesteld :thumbup: ?
Allemaal lucht.. nep... totdat je het kwijt bent. Dan is het echt.. :hot: :tooth:

dvh

Bericht door dvh » 08 jun 2017, 23:21

https://www.litebit.eu
is ongeloofelijk traag..
Maar kan via geen andere weg de digibyte koers bekijken... /

EricYellow

Bericht door EricYellow » 08 jun 2017, 23:26

WJ

Bericht door WJ » 08 jun 2017, 23:33

^ik heb coincap op de Iphone geinstalleerd, werkt perfect (inclusief eigen portofolio om je eigen muntjes en hoeveelheid te tracken)

En litebit is inderdaad vreselijk traag op het moment.

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 08 jun 2017, 23:43

Litebit heeft/had last van Ddos aanvallen.

Voor koersen en waarde van je portfolio gebruik je de blockfolio app, is top!

Digibyte gaat lekker ja, gelukkig heb ik er daar enkele duizenden van. :)

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 08 jun 2017, 23:45

Will F. schreef: 08 jun 2017, 22:42 Waarmee Peter? Stratt Siacoin....
Digibyte inderdaad (te vroeg verkocht) en ETH.
Maar zoals gezegd, alleen maar daytraden, ik probeer niks langer dan 2-3 uur vast te houden.
+6% per dag is tot nu toe iedere dag gelukt, ook als alles omlaag gaat en zonder in de echte klappers erbij te zitten. Gewoon een kwestie van een plan hebben en niet te hebberig worden, met €10.000 inleg is dat €600 per dag, maar dat is echt achterlijk, dat lukt je met 'gewoon' daytraden vrijwel nooit, laat staan dagelijks...

MParallel
Auto: BMW

Bericht door MParallel » 09 jun 2017, 02:38

Voor mij allemaal (nog) abacadabra, maar het klinkt interessant genoeg om eens in te gaan verdiepen.

witje

Bericht door witje » 09 jun 2017, 05:59

Mooie corrrectie terug omhoog (9.50 top)

dvh

Bericht door dvh » 09 jun 2017, 08:27

En weer een punt naar beneden... ;-)
@witje

Als je dan 150k overwaarde hebt momenteel. En hij piekt weer even richting de 10. Geen neiging om alles te verkopen?

Riceaux

Bericht door Riceaux » 09 jun 2017, 09:20

Dear Riceaux,

It is with deep regret we must inform you of an error we discovered in our Ripple service on June 5th, 2017 that allowed a few users to withdraw excessive XRP from hot wallet XRP accounts. Our records show that you are one of the users affected by this unfortunate activity. The issue was hard to detect because of the rarity of circumstances where it could happen. We have done a full review of our systems and added additional checks and protections to make sure similar issues don't occur in the future.

This isolated incident is the first of its kind on our platform and affected only ripple wallets which were not taking advantage of our long-term coin storage solution, the Vault. The people who exploited the glitch were not hackers, but other long term users of our service who made errors or chose not to report the discovered issue and ended up withdrawing other client’s XRP. Their detailed personal information has been collected and they all have been contacted to return the funds immediately. We are in communication with some already and reclamation process has begun with the help of our lawyers. Early response indicates that honesty appears to be prevailing. Some of the funds have already been returned and through a series of escalating steps we will be making every effort to ensure the XRP is returned to its rightful owners. We will be working diligently with local and international authorities for the safe return all balances and will proceed with criminal prosecution of those who do not return the funds willingly.

Your patience is greatly appreciated as we work through this matter. Note that your balance has been updated to reflect your new balance. Our support staff will not be able to give any information regarding the situation or adjust your Ripple balance.

We would like to remind everyone that any coin stored for an extended period should always be Vaulted. This service is free and offers the highest level of protection for any funds kept online. Additionally, we will dedicate 1/4 of our revenue flowing directly to effected users until we restore all of the missing value in their accounts. All coins recovered will be evenly distributed among all accounts effected as those come in.

Sincerely,
Alex Alexandrov
Chief Executive Officer
CoinPayments Inc.
Aka, doei Ripple. :wtf: :wtf: :wtf:

Maus335i

Bericht door Maus335i » 09 jun 2017, 09:24

De beste trader beperkt zijn verliezen en maximaliseert zijn winsten. Op de aandelenmarkt verliest zo'n 80% van de handelaren geld en de overige 20% maakt winst.

Buffet heeft zijn vermogen vergaard door uitsluitend lange termijn investeringen. Als je gelooft in waar je in belegd (bedrijven of crypto), dan sta je al een stuk sterker dan wanneer je handelt op emotie. Ik heb verhalen gelezen van daytraders die een miljoen vergaren in een paar maanden en die zich van een miljoen naar schulden handelen. Die laatste is overigens geen uitzondering :)

Zelf heb ik wat Stratis gekocht en blijf gewoon lekker zitten. Vorige week kocht ik ETH op 160 wat ik verkocht op 125 toen het zo hard zakte. Daarna wilde ik op 103 terugkopen maar had per ongeluk de verkeerde munt geselecteerd blijkbaar (ETC). In de supersnelle dip zakte ETH naar 101 (dus de order was afgegaan mits ik de juiste munt had) en 2 dagen later stond het weer boven de 200. Typische paniekverkoop en daarna direct weer de boot gemist.

Daytraden heb ik op de AEX veel gedaan maar het enige wat het me vooral opleverde was veel stress, weinig winst (zal absoluut aan mij liggen) en merkte dat ik emotioneel begon te handelen en zoiets slaat snel om in gokverslaving. Ik zit er nu in en blijf er lekker in zitten. Buy & forget, volgend jaar maar weer eens kijken. Stiekem wel een alert op € 100 trouwens zodat ik nog wel iets op de hoogte blijf ;)

Ohja en niet te vergeten; stratis werkt met een hefboomeffect omdat er nog geen grote exchanges zijn die stratis direct verhandelen in €. Als stratis daalt en de BTC in € stijgt, dan blijft de koers in € nagenoeg gelijk.

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 09 jun 2017, 09:32

LOL

Jussi

Bericht door Jussi » 09 jun 2017, 10:26

Maus335i schreef: 09 jun 2017, 09:24 De beste trader beperkt zijn verliezen en maximaliseert zijn winsten. Op de aandelenmarkt verliest zo'n 80% van de handelaren geld en de overige 20% maakt winst.

Buffet heeft zijn vermogen vergaard door uitsluitend lange termijn investeringen. Als je gelooft in waar je in belegd (bedrijven of crypto), dan sta je al een stuk sterker dan wanneer je handelt op emotie. Ik heb verhalen gelezen van daytraders die een miljoen vergaren in een paar maanden en die zich van een miljoen naar schulden handelen. Die laatste is overigens geen uitzondering :)

Zelf heb ik wat Stratis gekocht en blijf gewoon lekker zitten. Vorige week kocht ik ETH op 160 wat ik verkocht op 125 toen het zo hard zakte. Daarna wilde ik op 103 terugkopen maar had per ongeluk de verkeerde munt geselecteerd blijkbaar (ETC). In de supersnelle dip zakte ETH naar 101 (dus de order was afgegaan mits ik de juiste munt had) en 2 dagen later stond het weer boven de 200. Typische paniekverkoop en daarna direct weer de boot gemist.

Daytraden heb ik op de AEX veel gedaan maar het enige wat het me vooral opleverde was veel stress, weinig winst (zal absoluut aan mij liggen) en merkte dat ik emotioneel begon te handelen en zoiets slaat snel om in gokverslaving. Ik zit er nu in en blijf er lekker in zitten. Buy & forget, volgend jaar maar weer eens kijken. Stiekem wel een alert op € 100 trouwens zodat ik nog wel iets op de hoogte blijf ;)

Ohja en niet te vergeten; stratis werkt met een hefboomeffect omdat er nog geen grote exchanges zijn die stratis direct verhandelen in €. Als stratis daalt en de BTC in € stijgt, dan blijft de koers in € nagenoeg gelijk.
+1

De top 10 hedgefund managers boeken nauwelijks meer rendement dan wanneer je investeert in een index en het 10 jaar laat staan. Enige verschil is dat hedgefunds enkel zichzelf rijk maken door allerhande fees. Idem dito met met daytraders. Er zijn legio studies die aantonen dat er teveel trading is die nauwelijks iets bijbrengt of zelfs verliesmakend is.

Gewoon laten staan en niet aankomen. Zij die daar niet mee omkunnen zou ik aanraden om goed te hedgen tegen het risico. Er zal in de nabije toekomst wel een stevige beurscrash aankomen.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 09 jun 2017, 11:28

Goed verhaal Maurice!

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 09 jun 2017, 11:32

Ik laat het ook staan en kijk er niet meer naar. Wil iemand een PB-je doen als ie 100,- euro is (Stratis) :P
:coffee:

Riceaux

Bericht door Riceaux » 09 jun 2017, 11:40

Hopelijk heb je het niet op coinpayments staan. Dan zou ik het toch wat vaker checken.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 09 jun 2017, 11:41

Arthur schreef: 09 jun 2017, 11:32 Ik laat het ook staan en kijk er niet meer naar. Wil iemand een PB-je doen als ie 100,- euro is (Stratis) :P
:coffee:
Ik meld dan wel me via wifi vanaf Mars:)

Kan ik m'n 200e verjaardag vieren, Keith Richards is ook uitgenodigd.

Plaats reactie