En ondertussen nog een paar foto's extra plaatsen van die twee witte rakkers graag.Robin schreef:LOL dit schiet weer alle kanten op, doe mij maar 'n bak koffie en 'n banaantje.
BMW M135i
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Re: BMW M135i
-
Jah man die 1M is history. Das echt helemaal niks meer.

De 1M en Cayman zijn toch rivalen? Je had toch een Cayman gereden Andre? Dan weet je ook weer waar de 1M staat betreft sportiviteit 

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Mijn iPhone is geëxplodeerd door spam van Macboy............135i all the way........
Als ie dat ding nu nog niet heeft besteld

Als ie dat ding nu nog niet heeft besteld

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Gaijin schreef:De 1M en Cayman zijn toch rivalen? Je had toch een Cayman gereden Andre? Dan weet je ook weer waar de 1M staat betreft sportiviteit
Weer zo`n manke vergelijking, leuke cafe praat, dat is `t
midden motor vs front motor
2 zitter vs 4 zitter
Doe toch maar de 1M dan.........

- Tim N
+1Petrolhead Tom schreef:Dit is toch geen keuze? 1M, anytime everytime.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Volgens EVO zijn een Huayra, MP4-12C, Exige V6, BoxsterS, 991, M135i, CLK Black series , Alpina B3 GT86 en 'n Morgan Driewieler allemaal rivalen 

-
Een witte uit Hong Kong.
In HK zijn geen 3 deurs leverbaar en ook niet de adaptive suspension. Verder is AWD/X drive op de M135i(fwiw) alleen in EU/linksgestuurde landen verkrijgbaar (dus geen UK/HK/ROW)Überhaupt is er geen M135i leverbaar in de USA en ook geen 3 deurs 1 serie. Verder is leer standaard in de UK en kun je geen Alcantara bestellen. Even voor hoe die auto gepositioneerd wordt(oftewel niet.
)

In HK zijn geen 3 deurs leverbaar en ook niet de adaptive suspension. Verder is AWD/X drive op de M135i(fwiw) alleen in EU/linksgestuurde landen verkrijgbaar (dus geen UK/HK/ROW)Überhaupt is er geen M135i leverbaar in de USA en ook geen 3 deurs 1 serie. Verder is leer standaard in de UK en kun je geen Alcantara bestellen. Even voor hoe die auto gepositioneerd wordt(oftewel niet.

-
Cayman is leuk. Maar ik hoef hem niet. Het zijn auto s die gemaakt zijn voor maximale grip. Perfect voor snelle rondetijden. Dat is niet wat ik zoek. Ik wil een entertainer waar je mee moet vechten op en over de grip grens. De 1M past me precies.
De M135i zou denk ik die wens ook wel vervullen met een drexler sper.
De M135i zou denk ik die wens ook wel vervullen met een drexler sper.
-
997 GT3 is een super auto.. Alleen de balans van een 911 is meer naar onderstuur en dan snap overstuur. De weg er tussen in is er niet en daar baalde ik behoorlijk van.
- dvh
JajajajajaGaijin schreef:Is dat ook de reden waarom je de 997 GT3 weg hebt gedaan?
- Riceaux
Hij heeft wel een toepasselijke nickname gekozen, hij is inderdaad een outsider. Dus blijf dan ook aub outside dit forum.dvh schreef:JajajajajaGaijin schreef:Is dat ook de reden waarom je de 997 GT3 weg hebt gedaan?
-
Nouja. Het was wel zo dat iedereen z'n mening mag en kan geven toch? Tenminste dat wordt mij hier altijd duidelijk gemaakt ook al valt men in herhaling etc.
Dus tja ikvoel me niet geroepen om deze gast die waarschijnlijk 'n ov jaarkaart heeft van 't forum te weren. Dat mag iemand anders doen. Dat je zo Porschefreak bent is al zielig genoeg
Dus tja ikvoel me niet geroepen om deze gast die waarschijnlijk 'n ov jaarkaart heeft van 't forum te weren. Dat mag iemand anders doen. Dat je zo Porschefreak bent is al zielig genoeg

Het was niet als "trolling" bedoeld.
Waarom is dat zielig?Robin schreef:Dat je zo Porschefreak bent is al zielig genoeg
Laatst gewijzigd door Gaijin op 28 nov 2012, 17:34, 2 keer totaal gewijzigd.
- GTRene
- dvh
Gaijin schreef:Het was niet als "trolling" bedoeld.
Ok, excuus.
Toen ik je postgeschiedenis erop nakeek had ik een vermoeden.
Misschien jezelf een voorstellen ?
- Petrolhead Tom
- Sperdy
huh?

-
Blijft een typerend verschijnsel...Iedereen gaat kleiner rijden. Rico M5/M3-->Z4, Romo M3-->M1, Andre M3-->M1 Robin 335i--->135i. De rest zal deze DF-goeroe's uiteraard volgen komende tijd.
Wat schijnen ze bij BMW niet te snappen, dat men deze Df-ers niet in hun "segment" kunnen houden? Toch het gewicht, techniek, verbruik, karakter of de prijs?
Of is het de "crisis" ?
Wat schijnen ze bij BMW niet te snappen, dat men deze Df-ers niet in hun "segment" kunnen houden? Toch het gewicht, techniek, verbruik, karakter of de prijs?
Of is het de "crisis" ?
- Macboy
Rebel je bent iets te opzichtig in je kinderachtige poging...
En dan nu de samenvatting van vandaag in 4 woorden:
Echt iets voor mij !
En dan nu de samenvatting van vandaag in 4 woorden:
Echt iets voor mij !
-
Macboy het is thans gewoon een contatering, maar klaarblijkelijk ziet men dit als een stap terug?
Overigens als we inmiddels het lijstje met "echte auto's voor jou" moeten opsommen kunnen we nog 16 pagina's vullen. Daarbij als deze tendens op DF doorzet, ga jij van een Golf naar een Up
Overigens als we inmiddels het lijstje met "echte auto's voor jou" moeten opsommen kunnen we nog 16 pagina's vullen. Daarbij als deze tendens op DF doorzet, ga jij van een Golf naar een Up

- Joop
Ik ben zelf ook al met in het achterhoofd bezig met 'kleiner' gaan. Vind de E9x 3 gewoon vanaf dag 1 eigenlijk al te groot, maar nooit de 'guts' gehad toch voor die 130i M-sport te gaan...
Wat ik wel merk is dat je het voor de prijs veelal niet hoeft te doen. Even een 335i en 135i naast elkaar leggend zijn de auto's nagenoeg identiek geprijsd als je ze op hetzelfde uitrustingsniveau brengt. Ja een 3er is wel veel meer auto voor je geld, maar de kleinere stuurt veel leuker. De M135i moet ik nog uit proberen, maar lijkt me op papier wel een hele aantrekkelijke auto.
Het Caymannetje speelt ook nog in het achterhoofd mee; een paar weken terug al bijna laten verleiden tot aankoop. Zoals in het Cayman draadje al aangegeven door André is de Cayman wel de auto voor de snelle rondetijden en niet zo zeer voor de pure fun. Ben er zelf nog niet uit, waar ik nu de meeste fun uit haal. Af en toe skeef door de bochten is minstens zo vermakelijk, alleen wil dat echt leuk blijven dan zul je daar wel iets voor moeten veranderen aan de auto; het standaard diff is daartoe niet toereikend.
Als ik het zo op me in laat werken zit deze M135i net tussen de 1M en Cayman in qua rijbeleving: a bit of both worlds...
Ben wel benieuwd wat er uit het testje van vandaag komt en of dat een beetje aansluit bij mijn voorlopige conclusie.
Wat ik wel merk is dat je het voor de prijs veelal niet hoeft te doen. Even een 335i en 135i naast elkaar leggend zijn de auto's nagenoeg identiek geprijsd als je ze op hetzelfde uitrustingsniveau brengt. Ja een 3er is wel veel meer auto voor je geld, maar de kleinere stuurt veel leuker. De M135i moet ik nog uit proberen, maar lijkt me op papier wel een hele aantrekkelijke auto.
Het Caymannetje speelt ook nog in het achterhoofd mee; een paar weken terug al bijna laten verleiden tot aankoop. Zoals in het Cayman draadje al aangegeven door André is de Cayman wel de auto voor de snelle rondetijden en niet zo zeer voor de pure fun. Ben er zelf nog niet uit, waar ik nu de meeste fun uit haal. Af en toe skeef door de bochten is minstens zo vermakelijk, alleen wil dat echt leuk blijven dan zul je daar wel iets voor moeten veranderen aan de auto; het standaard diff is daartoe niet toereikend.
Als ik het zo op me in laat werken zit deze M135i net tussen de 1M en Cayman in qua rijbeleving: a bit of both worlds...
Ben wel benieuwd wat er uit het testje van vandaag komt en of dat een beetje aansluit bij mijn voorlopige conclusie.
- romo
BESTEL MAAR, BESTEL MAAR
even slight OT
Net bericht motordealer; HP4 Competition eind jan, begin febr bij mij in de stal.............
Ja, `t is crisis Rebel, dus ik bestel maar.............
even slight OT
Net bericht motordealer; HP4 Competition eind jan, begin febr bij mij in de stal.............
Ja, `t is crisis Rebel, dus ik bestel maar.............