Gran Turismo 5
-
Roy
Re: Gran Turismo 5
Ik had hetzelfde Bas... misschien moet ik er even aan wennen maar het lijkt inderdaad niet vooruit te gaan. Vond ik Dirt 2 stoerder.
-
GlennN
Toeter linksonder klein zwart knopje op t stuurtje
gr, G
gr, G
- Robin Hartog
Net even voor de eerste keer dat intro filmpje bekeken: WOW! 
- Linc (Bas)
Oja, die moet ik ook nog even bekijken 
- Robin Hartog
Ja, zo zat ik dus ook. 
- Robin Hartog
Overigens misschien wel leuk om te vermelden welke auto's we allemaal al hebben?
Ik heb nu een:
- Civic (EK) Type R;
- Volledig aangepaste BMW Z4M Coupe (400 pk en 1250kg
);
- Corvette C5 ZO6;
- Lupo GTI Cup Car;
- Yaris Cup Car;
- Standaard Civic EG;
- En nog wat gewonnen auto's.
Op de 1 of andere manier gaat het geld verdienen niet echt snel bij mij, terwijl ik bijna altijd goud haal...
Ik heb nu een:
- Civic (EK) Type R;
- Volledig aangepaste BMW Z4M Coupe (400 pk en 1250kg
- Corvette C5 ZO6;
- Lupo GTI Cup Car;
- Yaris Cup Car;
- Standaard Civic EG;
- En nog wat gewonnen auto's.
Op de 1 of andere manier gaat het geld verdienen niet echt snel bij mij, terwijl ik bijna altijd goud haal...
-
Hunter
Uit mijn hoofd zijn dit de gekochte auto's:
- Focus ST
- BMW M3 '07
- Mazda RX5
- Lelijk eendje
- Yaris
- Lupo GTI
- Exige (omgebouwd voor de rally)
- Dodge Charger
- BMW Z4
- Bluebird (moest voor de oldtimer races)
Alle auto's zijn voorzien van titanium uitlaat van voor tot achter, openluchtfilter en indien mogelijk met turbo

- Focus ST
- BMW M3 '07
- Mazda RX5
- Lelijk eendje
- Yaris
- Lupo GTI
- Exige (omgebouwd voor de rally)
- Dodge Charger
- BMW Z4
- Bluebird (moest voor de oldtimer races)
Alle auto's zijn voorzien van titanium uitlaat van voor tot achter, openluchtfilter en indien mogelijk met turbo
- Macboy
Ik sta op niveau 14 en heb ongeveer € 650.000. Heb net de Integra Type-R gekocht, verder nog niks.
Over die headsets: zijn deze beetje ok ?
http://www.bol.com/nl/s/algemeen/zoekre ... stid=76669" onclick="window.open(this.href);return false;
Over die headsets: zijn deze beetje ok ?
http://www.bol.com/nl/s/algemeen/zoekre ... stid=76669" onclick="window.open(this.href);return false;
-
MartijnS
Ik ben op level 12, 415.000 credits en alleen nog een MX5 gekocht waar ik geen meter mee gereden heb 
Alleen nog licenses ABC gedaan, AMG academy, Nascar en karten.
Ik vind het onverhard rijden niet echt top tov echte rallyspellen.
Afdalingen vind ik wel mooi
Alleen nog licenses ABC gedaan, AMG academy, Nascar en karten.
Ik vind het onverhard rijden niet echt top tov echte rallyspellen.
Afdalingen vind ik wel mooi
-
Hunter
Die 2e heb ik, wireless headset PS3. Heb er alleen de helft voor betaald (aanbieding via play.com). Werkt perfect!Macboy schreef:Over die headsets: zijn deze beetje ok ?
Een paar GT5 foto's die ik gemaakt heb:
- Robertdj
Uhm...
Z4M, 106 Rallye, Skyline Nurburgring editie, civic race hok, mini cooper S, mini cooper 1.3, Renault 5 Turbo, Renault Clio V6 II, Ford F150 pickup met 500pk (geinig drifthok), Lupo racer, Micra racer, Lancer IX en nog een paar.
De occasion shit is ruk. Zit nog steeds te wachten op de 106 S16, redelijk gefrustreerd na de zoveelste variant op een oninteressant Japans hok.
Laatste aanwinst: Met de fam op wintersport

Z4M, 106 Rallye, Skyline Nurburgring editie, civic race hok, mini cooper S, mini cooper 1.3, Renault 5 Turbo, Renault Clio V6 II, Ford F150 pickup met 500pk (geinig drifthok), Lupo racer, Micra racer, Lancer IX en nog een paar.
De occasion shit is ruk. Zit nog steeds te wachten op de 106 S16, redelijk gefrustreerd na de zoveelste variant op een oninteressant Japans hok.
Laatst gewijzigd door Robertdj op 26 nov 2010, 18:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- Peter-Paul
Probeer net een eigen ruimte online te maken, loopt tie vast. Reset ik de PS3, log ik opnieuw in, ben ik al mijn tot op heden verdiende munten,rijbewijzen, auto's kwijt.... Begin ik weer op 0,
- Kevin20v
Wat een verschrikking zeg, 4weken voor de GT 5 release ging mijn bluray lens stuk.
Vervangen voor een nieuwe, gisteren nog getest of hij nog werkte, anavond ren ik na m'n werk nog even snel naar de Saturn..... Kom ik thuis leest m'n PS3 geen speldiscs meer.

Vervangen voor een nieuwe, gisteren nog getest of hij nog werkte, anavond ren ik na m'n werk nog even snel naar de Saturn..... Kom ik thuis leest m'n PS3 geen speldiscs meer.
-
Richardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Ik zat toevallig gisteren alle menu's door te lezen en daar zag ik ook een optie staan om verloren gegane gamedata terug te halen.Peter-Paul Haars schreef:Probeer net een eigen ruimte online te maken, loopt tie vast. Reset ik de PS3, log ik opnieuw in, ben ik al mijn tot op heden verdiende munten,rijbewijzen, auto's kwijt.... Begin ik weer op 0,
Stond helemaal onderaan bij de instellingen, daar waar je ook je knoppen ed. in kunt stellen. Even zoeken en proberen dus
- WJ
Holy moly die Lexus LFA klinkt super gaaf. 
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
Hoe kun je die unlocken? 8)WJ schreef:Holy moly die Lexus LFA klinkt super gaaf.
-
indobesar
Net maar eens begonnen met die license... Die 512BB is me toch een listig ding...Al paar keer geprobeerd, maar die gele Lambo krijg ik maar niet te pakken
LOL
-
Dennis Orgers
Even wat anders,
ik weet niet of ik het nog gemist heb of wat,
het schademodel zou er nu toch in zitten,
ik ging me daar net even hard van de ring met een sls AMG en geen krasje te zien
is dit komen te vervallen of heb ik iets niet goed ingesteld?
ik weet niet of ik het nog gemist heb of wat,
het schademodel zou er nu toch in zitten,
ik ging me daar net even hard van de ring met een sls AMG en geen krasje te zien
is dit komen te vervallen of heb ik iets niet goed ingesteld?
-
Marc R
Dat doet het alleen in arcade modus
- Michel P
Geweldig die Volvo GTL!!Robertdj schreef:Uhm...
Net mijn Playseat Evolution Raceroom opgehaald, de verkoper moest de doos nog open maken, zijn vriendin vond het niets dus mocht niet in huis
Nu hopen dat de postbode morgen GT5 bezorgt.
Michel
- WJ
Hij is te koop bij Lexus (als je hoog genoeg level bent). Je moet er ook een ronde mee rijden voor de S-license, race 9 volgensmij op Le Mans.indobesar schreef:Hoe kun je die unlocken? 8)WJ schreef:Holy moly die Lexus LFA klinkt super gaaf.
-
indobesar
Heb een leuke track gemaakt, kan ik deze online sharen?!
-
Tom
Afgelopen week 's avonds amper tijd gehad... slechts kort wat arcaderaces gedaan en wat licenses.
Vanavond dus eens wat serieuzer mee bezig geweest. G25 even aangesloten.. helaas met een klote zitpositie (op bureaustoel en te dicht bij het beeld waardoor ik wat omhoog moet kijken) maar echt supervet
Zit nu in level 9 met een Swift Sport en Z4M Coupe.. en nog wat auto's die ik gekregen heb..
Binnenkort doe ik online wel een keer mee.
Vanavond dus eens wat serieuzer mee bezig geweest. G25 even aangesloten.. helaas met een klote zitpositie (op bureaustoel en te dicht bij het beeld waardoor ik wat omhoog moet kijken) maar echt supervet
Zit nu in level 9 met een Swift Sport en Z4M Coupe.. en nog wat auto's die ik gekregen heb..
Binnenkort doe ik online wel een keer mee.
-
Dennis Orgers
@ Robin Hartag,
je moet die speciale events gaan rijden,
daarmee kan je dik cashen, als je daar eerste wordt krijg je het geld van de eerste, tweede en derde plek
dan gaat het lekker hard
MVG Dennis
je moet die speciale events gaan rijden,
daarmee kan je dik cashen, als je daar eerste wordt krijg je het geld van de eerste, tweede en derde plek
dan gaat het lekker hard
MVG Dennis