http://www.revozport.com/Lotus.html" onclick="window.open(this.href);return false;
gelukkig hebben we er ook veel in the UK maar toch leuk/handig met vergelijkn van producten bv.
Tussengas met een E39 M5 gaat anders best goed Rene.GTRene schreef:lief Wat loopt dat toch lekker, en wat ligt dat goed op de weg...je ziet gewoon dat het licht en sticky is, en ook die blips op het gas bij terug schakelen, heerlijk, mijn motor metdat zware vliegwiel reageert daarvoor te traag, daarbij is blippen en remmen voor mij niet weg gelegd.
In het 2de filmpje hoor je volgens mij de supercharger, maar der valt in dat geval mee te leven, niet echt storend heb ze wel eens heel aanwezig gehoord.
Als je die filmpje ziet krijg je wel zin aan rijden op circuit met een Lotus.
en jij gaat dat binnenkort doen....of?
Ja ik heb wel eens setjes gehoord van een bekend merk en die joelde echt niet normaal, gaaf zeiden die jongens, ik vond het verschrikkelijk storend...net als die luide blowoff valves op subaru'sallen schreef:Dat compressorsoundje lijkt me toch hinderlijk als je er een hele dag mee moet rijden.
lol, je hebt helemaal gelijkMichel P schreef:Verkoop dat hok dan ook man, BMW is zo 2008(the one and only ook)
Michel
In theorie zou die voor 55K mogen gaan...(ook al heb ik tegen die tijd al men nieuwe onderstel goodies erop)allen schreef:Rene, begin eens met een korting van 55k. Ben je de wagen zo kwijt en kun je aan de lightweigt! 8)
2008? Het is zo 1978!!allen schreef:Eens met Michel. BMW is sowieso erg 2008.
evt in ruil boot mogelijk
GTRene schreef:Leuke prijs voor NL begrippen, en je kan een BMW inruilen lees ik...
evt in ruil boot mogelijk
Das wat anders dan zo'n plastic bmw
Die is ook mooi Allen, als je zoiets erbij zou hebbenallen schreef:Die gele Vaglise is echt mooi opgebouwd! 8)
Rene, doe mij maar een Morgan Roadster. Vind ik veel mooier nog!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Semrush [Bot] en 3 gasten