Maar das ook niet de strekking van mijn opmerking..........lees hem nog maar een keer.....................

Wat is dat voor gezeur met die auto's in dit topic![]()
Alles is 18+ (net?)Sommige grenzen tegen pedofilie aan imho....![]()
Sorry hoor, maar dat stralen er velen niet uit. Eerder 14/15. Geef mij maar een rijpere, meer ontwikkelde vrouw.HansD schreef:Alles is 18+ (net?)Sommige grenzen tegen pedofilie aan imho....![]()
Mij ook maar ik plaats die plaatjes niet voor mijzelfGeef mij maar een rijpere, meer ontwikkelde vrouw.
Nou die kunnen toch lekker zijn.......hahhahahaha..........maar goed mn eigen duifje is 44...dussss.....rijp en ontwikkeld....daar weet ik alles vanindobesar schreef:Sorry hoor, maar dat stralen er velen niet uit. Eerder 14/15. Geef mij maar een rijpere, meer ontwikkelde vrouw.HansD schreef:Alles is 18+ (net?)Sommige grenzen tegen pedofilie aan imho....![]()
![]()
Lijkt net of ik naar de vriendinnen van mijn zusjes aan het kijken ben.:morecoffee:
Velen? Hooguit 3, op heel deze pagina.indobesar schreef:Sorry hoor, maar dat stralen er velen niet uit. Eerder 14/15. Geef mij maar een rijpere, meer ontwikkelde vrouw.HansD schreef:Alles is 18+ (net?)Sommige grenzen tegen pedofilie aan imho....![]()
![]()
Lijkt net of ik naar de vriendinnen van mijn zusjes aan het kijken ben.:morecoffee:
Ik kom niet zo vaak bij Poolse hoeren, maar als die er tegenwoorzig zo uitzien.....Robin schreef:^^^^Beetje een Poolse hoerenkop. Gewoon ordi. Neh. Maar in 'n dronken bui...![]()
Snipe schreef:Ik kom niet zo vaak bij Poolse hoeren, maar als die er tegenwoorzig zo uitzien.....Robin schreef:^^^^Beetje een Poolse hoerenkop. Gewoon ordi. Neh. Maar in 'n dronken bui...![]()