BMW 1 Serie M Coupé
- GTRene
Re: BMW 1 Serie M Coupé
daar doe je het voor, onbetaalbaar 
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Aan de veelal negatieve reacties te lezen, is ie dat inderdaad.GTRene schreef:daar doe je het voor, onbetaalbaar
- GTRene
achja niet iedereen vind hem leuk, tis een beetje als destijds de M coupe (Z3)
het gaat er om wat de eigenaar er van vind, de rest is mee genomen
Ik vind het een heerlijke verfrissing in het BMW gamma (nee niet als de praxis
-
Robin
Dat weet ik. Ik ken ook elegantere auto's. Misschien dat ik ook wel 'n nieuwe Boxster zou kiezen als 't me uitkwam en ik die vrijheid had tov dit ding.GTRene schreef:![]()
achja niet iedereen vind hem leuk, tis een beetje als destijds de M coupe (Z3)
het gaat er om wat de eigenaar er van vind, de rest is mee genomen![]()
Ik vind het een heerlijke verfrissing in het BMW gamma (nee niet als de praxis)
- GTRene
nieuw zou ik zoiets ook niet snel kopen, al is ie voor mij wel de meest begeringswaardige (nwe) BMW van het moment.
als ik geld zat had zou ik destijds bv wel een M coupe (Z3) nieuw bestellen.
Doch er zijn wel BMW gerelateerde auto's die ik (als ik dus geld zat had) wel nieuw zou kunnen kopen...
denk dan aan bv de Wiesmann GT serie en of heel misschien die nwe Morgan Aero types (wel alle met hard dak)
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ach, mensen zitten altijd het meest te zeiken over de dingen die ze niet hebben..................
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Zoals een lekker wijfromo schreef:Ach, mensen zitten altijd het meest te zeiken over de dingen die ze niet hebben..................
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Wouter81 schreef:Zoals een lekker wijfromo schreef:Ach, mensen zitten altijd het meest te zeiken over de dingen die ze niet hebben..................
Daar worden leuke platen van gepost,, maar geen zure opmerkingen........
-
Robin
romo schreef:Wouter81 schreef:Zoals een lekker wijfromo schreef:Ach, mensen zitten altijd het meest te zeiken over de dingen die ze niet hebben..................
Daar worden leuke platen van gepost,, maar geen zure opmerkingen........
- Downforce Hans
Als je zeikt over de dingen die je hebt dan heb je toch iets niet goed gedaanromo schreef:Ach, mensen zitten altijd het meest te zeiken over de dingen die ze niet hebben..................
- Robertdj
Precies, je kan beter zeiken over andermans spullen, hoef je het zelf niet schoon te maken.
- Hielke
Robertdj schreef:Precies, je kan beter zeiken over andermans spullen, hoef je het zelf niet schoon te maken.
- Peric
Nee, dit is veeeeeel beter...Rebel schreef:Maar een volwassen kerel gaat toch niet meer in een auto rijden die bol staat van de spoilers en ook nog eens een "sjonnie" uitlaat heeft.

-
Robin
LOL. Functioneel hoor die zwarte met witte strepen. Gaat ie echt sneller van.
En loop je als je uitstapt ook met met van die zwartwit strepen om je kop, Rob?
Rare man die Rob.
Belachelijk gewoon. En maar gewoon met 'n bord/zwartwit stuk stickerwerk voor je kop, door blijven mauwen over iets van 'n ander.
Geweldig man.
@Peric.
En loop je als je uitstapt ook met met van die zwartwit strepen om je kop, Rob?
Rare man die Rob.
Belachelijk gewoon. En maar gewoon met 'n bord/zwartwit stuk stickerwerk voor je kop, door blijven mauwen over iets van 'n ander.
Geweldig man.
@Peric.
-
Rebel
Touche Peric 
Robin zijn weekend ook weer goed
Robin zijn weekend ook weer goed
-
Robin
- RVV
Heej een TT waar een zeemeeuw over heen heeft gescheten!
-
Andre
die kappers audi met die sticker tuning.
Haha brilliant.
Mooi mee discuteren robbie boy ga lekker door jonge. Als je de gladde benen ook nog uit het zijraam drukt is het plaatje echt compleet.

Haha brilliant.
Mooi mee discuteren robbie boy ga lekker door jonge. Als je de gladde benen ook nog uit het zijraam drukt is het plaatje echt compleet.
- Hielke
Er zal bij Rebel inmiddels toch ook wel een BMW in de garage staan? Toch Rebel?
-
Rebel
- Hielke
Kijk, daar heb je het al. Ik vroeg me al af, wat is de WERKELIJKE reden dat Rebel zich weer op DF mag vertonen. 
-
Rebel
Leen schreef:ja . hallo , zo'n 150 pagina's terug heb ik al gezegd dat met een wireless valve akrapovic die drone goed op te lossen is ( wel fokking duur, dat wel ...)
en de eerlijkheid gebied me te zeggen dat de klep bij mij 90 % op Aso stand staat . dan is het net een ver ari . :shakeit:
de mensen die zo'n auto kopen om er mee op de snelweg 120 te gaan rijden hebben gewoon de verkeerde auto gekocht .dan volstaat een prius prima . het is een hooligan , niets meer en niets minder.punt .
ben de M3v8 al bijna vergeten , zo goed bevalt tie . sterker nog , hij wordt met de dag leuker . is nu lekker los met 9000 km . en nu met de zomersloffen is het elke ochtend genieten op de binnendoor weggetjes , de smile is bij aankomst op kantoor maar moeilijk van m'n gezicht te krijgen .
Maar terug on-topic, ik denk dat Leen het hier prima samenvat. De M1 is verre van een sportieve all-rounder. Het is een hooligan, een kart om af en toe even te driften en een circuitdagje te pikken. Zoiets koop je dus voor "erbij". Een auto voor mensen die niet regelmatig onderweg zijn naar klanten. Zoals Andre, Leen en Romo. Overigens ben ik het niet met Leen eens dat een Prius volstaat om lange ritten te rijden, maar dit terzijde.
- GTRene
lol @avatar 
-
k33z
Zet mij maar dagelijks in die 1M, geen probleem mee. Ik ken de brom bij 120km/h wel van mijn 335i met klep in de uitlaat open en dat is best irritant. Maarja, daar zijn oplossingen voor.
Verder lijkt het me juist een ideale daily. Niet te groot, verbruik binnen de perken, etc. Ja, over de uitstraling zakelijk gezien kan je discussiëren, maar ik zou hier niet zo veel moeite mee hebben.
Over een jaar of 3 ga ik eens passen met die twee koters
Verder lijkt het me juist een ideale daily. Niet te groot, verbruik binnen de perken, etc. Ja, over de uitstraling zakelijk gezien kan je discussiëren, maar ik zou hier niet zo veel moeite mee hebben.
Over een jaar of 3 ga ik eens passen met die twee koters
- RVV
Hielke schreef:Kijk, daar heb je het al. Ik vroeg me al af, wat is de WERKELIJKE reden dat Rebel zich weer op DF mag vertonen.
Hij moest een BMW Z4 van mij kopen