BMW 1 Serie M Coupé

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
RonH

Re: BMW 1 Serie M Coupé

Bericht door RonH » 22 feb 2012, 17:22

Foutje :blackeye:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 22 feb 2012, 17:33

Das dan €2500,-- in de pocket,]............... :D :tooth:

Rivanov
Auto: '25 Tesla Model Y Juniper

Bericht door Rivanov » 22 feb 2012, 17:47

Vandaag moest ik even bij De Maassche Venlo zijn en daar stond een VO 1M Coupe.
Ze zijn niet meer erg in trek? ;)

Marc R

Bericht door Marc R » 22 feb 2012, 18:26

RonH schreef:Foutje :blackeye:

Les 1 Ron: ALS je hier wat zegt denk er ff over na......de waarheid rijd hier ook 1M....haalt je dus altijd in :zwijntje:

Luc B

Bericht door Luc B » 22 feb 2012, 18:40

Rivanov schreef:Vandaag moest ik even bij De Maassche Venlo zijn en daar stond een VO 1M Coupe.
Ze zijn niet meer erg in trek? ;)
Die staat er inderdaad al een tijdje. (helaas) is De Maassche Venlo niet echt een M verkoper. De Maassche Echt doet dat meer.

Rivanov
Auto: '25 Tesla Model Y Juniper

Bericht door Rivanov » 22 feb 2012, 18:48

Klopt. Geloof dat De Maassche Echt ook de meeste M's verkoopt in Nederland..
Vind de Maassche Echt sowieso een topdealer. :)

Venlo is meer Mini geörientieerd. ;)

Leen

Bericht door Leen » 22 feb 2012, 20:29

Marc RS4 schreef:
RonH schreef:Foutje :blackeye:

Les 1 Ron: ALS je hier wat zegt denk er ff over na......de waarheid rijd hier ook 1M....haalt je dus altijd in :zwijntje:
Ik denk dat onze ron dacht dat slipon alleen de eindsierstukjes betekende marc.

Marc R

Bericht door Marc R » 22 feb 2012, 21:47

I was just kidding Leen......

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 22 feb 2012, 23:38

romo schreef:Das dan €2500,-- in de pocket,]............... :D :tooth:

Schraper................. :mrgreen:

RonH

Bericht door RonH » 25 feb 2012, 15:22

Dat dacht ik inderdaad, maar foutje moet kunnen toch? :roll:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 26 feb 2012, 15:53

Gisteren even een ritje Heerenveen voor wat fine-tuning aan het nieuwe JRZ-Eibach onderstel, waarvoor Andre uiteraard de juiste persoon is, en vanwege de rijkwaliteiten, en vanwege zelf de eigenaar van zo`n onderstel.

Wat is er mooier dan gedeeld plezier? Niet veel, dus even Apeldoorn bellen.......en Macboy ophalen, die had afkick verschijnselen van de laatste rit, dus er moest een therapeutische sessie ingelast worden, en rap ook, want slapen doet ie welhaast niet meer........

Aldus gedaan, snel achter het stuur, onvoorstelbaar weer wat dat met iemand doet :D :df: ...........alhoewel rustig, pedal to the metal moet ie gedacht hebben. Ik zal het hier maar even zeggen; datum van rijden door de weledelgestrenge heer Macboy; 25-02-2012..................voor het geval er een CJIB offerte in de bus valt :lol:

Rijden met zo`n TT elastiek is en blijft een aparte ervaring waarbij remmen en accelereren max DF geeft, dus als er weer een overlaat naar links komt op de snelweg, geen spiegels kijkende uiteraard, dan vond Macboy het allemaal heel erg goed, want dan kon ie weer 500Nm knallen natuurlijk..

In het Heerenveense even weer bijgepraat op de lokale kartbaan, racesessie met de race simm, waarbij duidelijk is dat de heren meer simm uren hebben dan werkuren :lol: :tooth:
Vervolgens ritje met de 1M, onderstel voelen en afstellen........................toen naar de Buurman..............allemachtig wat een lekkere vreetschuur (lekkere vrouwen ook daarzo :oops: ) Andre bij de kartbaan afgezet, afscheid en richting Apeldoorn........in minder dan 45 min of zo :shock: :oops: . Macboy heeft last van zware voeten.................maar goed, er was er ook eentje die eelt op de voeten had ( daar hebben we het later nog wel een keer over, c.q. die laat ik aan Macboy /Andre :D )

Kom Macboy, het peerd heeft dorst...........tanken met de bak...................vervolgens met open raam sight seeing Apeldoorn.................step on it gassend door de binnenstad waarin ik weer veel verdraaie nekken kon aanschouwen en met al het lawaai meende ik nog te horen dat het weer een aso Turken/MarrokanenMacedoniërbak moest zijn ( ik wil geen stiefkinderen maken, dus ik noem er maar meerdere :lol: ), duidelijk moge zijn dat Macboy in het verleden op elke straathoek wel zijn uitlaatgassen gedeponeerd heeft als vorm van territorium afbakening, hij werd zonder pardon herkend in ieder geval :mrgreen: :hosanna: Tankstation gevonden...................nog plannen verder Romo? Nou nee, goed ik ga even 2 dames ophalen , kan dat? TWEE DAMES???..................Ja wat lul je nou nog, rijden man...............2 dames achter in, nog even the force laten voelen...................daarna thuis afgezet, even nalullen en richting huis.......................wat Macboy verder heeft uitgespookt weet ik niet, laat ook maar TMI (too much information :mrgreen: )

Laat thuis van wederom een gweldige leuke dag !!

Andre, Hielke en Ilija..................bedankt mannen, mega lol weer.................

dvh

Bericht door dvh » 26 feb 2012, 16:13

, goed ik ga even 2 dames ophalen , kan dat? TWEE DAMES???..................Ja wat lul je nou nog, rijden man...............2 dames achter in, nog even the force laten voelen
Afbeelding

Whoehaha :mrgreen:

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 26 feb 2012, 17:27

Wat doet GTRene op het account van romo?

Snipe

Bericht door Snipe » 26 feb 2012, 17:34

Ik vroeg me al af wat ik toch hoorde, gisteravond in Apeldoorn. Maar dat zal wel die 1 M zijn geweest met Macboy en zijn zware voeten, zijn harem en Romo, die zeer waarschijnlijk alleen naar huis ging ondanks de aanwezigheid van twee (!) vrouwen in zijn auto, die ook nog eens zo klein is dat de vrouwen waarschijnlijk bij hem op schoot zaten.

Intrigerend.

Tom

Bericht door Tom » 26 feb 2012, 18:10

Macboy kennende gaat ie ergens naar een vreetschuur met die dames... kebab halen ofzo...

Snipe

Bericht door Snipe » 26 feb 2012, 18:31

romo schreef:Hielke
Hebben JRZ en Eibach de koninklijke goedkeuring ontvangen?

Hielke

Bericht door Hielke » 26 feb 2012, 18:48

Snipe schreef:
Ik heb deze routineklus naar Andre gedelegeerd. Na beraad zal goedkeuring bij decreet plaatsvinden. :angel:

Snipe

Bericht door Snipe » 26 feb 2012, 18:51

Juist, ja.

romo

Bericht door romo » 26 feb 2012, 18:56

Hielke schreef:
Snipe schreef:
Ik heb deze routineklus naar Andre gedelegeerd. Na beraad zal goedkeuring bij decreet plaatsvinden. :angel:

Paar pagina`s terug had je het het al geaccordeerd :tong:

Even ter herinnering;
Hielke schreef:
Ik heb ook een aantal kilometers met die JRZ dempers onder Andre's witte 1M gereden. Rustig aan welteverstaan. De sportstoel staat zo laag dat ik continue met mijn armen contact met de armsteunen maak. Niet echt bevorderlijk om te gaan pushen.

Heeft die 1M die dempers nodig? Zijn ze zoveel beter? Nee en ja. Voor zover ik weet schroeft alleen Porsche af fabriek topdempers onder hun auto's Dempers die op een slechte weg veel comfort blijven geven en op snelheid evenzeer hun werk geweldig doen. Op snelheid zijn de standaard 1M dempers prima. Auto ligt strak en geeft veel info door. Op rustig tempo op een slechte weg bieden ze nul comfort. Als je geregeld in sportieve auto's rijdt dan vind je dat normaal. Als je eenmaal met die JRZ dempers hebt gereden weet je dat het ook anders kan. Die dingen strijken een slechte klinkerweg nagenoeg glad. M'n Punto is er in vergelijking gewoon oncomfortabel bij. Hoe ze het op hoge snelheid in die comfortstand doen durf ik nog niet te zeggen. Maar het mooie van die dempers is dat je ze binnen een paar minuten ook in een hele hard sportstand kunt zetten. Optimaal. Wel prijzig. Maar ach, dat past weer goed bij het "buk" karakter van de 1M

Snipe

Bericht door Snipe » 26 feb 2012, 18:58

Ah, gelukkig maar. Want anders blijft die onzekerheid aan je knagen natuurlijk..!

Macboy

Bericht door Macboy » 27 feb 2012, 21:17

Godverdomme wat heb ik een zware voet en wat heeft Andre een dikke leuter ...

Leen

Bericht door Leen » 03 mar 2012, 12:17

goodbye wintershoes , hello summershoes

Afbeelding

Afbeelding

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 03 mar 2012, 12:21

Is dat 19"maar toch niet het OEM 19"wiel standaard onder de 1er? of dan in anthraciet?

Leen

Bericht door Leen » 03 mar 2012, 12:23

yep , gespoten oem 1m wheels ( zelfde kleur als 19 bbs ch's : sebring grau )

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 03 mar 2012, 12:28

Leen schreef:yep , gespoten oem 1m wheels ( zelfde kleur als 19 bbs ch's : sebring grau )
Ok dat heb je hier laten doen ofzo? Of is ie zo leverbaar?

Plaats reactie