Zit zo te lezen nog wel de ‘standaard’ B58 in met een andere tune, was toch iets

Had ‘m ook al bij Road & Track voorbij zien komen en op de links in het bericht op FB:
https://www.roadandtrack.com/new-cars/a ... i-m2-swap/
Robin schreef: 31 mei 2020, 11:27 Bijzonder ding
https://www.facebook.com/groups/3184832 ... 720473719/
Topfilmpje @DJEF. Zie nu pas! Dank. Terwijl ik 'n abo heb op Misha.
Tnx, zelf ook tevreden
Ja en nee, ik denk dat de oorzaak te maken heeft met een te grote delta in de acceleratie van de valvetrain. Dit (en de olie pomp en acc.) is namelijk het enige wat door de crank hub wordt aangedreven. Als je van 2-3000 toeren in zn 7 volgas terug naar schakelt naar zn 3 in 7XXX toeren moet dat hele assembly ook op toeren gebracht worden. Das een heuze weerstand.Kadett schreef: 06 jun 2020, 17:50 Is het ook niet dat die klappen op den duur ervoor (kunnen) zorgen dat bij de M3/M4 de crankhub doordraaide.
Ik begrijp het niet?Kadett schreef: 12 jun 2020, 09:42 Na Geert Timmer had ie makkelijk even een meter verder naar links kunnen houden.
Hij gaf een opgestokte duimpje toen ik voorbij reematthyssie schreef: 12 jun 2020, 11:37 Toch weet ik niet of het wel echt opzet was. Ziet er ook wel een beetje uit alsof hij jou gewoon nooit gezien heeft en z'n eigen gekke lijntjes rijdt.
Het was zo te zien echt wel 'opzet', maar misschien wilde hij ook wel gewoon een beetje 'spelen' en was er niet de intentie om jou te irriteren, gezien het duimpje. No big deal imho.Megator schreef: 12 jun 2020, 12:02Hij gaf een opgestokte duimpje toen ik voorbij reematthyssie schreef: 12 jun 2020, 11:37 Toch weet ik niet of het wel echt opzet was. Ziet er ook wel een beetje uit alsof hij jou gewoon nooit gezien heeft en z'n eigen gekke lijntjes rijdt.![]()
Dit. Misschien niet helemaal kosjer op een trackday, maar dit lijkt me aannemelijk.Mark 320iS schreef: 12 jun 2020, 12:06 Het was zo te zien echt wel 'opzet', maar misschien wilde hij ook wel gewoon een beetje 'spelen' en was er niet de intentie om jou te irriteren, gezien het duimpje. No big deal imho.
Je kan over spelen discussiëren, maar ik heb nog nooit gehoord dat dit van een organisatie zou moeten.///Joost schreef: 12 jun 2020, 14:26Dit. Misschien niet helemaal kosjer op een trackday, maar dit lijkt me aannemelijk.Mark 320iS schreef: 12 jun 2020, 12:06 Het was zo te zien echt wel 'opzet', maar misschien wilde hij ook wel gewoon een beetje 'spelen' en was er niet de intentie om jou te irriteren, gezien het duimpje. No big deal imho.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten