Het grote G2x (occasion) topic
-
- Auto: 993 4S
Re: Het grote G2x (occasion) topic
Ik vond de stoelen idd niet zo bijzonder, zijn dit de standaard sportstoelen?
Dacht trouwens dat dit LCI was want nieuwe dashboard, wat ik overigens veel minder mooi vind dan het oude.
Voor de rest voldoet deze wel aan de eisen oa ook trekhaak en Portimao vind ik ook heel mooi.
Dacht trouwens dat dit LCI was want nieuwe dashboard, wat ik overigens veel minder mooi vind dan het oude.
Voor de rest voldoet deze wel aan de eisen oa ook trekhaak en Portimao vind ik ook heel mooi.
- Knot
Fraaie specs, prijs ook wel oké. Snap alleen de rode klauwen niet op een blauwe auto.
-
- Auto: 993 4S
Dat hoort bij het M-pro pakket begrijp ik?
Had liever blauw gehad idd.
Had liever blauw gehad idd.
- Knot
Je kunt de kleur altijd kiezen, standaard blauw maar soms rood op een rode of zwarte auto wat men kiest .
- Arthur
- Auto: Nr.51
Klopt, dit is de LCI (met normale sportstoelen). Vind ik zelf in z’n geheel minder mooi. Maar als je straks nieuwer wilt dan zit je sowieso aan een LCI vast. En dat went gewoon 
En M-pakket pro is volgens mij alles shadowline. Dus hoogglans zwart en ook shadowline koplampen. Ook de donkere ramen en M- striping op de gordels.
Ik heb de klauwen idd rood (pre LCI, geheel zwarte auto).

En M-pakket pro is volgens mij alles shadowline. Dus hoogglans zwart en ook shadowline koplampen. Ook de donkere ramen en M- striping op de gordels.
- Bijlagen
-
- IMG_2105.jpeg (209.06 KiB) 1717 keer bekeken
- Knot
Bij jou staat de rode klauw zeker op een zwarte auto, mooiste zou ook nog met rode stiksels zijn in de stoelen maar dat is denk weer lastig/individual?
Staat ook een Rode 2023 320i in Veenendaal met rode klauwen maar dan wel blauwe stiksels, vind ik persoonlijk zonde, dat had dan ook rood moeten zijn.
Staat ook een Rode 2023 320i in Veenendaal met rode klauwen maar dan wel blauwe stiksels, vind ik persoonlijk zonde, dat had dan ook rood moeten zijn.
- Knot
Die budget 320i van Ekris Lelystad heeft nu foto's, maar stoelen staan er niet op, zitten aftermarket M performance strips op, niet de dorpel waar het normaal zit maar op de portieren.
En denk dat ie linksvoor een tikje gehad heeft....
En denk dat ie linksvoor een tikje gehad heeft....
- Bijlagen
-
- 320_motorkap.jpg (315.22 KiB) 1664 keer bekeken
- Arthur
Qua stiksels weet ik het niet, zijn bij mij iig (ook) blauw.Knot schreef: 17 aug 2024, 23:16 Bij jou staat de rode klauw zeker op een zwarte auto, mooiste zou ook nog met rode stiksels zijn in de stoelen maar dat is denk weer lastig/individual?
- Fabian
Motorkap zit gewoon niet goed dicht
-
Doe gelijk nog effe 'n foto van jouw stoelen.Arthur schreef: 17 aug 2024, 19:47 Klopt, dit is de LCI (met normale sportstoelen). Vind ik zelf in z’n geheel minder mooi. Maar als je straks nieuwer wilt dan zit je sowieso aan een LCI vast. En dat went gewoon
Want dat zijn dé stoelen in een G2x.
- Arthur
- Knot
Prachtig, dit is wat je wil.
- Arthur
Ik ben ook nog steeds heel erg blij met deze auto. Ja, ik slinger geregeld Gaspedaal eens aan, maar zou oprecht niet weten wat ik hierna zou willen.
Soms denk ik wel eens om een reset te doen. Dus terug naar een Golf 1.5 ofzo en dan weer 1-2 jaarlijks upgraden tot iets wat ik nu heb. Maar ja, da’s ook zo wat
Soms denk ik wel eens om een reset te doen. Dus terug naar een Golf 1.5 ofzo en dan weer 1-2 jaarlijks upgraden tot iets wat ik nu heb. Maar ja, da’s ook zo wat

- Knot
Dat denk ik met mn eigen hersenpan

War Markk doet is eigenlijk ook wel geinig, 5 auto's en dan na een lange tijd eentje weer uit de schorsing halen dan voelt het of je wat nieuws hebt na maanden niet in je boxster, m3, evo oid gereden te hebben.
-
Wel eens een BMW i5 gereden?Arthur schreef: 19 aug 2024, 10:09 Ik ben ook nog steeds heel erg blij met deze auto. Ja, ik slinger geregeld Gaspedaal eens aan, maar zou oprecht niet weten wat ik hierna zou willen.
Soms denk ik wel eens om een reset te doen. Dus terug naar een Golf 1.5 ofzo en dan weer 1-2 jaarlijks upgraden tot iets wat ik nu heb. Maar ja, da’s ook zo wat![]()

- Knot
Ik moet toch eerst echt de X1 of de A3 zien te verkopen want inruilen werkt echt niet, geven 13k voor de X1, die je dan voor 500 meer al door wijkopenauto's laat ophalen.
Soms probeer ik het toch weer maar in mijn geval werkt het alleen door met lege handen aan te komen.
Soms probeer ik het toch weer maar in mijn geval werkt het alleen door met lege handen aan te komen.
- sitechris
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
Maak je geen zorgen, ik heb ook afscheid genomen van de ook door mij heilig verklaarde BMW G20/G21 series (330i, M340i), maar het autoleven draait gewoon door. Er is altijd wel iets anders leuks waar je blij van kan worden (en dat is niet een Golf 1.5-je met alle respect). Dus als je de auto 'zat' bent, gewoon weer verder gaanArthur schreef: 19 aug 2024, 10:09 Ik ben ook nog steeds heel erg blij met deze auto. Ja, ik slinger geregeld Gaspedaal eens aan, maar zou oprecht niet weten wat ik hierna zou willen.
Soms denk ik wel eens om een reset te doen. Dus terug naar een Golf 1.5 ofzo en dan weer 1-2 jaarlijks upgraden tot iets wat ik nu heb. Maar ja, da’s ook zo wat![]()

- Philipoo
Inderdaad! Van F80 M3 naar MX5 kan ook de oplossing zijnsitechris schreef: 20 aug 2024, 08:10Maak je geen zorgen, ik heb ook afscheid genomen van de ook door mij heilig verklaarde BMW G20/G21 series (330i, M340i), maar het autoleven draait gewoon door. Er is altijd wel iets anders leuks waar je blij van kan worden (en dat is niet een Golf 1.5-je met alle respect). Dus als je de auto 'zat' bent, gewoon weer verder gaanArthur schreef: 19 aug 2024, 10:09 Ik ben ook nog steeds heel erg blij met deze auto. Ja, ik slinger geregeld Gaspedaal eens aan, maar zou oprecht niet weten wat ik hierna zou willen.
![]()

- Knot
Idd, niet steeds hetzelfde nemen, keer ander merk, van zwaar met vermogen naar licht met minder vermogen etc.
- Arthur
Nieuwe Golf GTI of R spreekt me wel aan. Maar ben mss de “hothatch” ook wel wat ontgroeid. Onder de nieuwe R kan wel een trekhaak tegenwoordig en da’s wel handig voor de fietsendrager. Porsche Macan spreekt me ook nog altijd aan maar dan kom ik wss “maar” tot de 2.0T, ze zijn aardig prijzig nog nl.
- sitechris
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
De basis Macans hebben wel heel veel tuningspotentieel. Zijn de EA888 motoren van VAG.
https://www.jdengineering.nl/audi-2-0tfsi-245pk-252pk/
https://www.jdengineering.nl/audi-2-0tfsi-245pk-252pk/
- Arthur
Dat lijkt er al wel op idd.
- Niels
- Auto: Prius+
Het blijft een 2.0 en Arthur gaat toch niet tunen ivm garantie. Zit je weer een in een dikke auto waarvan de automaat loopt te pendelen naar koppel… Ik weet dat je er niet aan wilt maar ik zou een Taycan nemen na de 340 met de kilometers die je rijdt. Zit je alleen met wintersport maar goed, ik ben geen wintersporter 

-
Ik gaf ook al aan dat hij maar eens i5 moet komen rijden.Niels schreef: 20 aug 2024, 15:40 Het blijft een 2.0 en Arthur gaat toch niet tunen ivm garantie. Zit je weer een in een dikke auto waarvan de automaat loopt te pendelen naar koppel… Ik weet dat je er niet aan wilt maar ik zou een Taycan nemen na de 340 met de kilometers die je rijdt. Zit je alleen met wintersport maar goed, ik ben geen wintersporter![]()
Wat een lekkere auto is dat.

- Arthur
Die EV's (zeker de Taycan) zijn zo duur, qua nieuwwaarde, dat verzekeren ook een dingetje wordt. Iig de eisen die ze stellen bij bepaalde nieuwwaardes, en daar heb ik geen zin in.Niels schreef: 20 aug 2024, 15:40 Het blijft een 2.0 en Arthur gaat toch niet tunen ivm garantie. Zit je weer een in een dikke auto waarvan de automaat loopt te pendelen naar koppel… Ik weet dat je er niet aan wilt maar ik zou een Taycan nemen na de 340 met de kilometers die je rijdt. Zit je alleen met wintersport maar goed, ik ben geen wintersporter![]()