Het grote YouTubers-series-topic

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
MParallel
Auto: BMW

Re: Het grote YouTubers-series-topic

Bericht door MParallel » 29 aug 2026, 22:23

Ik heb het veel gekker meegemaakt. Peanuts dit. En kan alsnog gestaged zijn.
TLRS schreef: 29 aug 2026, 18:56 Lol dat kan natuurlijk ook. Beetje roddel story/prive achtig verhaal maar dan voor auto mannen :tooth:
Zelfs BILD pakt het op. Daar ga je.

Overigens wordt het steeds gekker omdat iedereen dat algoritme moet zuigen als een cokehoer achter Amsterdam Centraal.

Het valt me op dat je vaak van die fouten tegenkomt, dat je denkt, huh, geen research gedaan ofzo? Zoiets als Doug Demuro ofzo dat dit zegt hier zit een knopje en dat doet de spiegels bedienen bijvoorbeeld, terwijl het duidelijk de gevarenlichten zijn.

Of met die reclames voor mobile games waarbij de meest simpele vragen (dus) bewust fout worden beantwoord.
That is a classic, universally recognized phenomenon on the internet, and it is known as Cunningham’s Law.
Cunningham’s Law: "The best way to get the right answer on the internet is not to ask a question; it's to post the wrong answer."
Oftewel bewust hele obvious stomme fouten maken en iedereen buitelt over elkaar heen om je te corrigeren -> engagement.

Allemaal pure misbruik van menselijke psycholgie. YT is een grote mind fuck.

Anyways, JP nu natuurlijk pagina 2 van YT Marketing 101 opengeslagen, en dat is na de ophef en drame, dan volgt de Mea Culpa en door het stof gaan, om niet je publiek te verliezen.

JP

Re: Het grote YouTubers-series-topic

Bericht door JP » 29 aug 2026, 23:10

Ik weet niet of het zo genuanceerd ligt. Die duitse JP heeft al een paar keer mentaal aan de grond gezeten, althans, dat deelde die vaker. Deze relatie had hem juist uit de diepste put gehaald.
In zijn 2e statement geeft hij aan dat er beelden gelekt zijn naar de media, uit nov '24, 2 maanden na hun huwelijk, terwijl hun camera's na 6 weken beelden overschrijven. #DFBoulevard......tadadadem......

Plaats reactie