BMW M135i
- Peric
Re: BMW M135i
Ik zal nog wel even Audi blijven rijden hoor Rob. Ik ben niet zo merkenblind. Ieder huisje heeft zo z'n kruisje. Als bij de vele testen blijkt dat BMW de betere stuurauto is kun je daar toch niet meer omheen. Maar als je niet zo sportief rijdt voldoet een Audi ook prima, want het is en blijft gewoon een fijne, comfortable reisauto.
Ik heb het al eerder geschreven. Om gewoon comfortabel van A naar B te komen geef ik de voorkeur aan de Audi. Maar als ik 's lekker sportief wil knallen pak ik de BMW.
Ik heb het al eerder geschreven. Om gewoon comfortabel van A naar B te komen geef ik de voorkeur aan de Audi. Maar als ik 's lekker sportief wil knallen pak ik de BMW.
-
Bedankt voor de uitleg Rico. Helemaal over het hoofd gezien dat bij jullie 2 X 50 + 4 X 10 op een 60 km weg niet crimineel is. In Nederland zouden we er het programma Wegmisbruikers mee halen.
Rob vs de rest van Df staat overigens ongeveer gelijk aan Ajax vs Feyenoord. :drieling:

Rob vs de rest van Df staat overigens ongeveer gelijk aan Ajax vs Feyenoord. :drieling:
- RVV
Allen het zullen de jaren zijn, maar ondertussen zit ik ook op het niveau dat ik het als crimineel beschouw. Zulke extreme snelheden daar doe ik al lange tijd niet meer aan. Sterker nog, bij ca, 90 procent van mijn autoritten rij ik binnen de toegestane snelheidslimieten. En als ik er in die overige 10 procent overheen ga, dan niet meer dan 30 km/H tot 40 km/H. Of was het nog niet opgevallen dat ik nooit meer stoere verhalen heb over sprintjes/hardrijden etc. 

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Afzeikerij door 'n snotneus, ja dat moet ik inderdaad met 'n korrel zout nemen. Sorry Erik hoor.ErikS schreef:Lol man, je moet eens terug gaan lezen!Robin schreef:Mijn bloeddruk is prima. Je leest 't verkeerd. Het lijkt alsof JIJ je drukker maakt om MIJN post.
Niet doen. Ik ben prima.

-
Het kijken niet waardallen schreef:Rob vs de rest van Df staat overigens ongeveer gelijk aan Ajax vs Feyenoord. :drieling:

-
Lol, gaat ie weer.Robin schreef:Afzeikerij door 'n snotneus, ja dat moet ik inderdaad met 'n korrel zout nemen. Sorry Erik hoor.ErikS schreef:Lol man, je moet eens terug gaan lezen!Robin schreef:Mijn bloeddruk is prima. Je leest 't verkeerd. Het lijkt alsof JIJ je drukker maakt om MIJN post.
Niet doen. Ik ben prima.
Nee, als je zo reageert ben je lekker 'grown up'.
-
Nee ik ben burgerlijk Erik. Dát was 't.
ONTOPIC
Van de 50 M135i 's op babybmwnet is 65% 5 deurs en 35% 3 deurs totnutoe.
ONTOPIC
Van de 50 M135i 's op babybmwnet is 65% 5 deurs en 35% 3 deurs totnutoe.
-
35% zijn wankers met gezin die net willen doen alsof ze nog begin 30 zijn en het thuis voor het zeggen hebben
Knipoog Robin 

- Sperdy
Zo'n M5 is natuurlijk alleen maar een rechtuitbrander. Daar koop je zo'n dingop. Maar ik snap al die argumenten vóór en tégen nooit zo goed voor een auto, behalve dan de praktische. De rest is alleen emotie. Maar goed, blijft een raar verhaal als je een M5 koopt, dat je verrast bent dat 'ie zuipt en alleen een rechtuitbrander is en dat dat in NL niet kan/mag. Jeetje, wat een verrassing, nooit verwacht, duh..allen schreef:Wat een grappige post. Met zo'n Z4 coupé kun je niet met 200 op de landweggetjes waar 60 is toegestaan? Of ik heb de Z4 overschat denk ik. Ik had je post serieuzer genomen als je de z4 had ingeruild op een eco 1 serie.RVV schreef:Sperdy defineer het begrip miskoop.. In 2005 zat ik samen met Andre bij een dealerpresentatie van de Beier in het voetbalstadion van Heerenveen in de toen splinternieuwe e60 M5. Toen zei ik, ooit wil ik nog een keertje zo'n auto rijden. Die mogelijkheid kreeg ik in 2009 door toen een 130i en 330i in te ruilen op een M5. Met ongeveer 1000 euro bijbetaling. Vond ik een deal die ik wel naar mezelf toe kon verantwoorden. De M5 was een auto met supercar potentieel. Een monster van een auto. Zo snel had ik het nog niet meegemaakt. Maar ik kreeg ook al snel het idee dat Nederland gewoon veel te klein is voor auto's met zulk extreem potentieel. 200 rijden op landweggetjes waar 60 is toegestaan.. dat doe je een paar keer omdat het zo gaaf is, maar gelijktijdig weet je dat het op het criminele af is. Ik wil me geen crimineel voelen als ik belachelijke snelheden rij op plekkken waar het eigenlijk niet kan, maar ook weer wel omdat eigenlijk niemand er last van heeft..... totdat....ja totdat je wel een meisje met haar hondje tegenkomt en bijna over het hoofd ziet (is niet gebeurd, maar even als voorbeeld). Daarnaast een verbruik van 200 euro aan benzine in de week... ja in dat opzicht een miskoop... maar verder by fare de beste auto die ik heb gehad. Ik heb het een keer meegemaakt.. vond het gaaf, was ook blij toen die weer ging.. Kleinere BMW's zeker niet groter dan een 3 serie zijn gewoon meer mijn ding.

Maar maakt het uit, ookal steek je je nieuwe auto gelijk in de fik, ook goed!!

:shakeit:
Maar goed, on topic, terug naar het Konijn

- Sperdy
Kijk, zo pruim ik 'm wel!
Misschien wel het Romo verhaal, Coupé's zijn eigenlijk altijd mooier.

Misschien wel het Romo verhaal, Coupé's zijn eigenlijk altijd mooier.
- GTRene
das een mooie shop, zo ziet het er dik uit idd.
-
Nou Rico, even een nieuw forumdeel maken voor bejaarde df'ers. Dan kunnen we het samen hebben over rollators e.d.
Heb sinds maart een diesel en ben tot op de dag van vandaag NUL keer met dat hok op snelheid geflitst.
Wat die shop betreft, even het lijntje tussen de motorkap en de nieren weghalen en andere koplampen erin. Dan wordt het misschien nog wat.
Heb sinds maart een diesel en ben tot op de dag van vandaag NUL keer met dat hok op snelheid geflitst.

Wat die shop betreft, even het lijntje tussen de motorkap en de nieren weghalen en andere koplampen erin. Dan wordt het misschien nog wat.
- MParallel
- Auto: BMW
Zo die coupe shop ziet er zeker lekker uit.
De vorige 1 ben ik ook niet weg van, maar die coupe vind ik juist weer heerlijk. Zou best een 1M coupe willen hebben.
De vorige 1 ben ik ook niet weg van, maar die coupe vind ik juist weer heerlijk. Zou best een 1M coupe willen hebben.
-
Volgens mij heeft die shop 4 deuren ipv 2.
krijg net wat filmpjes en 'n paarM135i foto's van Macboy (en Snipe)gewhatsapped, een witte.
Topper.

krijg net wat filmpjes en 'n paarM135i foto's van Macboy (en Snipe)gewhatsapped, een witte.
Topper.

-
-
Het 1M draadje kan ook op slot. Die is history!
- Leen
en deze 2 wagens zijn excl bpm/Co2 exact even duur beide 60K , alleen bij de 1M komt 22K Co2 tax en de m135i 12K co2 tax , om het nog even in het juiste perspectief te plaatsen .
(het verschil tussen 175 gram en 224 gram )
(het verschil tussen 175 gram en 224 gram )
Laatst gewijzigd door Leen op 28 nov 2012, 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Prachtige details heeft jouw 1M Leen. Ilija spamde me met nogal wat foto's.
Wat vond je van de M135i?
Wat vond je van de M135i?
- Petrolhead Tom
Dit is toch geen keuze? 1M, anytime everytime.
- dvh
Qua specs een erg goede vergelijking.
Ben benieuwd naar de uitkomst !
( en het beeldmateriaal !)
Ben benieuwd naar de uitkomst !
( en het beeldmateriaal !)
Voor 82k kan je beter kijken naar een Porsche. 1500kg is gewoon lomp
http://www.youtube.com/watch?v=wB5UDi2pYwE#t=2m
http://www.youtube.com/watch?v=wB5UDi2pYwE#t=2m
- Mathieu
Gaijin = SRKD?
- Petrolhead Tom
Jat tuurlijk joh! Als je zin hebt in een appel pak je een peer.Gaijin schreef:Voor 82k kan je beter kijken naar een Porsche. 1500kg is gewoon lomp

-
LOL dit schiet weer alle kanten op, doe mij maar 'n bak koffie en 'n banaantje.
Laatst gewijzigd door Robin op 28 nov 2012, 15:28, 1 keer totaal gewijzigd.