(hoop dat het plaatje werkt)

JW boven je heeft het over 700 euro. Lijkt mij verder weinig toe te voegen , vind het geen type motor die zich thuisvoelt boven de 4500rpm.dvh schreef:25pk door een chipje.. Behoorlijk wat. Gezien het natuurlijk maar een 1.0'ertje is.
Ben wel benieuwd hoe dat rijdt boven de 4500rpm.
* even opzoeken wat 't kost bij JD *
699e. (staat volgensmij nog niet op hun website, maar kwam vandaag voorbij op FB)dvh schreef:25pk door een chipje.. Behoorlijk wat. Gezien het natuurlijk maar een 1.0'ertje is.
Ben wel benieuwd hoe dat rijdt boven de 4500rpm.
* even opzoeken wat 't kost bij JD *
Dit !WJ schreef:
Als VW nou eens met die GT kwam... 1.2tsi, die dan chippen. 130pk lijkt me leuk in zo'n gebakkie!
Op zich is een stijging van 40% voor 700 euro natuurlijk niet slecht maar zoals gezegd is de winst in dit toerenbereik minder interessant voor de dagelijkse up coureur.ErikS schreef:Hmm, 25 pk voor 699 euro......
Kan natuurlijk ook de audi chippen, daar heeft t meer zin....![]()
RVV schreef:40pk er bij met een turbo motor zeg ik ja. 25 pk waar je in de dagelijkse praktijk niks van merkt en ook nog steeds een lullige 85 pk zeg ik zonde van het geld.
Stoer!RVV schreef:Zo! Vanmiddag even gedaan
Wel optijd thuis voor het avondetenRVV schreef:Zo! Vanmiddag even gedaan
Ja om 5 uur stond de hachee op tafel dus rustig aan naar huis pruttelen ging niet, morgen wel.328Ti schreef:Stoer!RVV schreef:Zo! Vanmiddag even gedaanIs de teller links een toerenteller(tje)? Ziet er vaag uit.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 7 gasten