Ik ga van het weekend ook aan de slag

Dat relaxt het beste toch?GTRene schreef:relaxde toerrit....je knalde behoorlijk kerel
Maar dat stuk heeft Jacco compleet gemist :banaan: Daar was zijn 3 ton wegende vrachtwagen niet op gang te krijgenAdje ///M3 schreef:De snelheid op het lange rechte stuk in duitsland lag ook wel erg aan de hoge kant trouwens 8)
Bijna 300 met een opel caravan?gijzbed-opc schreef:Maar dat stuk heeft Jacco compleet gemist :banaan: Daar was zijn 3 ton wegende vrachtwagen niet op gang te krijgenAdje ///M3 schreef:De snelheid op het lange rechte stuk in duitsland lag ook wel erg aan de hoge kant trouwens 8)![]()
![]()
![]()
Maar 295 Km/p is wel ff teveel hallucinatie hoor Jacco!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Greetz Peter
Ja dat is voor een Opel sleurhut te veel eer!!Adje ///M3 schreef:Bijna 300 met een opel caravan?gijzbed-opc schreef:Maar dat stuk heeft Jacco compleet gemist :banaan: Daar was zijn 3 ton wegende vrachtwagen niet op gang te krijgenAdje ///M3 schreef:De snelheid op het lange rechte stuk in duitsland lag ook wel erg aan de hoge kant trouwens 8)![]()
![]()
![]()
Maar 295 Km/p is wel ff teveel hallucinatie hoor Jacco!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Greetz Peter![]()
![]()
Ja joh, ik stort me gewoon weer in zo'n project. Tijd genoeg ...frank de jonge schreef:Regel dat ff dan
Mag jij sturen
Zo, dat staat vast zwart op wit.Leonie schreef: Maar ik zeg we maken er een terugkerend evenement van (Achterhoek toerrit 2010!). Komt helemaal goed.
Oh jee ... sorry FemmeSnipe schreef: Zo, dat staat vast zwart op wit.
Dan zorg ik ervoor dat ik er bij ben!Snipe schreef:Zo, dat staat vast zwart op wit.Leonie schreef: Maar ik zeg we maken er een terugkerend evenement van (Achterhoek toerrit 2010!). Komt helemaal goed.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten